Stefan_B Skrevet 18. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2014 Er ikke mye keen på Micah Richards. Han er rimelig average og ovenpå det er han veldig skadeplaget. At han er en Gooner er selvfølgelig et pluss, men mtp. at Serge Aurier er vesentlig bedre enn Richards samtidig som han er lite skadet og også er en Gooner så ville jeg blitt veldig skuffet om Richards ble hentet inn. Når er paraden imorgen og hvor kan jeg se den? Den begynner kl 12. Vet ikke hvilken kanal som viser den. Denne går live på Arsenal Player gutter! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 18. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2014 (endret) Fy faen. Håper Daily Mail snart blir bannlyst fra Emirates, London Colney og intervjuer med noen som helst som jobber med Arsenal. Endret 18. mai 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 18. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2014 (endret) Se denne Endret 18. mai 2014 av Mr. Brightside 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2014 Se denne *film* Kleint. Mourinho har vunnet 12 trofeer eller noe siden vi vant noe sist. I tre forskjellige land. 4 Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2014 Se denne *film* Kleint. Mourinho har vunnet 12 trofeer eller noe siden vi vant noe sist. I tre forskjellige land. Og hva er poenget å gjøre narr av andre når det er mye bedre å kose seg med eget lag. Laget vårt har endelig vunnet noe og det er så mye bedre å fokusere på det og være en god vinner. Nemlig å være ydmyke mot andre som ikke har vunent noe iår 2 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 18. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2014 Se denne *film* Kleint. Mourinho har vunnet 12 trofeer eller noe siden vi vant noe sist. I tre forskjellige land. Nemlig å være ydmyke mot andre som ikke har vunent noe iår Fuck det. De har aldri vært ydmyke mot oss. Skal le av Chelsea, Liverpool og United vennene mine på mandag. Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2014 Fuck det. De har aldri vært ydmyke mot oss. Skal le av Chelsea, Liverpool og United vennene mine på mandag. Det er kjedelig å være dårlig vinner. Klasseløs. Arsenal vant uten å jukse, Arsenal spilte aldri antifotball, Arsenal var ikke pengerdopet osv. Det kaller jeg for KLASSE! Og vi supportere bør også være det ved å holde seg classy 3 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 18. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2014 Fuck det. De har aldri vært ydmyke mot oss. Skal le av Chelsea, Liverpool og United vennene mine på mandag. Det er kjedelig å være dårlig vinner. Klasseløs. Arsenal vant uten å jukse, Arsenal spilte aldri antifotball, Arsenal var ikke pengerdopet osv. Det kaller jeg for KLASSE! Og vi supportere bør også være det ved å holde seg classy Hold kjeft med det klassetøvet. Fotball handler om banter. Du har rett til å gni det inn når du vinner. Akkurat som alle andre har gjort mot oss, skal jeg gjøre med de. Lenke til kommentar
Populært innlegg archongamer Skrevet 18. mai 2014 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 18. mai 2014 Hvorfor så opptatt av de andre? At de er idioter betyr ikke at vi trenger å være det samme. Be the bigger man 10 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 18. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2014 Opp til dere om dere ikke vil gni det inn, men dere kommer til å angre hvis vi plutselig ikke tar noe trofé neste år og de andre lagene gnir det inn. Jeg skal hvertfall gripe sjansen jeg har ventet på i 9 år. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 18. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2014 Klyser alle som oppfører seg slik. Hadde det ikke vært for at de var vennene mine hadde jeg gitt dem en midt i trynet. Irriterende oppførsel. Jeg kommer ikke til å holde på slik... Kos deg Mr.B Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 18. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2014 Klyser alle som oppfører seg slik. Hadde det ikke vært for at de var vennene mine hadde jeg gitt dem en midt i trynet. Irriterende oppførsel. Jeg kommer ikke til å holde på slik... Kos deg Mr.B Takk. Jeg skal tenke på deg mens jeg gjør det. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 18. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2014 Finnes heldigvis andre måter å feire det på enn å gni det inn i trynet på andre. 2 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 18. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2014 Klyser alle som oppfører seg slik. Hadde det ikke vært for at de var vennene mine hadde jeg gitt dem en midt i trynet. Irriterende oppførsel. Jeg kommer ikke til å holde på slik... Kos deg Mr.B Takk. Jeg skal tenke på deg mens jeg gjør det. Ikke tenk på meg. Har det fint jeg, men takk for omtanken. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 18. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2014 Jo, jeg skal tenke på deg. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 18. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2014 Paraden starter nå LIVE på Arsenal.com! Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2014 Og forresten... Hvor var Walcott? Han var jo ikke tilstede igår? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 18. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2014 Aner ikke, men han var med på tlf. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 18. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2014 Og forresten... Hvor var Walcott? Han var jo ikke tilstede igår? Vet ikke hvorfor han ikke var på Wembley Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå