Benbjo Skrevet 17. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2014 Gratulerer alle sammen. Dette var fantastisk! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2014 Gratulerer alle sammen. Dette var fantastisk! Gratulerer Benbjo! 3 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 17. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2014 For et midtstopper par! 2 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 17. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2014 Slenger meg på og gratulerer alle sammen! Denne har vi ventet lenge på! Det er i tillegg betryggende at laget som vant, er et godt sammensatt lag der de fleste har igjen sine gullår. I tillegg står vi foran en sommer med ny frisk økonomi, der vi har råd til å gå ut og hente verdens beste spillere. Jeg gleder meg til fortsettelsen! Herlig å få bekreftet at Wenger fortsetter! Kjempeglad akkurat nå, og nå skal det feires! Snakkes! 2 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 17. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2014 GRATULERER ALLE GOONERS. Så fantastisk å se Rosicky, Sagna, Fabianski og alle andre Arsenal spillere løfte det trofét. Unner Wenger alt på jord. Får vi inn de rette spillerne i sommeren så har vi stor mulighet til å vinne ligaen. Dette markerer starten på en ny storhetstid. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2014 http://twitter.com/IanWright0/status/467755193913069568 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 17. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2014 Sanogo er high on life https://vine.co/v/MXYjvnrigVw Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 17. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2014 Gratulerer! Herregud, så glad jeg ble når jeg så på Wenger i dag! Herlig kar. 4 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 17. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2014 Når er paraden imorgen og hvor kan jeg se den? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2014 Så ikke kampen, men en stor gratulasjon til gutta her inne. Vel fortjent! 4 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2014 Gratulerer alle sammen. Dette var fantastisk!Eg håper du fikk med deg kampen!! 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 17. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2014 Var forøvrig en diskusjon her for et par sider tilbake om at media var ute etter oss. Se på dette her fra Daily Fail: For en patetisk "avis". 3 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2014 Gratulerer alle sammen. Dette var fantastisk!Eg håper du fikk med deg kampen!! Japp, gjorde det ;-) Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2014 (endret) Var forøvrig en diskusjon her for et par sider tilbake om at media var ute etter oss. Se på dette her fra Daily Fail: For en patetisk "avis". Hva er problemet? De har jjo helt rett? Var vår dårligste i dag uten tvil. De har vel helt sikkert en artikkel om at vi vant også eller? Endret 17. mai 2014 av Benbjo 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 17. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2014 Hva er problemet? De har jjo helt rett? Var vår dårligste i dag uten tvil. De har vel helt sikkert en artikkel om at vi vant også eller? Hva er problemet? Vi tar endelig vår første tittel på 9 år og de skal fortsatt lage en sak ut av at Özil sugde i dag. Ja de har en artikkel om at vi vant, men de er også den eneste avisen som lager en egen artikkel om dette og lager en sak om det kun for å sverte klubben på en dag hvor vi endelig bryter "sirkelen". Derfor er det patetisk. 6 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 17. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2014 (endret) Var forøvrig en diskusjon her for et par sider tilbake om at media var ute etter oss. Se på dette her fra Daily Fail: For en patetisk "avis". Hva er problemet? De har jjo helt rett? Var vår dårligste i dag uten tvil. De har vel helt sikkert en artikkel om at vi vant også eller? Hvor mange ganger tidligere har du sett en slik artikkel etter at et lag nettopp har vunnet noe? Det er latterlig og patetisk. Oppgulp. Endret 17. mai 2014 av Kleivis 2 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 18. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2014 (endret) Hysteri når Sagna sa "lucky you..." på Nasri sitt bilde forrige uke. Comeback : "lucky me..." Håper at han virkelig blir i Arsenal, selvom ryktene sier noe annet... Endret 18. mai 2014 av Tkse Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 18. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2014 Når er paraden imorgen og hvor kan jeg se den? Den begynner kl 12. Vet ikke hvilken kanal som viser den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå