Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slenger meg på og gratulerer alle sammen! Denne har vi ventet lenge på! Det er i tillegg betryggende at laget som vant, er et godt sammensatt lag der de fleste har igjen sine gullår. I tillegg står vi foran en sommer med ny frisk økonomi, der vi har råd til å gå ut og hente verdens beste spillere.

Jeg gleder meg til fortsettelsen! Herlig å få bekreftet at Wenger fortsetter! Kjempeglad akkurat nå, og nå skal det feires! Snakkes! :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hva er problemet? De har jjo helt rett? Var vår dårligste i dag uten tvil.

De har vel helt sikkert en artikkel om at vi vant også eller?

Hva er problemet? Vi tar endelig vår første tittel på 9 år og de skal fortsatt lage en sak ut av at Özil sugde i dag. Ja de har en artikkel om at vi vant, men de er også den eneste avisen som lager en egen artikkel om dette og lager en sak om det kun for å sverte klubben på en dag hvor vi endelig bryter "sirkelen".

Derfor er det patetisk.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Var forøvrig en diskusjon her for et par sider tilbake om at media var ute etter oss. Se på dette her fra Daily Fail:

For en patetisk "avis".

Hva er problemet? De har jjo helt rett? Var vår dårligste i dag uten tvil.

De har vel helt sikkert en artikkel om at vi vant også eller?

Hvor mange ganger tidligere har du sett en slik artikkel etter at et lag nettopp har vunnet noe? Det er latterlig og patetisk. Oppgulp.

Endret av Kleivis
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...