tc47 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Godt å høre noe ærlig talt Lenke til kommentar
JRL Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 villa spiller mye bedre. mye feil i passnings spillet til arsenal Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Ja, er enig. Vi spiller absolutt ikke bra nok, Villa har hatt mye fler sjanser enn oss ... Er det forresten noen som har en god stream med engelske kommentatorer? Blir liksom ikke det samme med spanske Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Clichy har en egen evne til å stå i veien for ballen når vi er i trøbbel. Denne gang var Almunia der i tillegg, men han har flere ganger reddet når keeper er nede. Føler Bendtner har vært litt vel anonym. Tror han blir byttet i 2. omgang. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Huff.. Håper vi spiller bedre i 2. omgang enn første, for det var ikke særlig bra. Passingene må sitte bedre og vi må greie å komme til sjanser. Håper Vela kommer inn for Bendtner. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Vi har ikke gjort noen bytter i pausen ... Synes det er merkelig at vi ikke bytter innpå Ade eller Vela når Bendtner ikke har prestert. Edit: ... der kommer Adebayor inn for Diaby, ja. Hvis oss hva du er god for! Endret 15. november 2008 av Gersh L Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Nei og nei ... Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Clichy har en egen evne til å stå i veien for ballen når vi er i trøbbel. Trekker det der... Forstår ikke hvorfor Diaby ble tatt ut. Jeg mener han var en av de bedre i 1. omgang. Spillerne virker retards hele gjengen. Vanlige folk ville lært etter f.eks. Hull at man ikke skal undervurdere motstanderen. Er jo kun mot ManUtd, Porto og Fenerbache vi har spilt skikkelig Arsenal-fotball, bortsett fra ungguttene i ligacuppen. Endret 15. november 2008 av Bushmann Lenke til kommentar
Vrinsk Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Dette tapet her gjenspeiler mye av årets PL sesong for Arsenal. Det går bare ikke. Dette kan gå mot en av de dårligste sesongene på lenge. Vi vinner neppe PL, men forhåpentligvis tar vi medalje selv om det ser vanskelig ut. Både Liverpool, Chelsea og Man Utd er bedre enn oss i år. Jeg håper vi vinner, FA Cupen, Ligacupen og CL. Da skal iallefall jeg være glad! Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Dette var bare helt j***lig... Spillerene er totalt umotiverte, de vill liksom ikke vinne? Wenger må nesten putte utpå unggutta neste kamp, så kan de "gamle" og "rutinerte" gå litt i seg selv og se de yngre har det moro på banen. At ikke Bendtner ble bytta ut tidligere er bare helt uvirkelig for meg.. Han presterer ikke noe mer enn å vinne et par hodedueller, han er jo spiss, han må i alle fall komme til avslutninger! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Det virker som spillere som Fabregas bare bryr seg om de kampene mot topp 4 lagene + CL. Endret 15. november 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Ikke bare Fabregas. Det verste er at slik situasjonen er nå kan nettopp Aston Villa erstatte oss i de faste "topp 4". Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Elendig, elendig og ELENDIG!!! Fy faen makan til drittspill har jeg ikke sett!! Vi taper 100% fortjent og er bare å bøye seg for Villa, men måten vi taper på er totalt uakseptabelt. 0 innsats, 0 vinnervilje og 0 ledere er ikke godt nok for et lag som Arsenal. Wenger må se det gale nå og om han fortsetter i samme spor er det bare å sparke han Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Spillerne må endre holdningene sine og slutte å undervurdere lag. De må rett og slett gjøre som "kidsa" og gå ut hver kamp og tenke at man må jobbe og løpe og slite for seieren samme hvor "dårlig" motstanderen er! Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Spillerne må endre holdningene sine og slutte å undervurdere lag. De må rett og slett gjøre som "kidsa" og gå ut hver kamp og tenke at man må jobbe og løpe og slite for seieren samme hvor "dårlig" motstanderen er! Enig. Har veldig lyst til å se CC-laget mot City! De spiller som Arsenak skal spille. Akkurat slik som 04-laget. Hurtige kontringer og knallinnsats fra alle mann. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Det er jo ikkje som det er første gong det har skjedd denne sesongen. Vi har ein bra kamp, plutselig trur spelarane at dei er verdsmeistrar og hevdar at dei er tittelkandidatar, berre for å igjen spele med null innsats. På tide at desse forbanna bortskjemte dritungane gjer seg fortjent til alle millionane dei tenar. (Kvifor fekk vi ikkje frispark i forkant av 0-2 forresten?) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (Kvifor fekk vi ikkje frispark i forkant av 0-2 forresten?) Lurte på det når jeg så det i reprise jeg og. Det var frispark. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Er enig i at det var frispark + at Sagna var skadet og Villa skjøt ikke ballen ut, men jeg gidder ikke syte over det. Villa vant fortjent Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg ble forbanna da Aston Villa scorte det første målet, og lei meg da de scorte det andre.. Er ikke så proud to be a gooner nå nei... Men det som VIRKELIG gjør meg forbanna er å se at spillerene er så forbanna umotiverte! Hva skjedde med å blø for klubben? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Er enig i at det var frispark + at Sagna var skadet og Villa skjøt ikke ballen ut, men jeg gidder ikke syte over det. Villa vant fortjent Ja det med Sagna så jeg faktisk også. Men det blir ikke like "feil". Og det står respekt av dere som ikke syter så mye om de avgjørelsene og sier at det var fortjent tap osv, selvom det var ganske lett å være enig i det i dag. Syns ikke det skal gjøre noen "ikke" proud to be a gooner da, selvom jeg ser hvorfor du føler det i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå