Simorinho Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Håper vi satser mot en annen spiss en Benzema. Han er knall i to-tre kamper, så dårlig i ti, så god i to-tre. I tillegg krever han nok å bli vår best betalte spiller. Håper mer på Immobile, Mandzukic eller en av Fiorentinas spisser (Gomez, Rossi) Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Benzema har vært meget god for Real Madrid denne sesongen og har prestert meget jevnt i år. Han spiller en lignende rolle som det Giroud gjør i Arsenal hvor han skal holde ballen oppe for Ronaldo, Bale og Di Maria og har gjort det ypperlig stort sett hele sesongen. Er også en spiller som presterer i CL og har på 63 kamper scoret 36 mål og har 20 målgivende. Er en type spiller som også i Arsenal ville vært "midtpunktet" i motsetning til i Real Madrid hvor han er en støttespiller for Ronaldo og Bale. En oppgradering på Giroud og en spiller jeg har ønsket til klubben i snart et tiår. Vil trolig kreve omtrent det samme i lønn som det Özil ligger på (£140k i uka), men det jeg er mest skeptisk til er å betale £30m for en spiller som kun har 1 år igjen på kontrakten. Gomez og Rossi er ikke spillere Arsenal burde sikte etter. Førstnevnte er ganske ræva på alt bortsett fra effektivitet foran mål og sistnevnte er alltid skadet. Mandzukic er bedre enn Giroud, men dårligere enn Benzema og nesten 2 år eldre enn Benz'ern. Immobile derimot ville vært et spennende kjøp. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Er det lov å ønske seg både Benzema, Vela og Griezmann? Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Større sannsynlighet for at nissen finnes... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 https://twitter.com/JCunningham365/status/466881357164314624/photo/1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Regner med Hull har en slik buss stående klar også. Ville blitt litt stress å få ferdig noe slikt en halvtime etter kampslutt vil jeg tro. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Nettopp. Idiotisk tweet. En slik parade krever litt forhåndsplanlegging. Angående Vela/Griezmann, så tror jeg nok at vi kun henter én kantspiller med tanke på at vi allerede har Walcott, Chamberlain, Cazorla, Podolski, Gnabry, Rosicky og Wilshere som kan spille i en kantrolle. I så fall håper jeg på førstnevnte. Hvis vi ser på kantspillere, så er det bare tre i Europa som har flere målpoeng; Ronaldo, Alexis og Reus. Dessuten vil vi da kunne bruke en større andel av pengene våre på DM og spiss. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Og eg som trodde de lagde bussen på sparket etter kampen var avgjort.. Sjokka. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 ser ut som han fyren tisser på bussen, Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Hadde Busquets vært noe for oss? Hvis vi ikke får martinez Strengths: Cool and composed, he passes the ball simply and is robust in the tackle to break up opposition attacks. Weaknesses: Prone to theatrics, his desire to hound the referee over decisions does not make him a popular figure. Javi martinez: Strengths: Dueller, korte pasninger og taklinger. Weaknesses: Ingen Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Det første jeg tenker; vil heller spille med Arteta til han er 40, enn å få inn en så ekkel spiller som Busquets.Det andre jeg tenker; Busquets hadde gjort oss til et bedre lag, og fått oss et steg nærmere å ha muligheten til å vinne PL, så ja, jeg ville takket ja. 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 han har jo en vinnermentalitet da Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Barcelona kommer aldri til å selge Busquets. Dette er klubben som solgte Yaya Touré fordi Busquets var hovedprioritet. Han er trolig den aller viktigste brikken i det laget og kommer nok til å være i Barcelona til den dagen han legger opp som fotballspiller eller til den dagen han ikke holder nivået. Noe som trolig ikke er på minst et halvt tiår. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Grin da Wilshere: http://www.tv2.no/2014/05/15/sport/arsenal/fotball/wilshere/5596857 Nei men litt seriøst: liker ikke hvis gut'n plutselig skal begynne å ta jobben sin seriøst, da kan han bli en mektig god spiller! 2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 (endret) Trist at en så god spiller velger å kaste bort de siste årene av karrieren sin tilsynelatende bare for pengenes skyld. Kommer dog ikke til å hate ham av den grunn. Han har vært fantastisk for oss, og jeg håper at han får en fin avslutning på sin Arsenal-karriere på lørdag. Det fortjener han virkelig. Endret 15. mai 2014 av Le Professeur Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Grin da Wilshere: http://www.tv2.no/2014/05/15/sport/arsenal/fotball/wilshere/5596857 Nei men litt seriøst: liker ikke hvis gut'n plutselig skal begynne å ta jobben sin seriøst, da kan han bli en mektig god spiller! Jeg synes du er så søt når du alltid svarer på kritikk med "grin da". Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Grin da Wilshere: http://www.tv2.no/2014/05/15/sport/arsenal/fotball/wilshere/5596857 Nei men litt seriøst: liker ikke hvis gut'n plutselig skal begynne å ta jobben sin seriøst, da kan han bli en mektig god spiller! "Jeg snakket med ham, og han fortalte meg hva han mente og hva jeg burde jobbe med. For meg er han den beste engelske midtbanespilleren noensinne. I dagene etter jeg hadde snakket med ham satt jeg meg ned med faren min og et par trenere. Jeg ønsket å høre hva han tenkte. Jeg respekterer ham så mye, og jeg tror han kan være en fantastisk trener for unge spillere, sier Wilshere. Arsenals midtbanespiller innrømmer at det er et snev av sannhet i kritikken fra Scholes." Grin? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Grin da Wilshere: http://www.tv2.no/2014/05/15/sport/arsenal/fotball/wilshere/5596857 Nei men litt seriøst: liker ikke hvis gut'n plutselig skal begynne å ta jobben sin seriøst, da kan han bli en mektig god spiller! Jeg synes du er så søt når du alltid svarer på kritikk med "grin da". Grin da. 2 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Skjønte dere ikke at det var en liten spøk? 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Faen så hårsåre dere er. Det var en dårlig skjult beundring fra min side for en klubbspiller, allikevel går dere rett i skyttergravene. Hva er det med Arsenalfans og arabiske hester? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå