MartinF Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Her blir det feiring til rundt klokken 16. Da er det hjem og skifte ut dressen med Arsenal-trøye. Tidenes enkleste valg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 (endret) Jeg gir egentlig blanke f i alt av middager og sammenkomster på 17.mai. Det skal drikkes, og det skal ses fotball. Har ventet på et trofé i alt for mange år nå. Trodde kampen begynte fire. Jaja, da blir det kanskje tid til litt familie også. Endret 11. mai 2014 av Slettet-PJ426FqLv6 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Haha, håper virkelig dere vinner for deres skyld altså! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 11. mai 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Det skal ihvertfall drikkes natt til 18. om vi ikke vinner, dét er i alle fall sikkert. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 12. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2014 Blir skuffet om noen av forumrottene her inne har venner. Min plan for 17. mai er å sitte foran PCen og krangle med Benbjo om hvorvidt vi blir pisset på av Hull eller ei. Og mine planer er å sitte og le av diskusjonen. Blir en flott 17. mai! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2014 Litt usikker på om jeg får sett finalen faktisk. Var sikker på at den begynte 16.00. Får se hva som skjer utover dagen den dagen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2014 Det er kanskje grunnen til at Fabianski spilte da? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2014 Men hadde ikke Szczesny tatt den hvis han hadde hatt 17 clean sheets? Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 12. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2014 (endret) Da hadde han vunnet den. Og ikke delt den med Cech. Endret 12. mai 2014 av Tkse Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 12. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2014 Det er kanskje grunnen til at Fabianski spilte da? Tvilsomt at Wenger visste at Cardiff skulle score mot Chelsea. Det kan jo kanskje ha noe med at Fabianski skulle få en siste kamp for Arsenal før han bytter klubb. Tviler på at han får vokte buret i finalen, selv om han har hatt ansvar for det opp til finalen. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 12. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2014 Hvordan er det med medaljer i FA-cupen? Får Fabianski noen form for medalje (eller hva de nå deler ut) hvis vi vinner FA-cupen selv om Szcz står i finalen (jeg antar han gjør det siden Fabianski sto i går), med tanke på at han har stått i alle de andre FA-cup kampene vi har spilt? For dersom Fabianski står hele finalen har jo ikke Szcz stått en eneste FA-cup kamp, og da får vel ikke Szcz noe dersom vi vinner? Hvis dette stemmer, så synes jeg selvfølgelig at Szcz skal stå i finalen, selv om Fabianski har stått alle de andre kampene, og bidratt veldig sterkt. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 12. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2014 Fabianski får nok medalje, ja. Siden han har spilt i turneringen. Szcz har vel derimot ikke spilt og for øyeblikket vil ikke han få medalje, tror jeg. Det er vel bare spillere som har spilt som mottar? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 12. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2014 Spiller Fabianski den kampen og Szc som 2.valget, så får nok han også medalje. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2014 Det er kanskje grunnen til at Fabianski spilte da? Tvilsomt at Wenger visste at Cardiff skulle score mot Chelsea. Cech er ute med skade, så han kunne ikke få flere clean sheet uansett.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2014 Drmic har signert for Leverkusen. Ikke at jeg var spesielt interessert i fyren, men der ser man at det er mulig å gjøre overganger tidlig... Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 12. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2014 (endret) Legenden er nå på Twitter! https://twitter.com/Arsenal/status/465822474396254208 Endret 12. mai 2014 av TheGooner Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 12. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2014 Cech er ute med skade, så han kunne ikke få flere clean sheet uansett.. Stemmer det! Hadde glemt det. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 12. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2014 Drmic har signert for Leverkusen. Ikke at jeg var spesielt interessert i fyren, men der ser man at det er mulig å gjøre overganger tidlig... Arrgh... Synd, håper på Vela istedenfor. Tror Drmic kunne tilført oss noe. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2014 Drmic har signert for Leverkusen. Ikke at jeg var spesielt interessert i fyren, men der ser man at det er mulig å gjøre overganger tidlig... Da er det bare å føre Lothar Matthäus inn i havet av upålitelige drittsekker. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå