invalid_user Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Holy shit, Vela er en frekk liten amigo. Sinnsyk avslutning. 3-0 nå, Jay Simpson med 2 mål og Vela med ett. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 hvem scora? Simpson x2 nå Jeg så ikke det første målet, men mål nr. 2 var lekkert gjort av Vela først, og en iskald fot fra Simpson Wilshere er klasse, han har et blikk som ikke mange på hans alder har, han blir noe av!! Herlig å se unggutta spille så bra mot et toppa Wigan 3-0 mens jeg skriver Vela lobber den lekkert over keeper fra 16 meter, og nydelig pasning fra Djourou HERLIG!! Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Det er bare herlig å se på! Kjører vi på med en ny 6 - 0 seier?! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Herlig at våre talenter presterer. Vela er mer enn god nok til å få prøve seg fra start i PL nå. Bedre enn Bendtner imo. Jeg elsker at vi har britiske talenter på full fart frem og, Walcott, Ramsey, Wilshere, Hoyte med flere. Fremtiden er lys! Fra Arsenal.com "Tomas Rosicky yesterday underwent routine revision surgery in Germany. The operation went as planned and Tomas will now spend at least a few weeks convalescing in Germany. Thereafter he will follow a tailored rehabilitation progamme devised by our medical team." Dette ser jo ganske så greit ut, men jeg tror virkeligheten er adskillig mer dramatisk. Jeg har en dårlig følelse på at Tomas har sparka sin siste ball. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Herlig å se ungguttene storspille, og publikum er jo i ekstase Det er gøy å se når b-laget spiller Wigan på ræva Det kommer en ung etter en annen ut på banen nå Dette er herlig fotball, jeg kan ikke få sagt det nok! Lenke til kommentar
JRL Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Wilshere er man of the match, men ikke gamel nok til å mota champagne fra sky sports Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Bra kamp, kunne lett ha blitt flere mål. Etter rundt kvarteret spilt kom det to store sjanser hvor ballinnehaver kunne a flikket ballen til siden og latt en annen omtrent løpe den inn i kassa. Istedenfor prøver spilleren på mål selv, og treffer keeper. Husker ikke hvem som var hvem i disse situasjonene, men tror ikke det var den samme. Uansett lover det godt for fremtiden Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Haha, Thor Eggen er så tragisk "Enkelte Arsenal-fans mener jo at Wengér bør kjøre det sterkeste laget, siden Carling Cupen er den enkleste cupen å vinne ..." - hvor faen har han dette fra? Jeg tror ikke det er en eneste gooner i verden som ønsker det etter forestillingene til de unge Carling Cup lagene vår de siste sesongene. For en tulling. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Wenger har vel siden tidens morgen satset ungt i begge hjemmelige cupene. Endret 11. november 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Teds Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Vela fortjener virkelig mer spilletid i PL. Fy søren for en frekk liten hombré den karen er; målet var helt fantastisk! I tillegg vil jeg se mer av Djourou i midtforsvaret, hans hodestyrke er dobbelt så god som Toure og Gallas sin til sammen. En nydelig kamp alt i alt! Dette var Arsenal slik Arsenal skal spille. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Vela er en jævel. Håper Wenger velger å benke ham i PL Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Vela, Wilshere, Ramsey kommer til å bli fantastiske. At Vela ikke får mer spilletid i PL er meg et under. Gutten er jo sykt god alt. I går var han rett og slett konge. Skuffelsene i går var Hoyte, Gibbs og Fabianski. Gibbs er ung ja, men tror ikke han har det som skal til for å spille for oss på det høyeste nivået. Heller ikke Hoyte. Djourou og Song spilte veldig bra i forsvar derimot. Håper etter denne sosngen at Djourou blir fast... Fabianski er helt på bærtur når det kommer innlegg og cornere. Dog er han er god shotstopper, så hvis han får skikk på feltarbeidet sitt kan han bli god. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Enig, fikk en uvanlig følelse av flaks i enkelte situasjoner, både fra tabber fra Fabianski og forsvaret. Var òg alt for mange av Wigans diagonalpasninger som gikk igjennom og til innlegg. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Fabianski har noe å jobbe med, ja. Men for en syk dobbeltredning han hadde helt på slutten der! Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Fantastisk kamp av unggutta våres og vi har en lys fremtid. Vela beviser nok engang at han har noe å gjøre på førstelaget og det samme gjør Djourou. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 1-1 mellom Chelsea og Burnley på Stamford Bridge. Det koser jeg meg over. Ber om Burnley-seier på straffekonk! Ray Wilkins, keep your mouth shut! http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle2386837.ece Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Latterligste artikkelen jeg har lest på lenge. Og hvem er Jake Wiltshire og denne Cesk Fabregas? Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Faces Down, har lest artikkelen idag morgen. Helt latterlig!!! Det skal heller være det motsatte... SKAM av Chelsea å være så desperat og sparker motstand(som er unge spillere som får prøve seg fram) ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå