Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

 

 

 

Til og med dommeren vil at vi skal få CL-plassen.

Skulle vært en straffe for Everton nå nettopp, men fikk heller gult for filming.

Det gule var feil. Men Osman falt nå før det ble kontakt mellom dem syns jeg. Det hjelper ikke saken hans.

Hva med den nå da? :)

Så ikke den andre :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Matt Spiro ‏@mattspiro 2h

 

Sagna 'close to agreeing deal with Fenerbahce' where he would double salary, say L'Equipe

 

Hvis sant, så skjønner jeg ingenting av det. Lite guts i karen da hvertfall. Tydelig at penger da er det viktigste.

 

 

De vant vel den tyrkiske ligaen i dag? Altså, han går dit for å vinne trofeer også.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Matt Spiro ‏@mattspiro 2h

 

Sagna 'close to agreeing deal with Fenerbahce' where he would double salary, say L'Equipe

 

Hvis sant, så skjønner jeg ingenting av det. Lite guts i karen da hvertfall. Tydelig at penger da er det viktigste.

 

 

De vant vel den tyrkiske ligaen i dag? Altså, han går dit for å vinne trofeer også.

 

 

Den logikken forstår jeg ikke. Hva er det å vinne den tyrkiske ligaen liksom? Kunne gått til PSG for evig med penger, dra hjem til Frankrike og faktisk mønstre et lag som kan vinne CL.

Lenke til kommentar

Skulle til å poste den. Veldig interessant alle detaljene Wenger implementerer for å skape en god atmosfære, og likte svært godt den idéen om å ha bilde av de tre siste akademispillerne, som har kommet inn i førstelaget, på veggen i garderoben til de unge spillerne for å inspirere de.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...