OhEasy Skrevet 26. april 2014 Rapporter Del Skrevet 26. april 2014 Til og med dommeren vil at vi skal få CL-plassen. Skulle vært en straffe for Everton nå nettopp, men fikk heller gult for filming. Det gule var feil. Men Osman falt nå før det ble kontakt mellom dem syns jeg. Det hjelper ikke saken hans. Hva med den nå da? Så ikke den andre Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 26. april 2014 Rapporter Del Skrevet 26. april 2014 Aw. Det var ihvertfall en helt klar straffe. Everton-spilleren ble holdt igjen etter at begge hadde falt i bakken. Rettere sagt, dratt ned da han prøvde å komme seg opp. : p 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. april 2014 Rapporter Del Skrevet 26. april 2014 Men var vel hands av Everton forsvaret før den siste? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 26. april 2014 Rapporter Del Skrevet 26. april 2014 Var vel litt for nærme til at det kunne dømmes straffe der vel? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. april 2014 Rapporter Del Skrevet 26. april 2014 ja kanskje... uansett svak kamp av Oliver. han er for ung men blir sikkert god innen et par år. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 27. april 2014 Rapporter Del Skrevet 27. april 2014 City leder i sin kamp mot Palace. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. april 2014 Rapporter Del Skrevet 27. april 2014 Matt Spiro @mattspiro 2h Sagna 'close to agreeing deal with Fenerbahce' where he would double salary, say L'Equipe Hvis sant, så skjønner jeg ingenting av det. Lite guts i karen da hvertfall. Tydelig at penger da er det viktigste. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. april 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april 2014 Matt Spiro @mattspiro 2h Sagna 'close to agreeing deal with Fenerbahce' where he would double salary, say L'Equipe Hvis sant, så skjønner jeg ingenting av det. Lite guts i karen da hvertfall. Tydelig at penger da er det viktigste. Det verste er jo at vi gir han det vil ha... Ingen logikk spør du meg. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. april 2014 Rapporter Del Skrevet 27. april 2014 Matt Spiro @mattspiro 2h Sagna 'close to agreeing deal with Fenerbahce' where he would double salary, say L'Equipe Hvis sant, så skjønner jeg ingenting av det. Lite guts i karen da hvertfall. Tydelig at penger da er det viktigste. De vant vel den tyrkiske ligaen i dag? Altså, han går dit for å vinne trofeer også. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 27. april 2014 Rapporter Del Skrevet 27. april 2014 (endret) Galatasaray er dominant i den ligaen. Tror ikke det blir mange trofeer på han der. Får neppe mye CL fotball med de heller. Endret 27. april 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. april 2014 Rapporter Del Skrevet 27. april 2014 Matt Spiro @mattspiro 2h Sagna 'close to agreeing deal with Fenerbahce' where he would double salary, say L'Equipe Hvis sant, så skjønner jeg ingenting av det. Lite guts i karen da hvertfall. Tydelig at penger da er det viktigste. De vant vel den tyrkiske ligaen i dag? Altså, han går dit for å vinne trofeer også. Den logikken forstår jeg ikke. Hva er det å vinne den tyrkiske ligaen liksom? Kunne gått til PSG for evig med penger, dra hjem til Frankrike og faktisk mønstre et lag som kan vinne CL. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 27. april 2014 Rapporter Del Skrevet 27. april 2014 Matt Spiro @mattspiro 2h Sagna 'close to agreeing deal with Fenerbahce' where he would double salary, say L'Equipe Hvis sant, så skjønner jeg ingenting av det. Lite guts i karen da hvertfall. Tydelig at penger da er det viktigste. Dama hans er vel dyr i drift da Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 27. april 2014 Rapporter Del Skrevet 27. april 2014 Kamptråd https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1579178 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. april 2014 Rapporter Del Skrevet 27. april 2014 http://goonertalk.com/2014/04/27/fabianskis-locker-bendtners-strange-shoes-the-strongest-arsenal-player-my-visit-to-london-colney/ Fascinerende lesning. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 27. april 2014 Rapporter Del Skrevet 27. april 2014 (endret) Skulle til å poste den. Veldig interessant alle detaljene Wenger implementerer for å skape en god atmosfære, og likte svært godt den idéen om å ha bilde av de tre siste akademispillerne, som har kommet inn i førstelaget, på veggen i garderoben til de unge spillerne for å inspirere de. Endret 27. april 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 27. april 2014 Rapporter Del Skrevet 27. april 2014 Angående ryktene om Sagna, så er det bare rykter. Men som sagt tidligere, hvorfor Tyrkia? Skal han først forlate oss, stikker han vel hjem igjen til Frankrike. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. april 2014 Rapporter Del Skrevet 27. april 2014 (endret) Uansett hvor han ender opp og hva han ender opp med å velge, stol på meg når det gjelder denne saken: Whatever Ludivine wants, Ludivine gets. And you can't fuckin' blame the boy for a SECOND! Endret 27. april 2014 av tc47 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 27. april 2014 Rapporter Del Skrevet 27. april 2014 Leste en statistikk at Podolski har den tredje beste mål per minutt ratioen i PLs historie, etter Sergio Aguero og Thierry Henry. Det er ganske imponerende. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. april 2014 Rapporter Del Skrevet 27. april 2014 Grunn til at jeg ønsket Poldi i Spurs. I riktig rolle er han en notorisk målskårer av rang. Lenke til kommentar
Populært innlegg Corporal Jenkinson Skrevet 28. april 2014 Forfatter Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 28. april 2014 Ha en fin kveld videre alle mann! 10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå