Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Avslutt kontrakten med øyeblikkelig virkning!

Han har ikke hevet (full) lønn mens han har vært ute nå det siste året, så det er ikke noe stort problem at han får bli ut kontrakten imo. Men noe ny kontrakt kan han umulig få. Ekstremt god fotballspiller, men når man er laget av glass så er det alltid en risiko...

Lenke til kommentar

Stakkers fyr. Kroppen hans vil virkelig ikke at han skal spille fotball.

Diaby har vært skadeplaget siden han var omtrent 13-14 år gammel.. er vel kanskje på tide å gi opp snart tenker jeg, men en lyskeskade/strekk er nok ikke hans verste skade gjennom tidene og er rimelig vanlig etter et langt skadeopphold.

Lenke til kommentar

Tviler sterkt på at han går til City. Tror som cfthompson at han går til PSG. Trist i så fall, men jeg kan leve med det. Han har vært PLs beste høyreback de siste årene, men det er ganske vågalt å gi en treårskontrakt på £100k i uka til en 31 år gammel spiller. Han må erstattes etter hvert uansett. Får vi inn Coleman eller Aurier i sommer, er jeg fornøyd. Gjerne begge, slik at vi kan sende Jenk ut på lån.

Edit: Når det er sagt, trenger vi ikke å utelukke helt at han blir. Mulig at dagens sitater bare er en form for mind games fra Wenger sin side, og at Sagna vil vente for å se om vi klarer topp 4 og FAC-gull. Ikke mange dagene siden det gikk rykter om at han ville forlenge. Hadde vært fantastisk om han forlenget slik at Aurier (om han blir hentet) kan være understudy en sesong før han tar over. Tror Jenks kan bli svært habil som backup om han får en sesong på utlån i en annen PL-klubb. Han var tidvis strålende forrige sesong. Mange som ville at han skulle ta over for en formsvak Sagna på den tiden.

Endret av Le Professeur
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...