Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

 

Sa forøvrig i 11/12 blant all kritikken min av Ramsey at han hadde potensiale til å lett score 10 ligamål i løpet av en sesong hvis han bare jobbet med avslutningene sine. Dette har han tydeligvis gjort for å si det slik! :p

 

Han har rett og slett blitt et monster av en spiller. Er omtrent ikke en eneste svakhet i spillet hans lenger.

 

Håper virkelig at han får en midtbanepartner som er i nærheten av det nivået han nå selv holder, men som er mer defensiv av natur enn det Ramsey er. Ikke bare vil dette tillate Ramsey å skape kaos fremover på banen for motstanderen, men det vil også gi oss muligheten til å putte Wilshere inn som erstatter for Ramsey uten at hele midtbanen går til helvete defensivt sett. Arteta og Flamini er greie/gode spillere, men det er virkelig et område hvor vi burde forsterke oss. Det samme gjelder selvfølgelig spissplassen og på venstrekant hvor Giroud og Cazorla ikke helt holder nivået/passer inn.

 

Ramsey hadde passet veeeeeeeeeeeldig bra inn i spillestilen som Liveprool har!

 

Så bra det ikke er snakk om Liverpool da. ;)

 

Mtp. at Ramsey signerte for 5 nye år så tenker jeg meg at sjansen for at Liverpool av alle klubber skal ha råd til å kjøpe han forøvrig. Tenker meg at sjansen er enda lavere etter forrige sommer også da Liverpool sine eiere har vist seg å være noen gedigne kødder generelt sett. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Ramsey hadde passet veeeeeeeeeeeldig bra inn i spillestilen som Liveprool har!

 

 

Hva for et lag er Liveprool? Høres ut som et lag som spiller i den Sør-Afrikanske ligaen. Tror ikke Ramsey har lyst til å spille der.

 

Barnslig, forventer at du viser mer respekt til et lag som spiller sinnsykt deilig fotball for tiden og har en manager som viser seg å være et strategisk geni som gjør gull av gråstein...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Ramsey hadde passet veeeeeeeeeeeldig bra inn i spillestilen som Liveprool har!

Hva for et lag er Liveprool? Høres ut som et lag som spiller i den Sør-Afrikanske ligaen. Tror ikke Ramsey har lyst til å spille der.

Barnslig, forventer at du viser mer respekt til et lag som spiller sinnsykt deilig fotball for tiden og har en manager som viser seg å være et strategisk geni som gjør gull av gråstein...

Anbefaler deg å lese nøye gjennom en gang til ;)

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Ramsey hadde passet veeeeeeeeeeeldig bra inn i spillestilen som Liveprool har!

 

 

Hva for et lag er Liveprool? Høres ut som et lag som spiller i den Sør-Afrikanske ligaen. Tror ikke Ramsey har lyst til å spille der.

 

Barnslig, forventer at du viser mer respekt til et lag som spiller sinnsykt deilig fotball for tiden og har en manager som viser seg å være et strategisk geni som gjør gull av gråstein...

 

 

Mener ikke å være respektløs, har bare aldri hørt om laget før. Virker som et kult lag slik du beskriver det. Så Liveprool gjør det bra i den Sør-Afrikanske ligaen? Kanskje jeg burde begynne å følge litt mer med der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Greit nok at folk har dårlig humor, men det er hakket verre med folk som ikke har noen i det hele tatt.

Lurer litt på om det hadde vært andre reaksjoner om det hadde vært en annen bruker som påpekte skrivefeilen med litt tørr humor.

 

Når Mr. BS skriver noe litt tørt eller på kanten er folk (generelt de samme) på jakt etter flere plusser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...