Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Forøvrig var ikke nedrivningen av Nasri straffe men et soleklart frispark, Vidic slapp jo når han kom inn i feltet. Å Nasri hev seg.

Han hadde jo eit rimeleg godt tak i trøya også inne i 16-meteren. (Den kvite stripa på drakta til Nasri skal forresten normalt vere på andre sida.)

post-35502-1226327253_thumb.jpg

Endret av TomWhittaker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"It's far from decided," replied Wenger when asked about his transfer window plans.

"We will make a check at the end of December and we will see. We have had many players out and showed we have a great squad that can win the big games."

Wenger sin uttalelse på Arsenal.com

Selv er jeg spent til neste lagoppstilling da det faktisk er mulig å vinne storkamper uten de angivelige førstelagsspillerne. :)

Lenke til kommentar

Tror ikke det er bra med for store forhåpninger for transfervinduet. Wenger er en skikkelig gnier, og han er utrolig sta på at hans 17-åringer kan gjøre jobben. Yaya Toure er den spilleren jeg håper mest vi får, og som ikke er usannsynlig heller. Men det ender nok opp med at vi selger istedet for å kjøpe.

Lenke til kommentar

Seieren i helga, uten enkelte nøkkelspillere, styrker bare min teori om at Arsenal sliter med å ta alle kampene like seriøst. Dette er vel en naturlig følge av den lave gjennomsnittsalderen og mangel på erfaring.

Frykter nye tap nå, etter selvtillitsboosten fra lørdagens kamp. Evig optimist! :p

Lenke til kommentar

Gleder meg til å se lagoppstillinga mot Wigan i morra. Tipper det blir noe sånt:

Fabianski

Hoyte - Djourou - Song - Gibbs

Randall - Ramsey - Coquelin - Wilshere

Bischoff

Vela

Veldig usikker på om Wenger kommer til å kjøre 4-4-2 eller 4-4-1-1. Han har jo snakket om fordelene med en 5. midtbanespiller etter Utd-kampen, og vanligvis ville vel Bendtner fått spille, men jeg føler at han blir hvilt, siden han er førstevalget på spissplassen for øyeblikket. Dessuten har vi jo så mange lovende midtbanespillere i klubben at vi må nesten bare ofre en spiss. Hvis vi stiller med 4-4-2 tror jeg Randall eller Coquelin må vike plassen sin for Jay Simpson, og at Bischoff flyttes ut på vingen.

Til lørdag igjen tipper jeg vi kommer til å spille 4-4-2 med Nick & Carlos Alberto på topp. :)

Lenke til kommentar
Gleder meg til å se lagoppstillinga mot Wigan i morra. Tipper det blir noe sånt:

Fabianski

Hoyte - Djourou - Song - Gibbs

Randall - Ramsey - Coquelin - Wilshere

Bischoff

Vela

Skulle likt å sett både Lansbury, Barazite og Merida i den startoppstillingen, men det er ikke plass til dem da laget ser flott ut uansett! Tror dog Traore tar opp en av backplassene, eventuelt at Song ikke starter.

Lenke til kommentar
Creds til Hyrlen btw. Må innrømme at United faktisk er det laget jeg har minst i mot av top 4 lagene, selv om det hadde vært veldig surt å tape.

Virkelig? Jeg hater United dypt og inderlig, mye mer enn Spurs.

Uansett så ser man jo heller at et lag som spiller skikkelig fotball vinner ligaen, samme gjelder Champions League. Å se finaler der begge lag er ultra-defensive er et hån mot fotballen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...