Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har vi det i våre egne hender. Dersom vi vinner resten av kampene våre nå, kan ikke Everton gjøre en dritt. Dessuten har de på papiret et tøffere program enn vi har - de skam møte begge Manchester-lagene hjemme, og de har Southampton borte, som jeg tror er deres tøffeste kamp. Den tøffeste kampen vår tror jeg blir den neste - Hull borte. Men Everton har bedre målforskjell enn det vi har, så vi må nok vinne på poeng, spillet vårt i det siste tyder ikke på at vi skal vinne flere kamper med fem mål.

Lenke til kommentar

Da er nok fjerdeplassen sikret. Herlig resultat for oss. Vinner vi våre siste fire kamper, har vi også en outside chance på topp 3 og automatisk CL-kvalikk. City møter uavgjortkongene West Brom på mandag, før de har to beinharde bortekamper mot hhv Palace og Everton. Med to uavgjort og ett tap fra disse tre er det i våre hender. Lite sannsynlig, men det er lov å håpe.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Det tror jeg nok. Tror også at folk vil sette mer pris på sjansene han skaper nå som vi har vist hvor lite vi skaper uten ham. Han har nok savnet partnerskapet sitt med denne karen også:

 

https://www.youtube.com/watch?v=rjmh3tNLYG4

 

Med Ramsey og en formsterk Chamberlain på banen vil han endelig få litt bevegelse og angrepsvilje rundt seg. Ikke rart at en spiller hvis største styrke er gjennombruddspasninger sliter litt når han har spillertyper som Giroud, Cazorla, Rosicky og ultrastatiske Podolski foran seg, og den horrible Flamteta-duoen bak seg.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...