Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

 

Hva har Keane med kampen i går å gjøre da?

Hvorfor skal United dras inn i denne åndssvake diskusjonen startet rundt en fyr som stort sett kommer med piss?

Det første bildet handlet ikke om United men om at keane feiret.

 

 

Du kritiserer meg for å komme med piss? Det er da ikke piss å komme med det bildet.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Van Gaal er klasse han, men fyren er ekstremt høy på seg selv. Skal dog nevnes at vi har fått inn Andries Jonker (assistenten hans i Barcelona og Bayern og som var caretaker når Van Gaal forsvant) så ryktene sånn sett er ikke helt bortreist hvis vi var interessert for å si det slik.

 

Van Gaal og Jonker var forøvrig sentrale når det gjaldt å få frem spillere som Badstuber, Kroos og Alaba samt at han hentet inn Robben og konverterte Schweinsteiger til sentral midtbane.

Utvilsomt en av de bedre managerene der ute og for å være ærlig så kunne jeg tenkt meg en manager inn på kort basis som kunne ha sørget for å etablere klubben i toppsjiktet før en yngre og mer langsiktig manager tok over.

Lenke til kommentar

Van Gaal er klasse han, men fyren er ekstremt høy på seg selv. Skal dog nevnes at vi har fått inn Andries Jonker (assistenten hans i Barcelona og Bayern og som var caretaker når Van Gaal forsvant) så ryktene sånn sett er ikke helt bortreist hvis vi var interessert for å si det slik.

 

Van Gaal og Jonker var forøvrig sentrale når det gjaldt å få frem spillere som Badstuber, Kroos og Alaba samt at han hentet inn Robben og konverterte Schweinsteiger til sentral midtbane.

Utvilsomt en av de bedre managerene der ute og for å være ærlig så kunne jeg tenkt meg en manager inn på kort basis som kunne ha sørget for å etablere klubben i toppsjiktet før en yngre og mer langsiktig manager tok over.

 

 

Angående Jonker er det strålende at han kommer inn til sommeren som akademisjef. Vi har misbrukt mye talent på u-lagene opp igjennom årene, så det var på tide med en forandring.

Lenke til kommentar

 

Angående Jonker er det strålende at han kommer inn til sommeren som akademisjef. Vi har misbrukt mye talent på u-lagene opp igjennom årene, så det var på tide med en forandring.

 

Jonker er en klassesignering. Terry Burton har ikke akkurat vært imponerende for å si det mildt.

 

Ja, både han og forgjengeren Banfield har ikke imponert noe særlig. Det blir spennende med de nye folka til Jonker óg. Får vi inn Bergkamp også nå så blir det mye bra i stabben. :)

 

 

 

edit:

 

BlIL06iCcAEQr6t.jpg

 

Joel Campbell og Olympiacos vant i dag den greske ligaen. Joel Campbell har 8 mål og 10 assist i ligaen(samt 1 mål i CL mot Man Utd).

 

https://www.youtube.com/watch?v=oYjuo6V8zec

 

 

Hva tenker folk om han neste sesong? Jeg ønsker at han får sjansen neste år. Kan bli gull verdt mtp. skadesituasjonen år etter år.

Endret av cfthompson
Lenke til kommentar

Klarer ikke se for meg at han blir hos oss. Jeg mener, han har Giroud, Sanogo og potensielt et nykjøp foran seg. Med mindre han kan spille kant? Ikke sett noe særlg av fyren og kan ikke akkurat si at 8 mål i gresk liga der Olympiacos dominerer er særlig imponerende.

 

Han er primært kant, men kan spille spiss(gjør det ofte hos Costa Rica).

Lenke til kommentar

 

Klarer ikke se for meg at han blir hos oss. Jeg mener, han har Giroud, Sanogo og potensielt et nykjøp foran seg. Med mindre han kan spille kant? Ikke sett noe særlg av fyren og kan ikke akkurat si at 8 mål i gresk liga der Olympiacos dominerer er særlig imponerende.

 

Han er primært kant, men kan spille spiss(gjør det ofte hos Costa Rica).

 

 

Aha, da stiller det seg noe annerledes. Vi trenger absolutt en kant inn i sommer, da vi ser utrolig tannløse ut med Cazorla og/eller Podolski på kant. Om ikke annet så kan han være backup. Vil nok få en del kamper. Vi kan nok regne med at vi kommer lenger i EL enn vi har gjort i CL de siste årene, så flere kamper å spille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...