Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Sitter å ser kampen ja. Syns Sheffield har imponert selv om Hull har vært svake. Er forsåvidt enig, selv om jeg tror det blir lettere å møte Sheffield uansett, så lenge vi ikke undervurderer dem for mye. De hadde nok gått ut i hundre.

 

Jaja, nå snudde jo Hull det på fem minutt her da.

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar

Sitter å ser kampen ja. Syns Sheffield har imponert selv om Hull har vært svake. Er forsåvidt enig, selv om jeg tror det blir lettere å møte Sheffield uansett, så lenge vi ikke undervurderer dem for mye. De hadde nok gått ut i hundre.

 

Jaja, nå snudde jo Hull det på fem minutt her da.

 

Ja, undervurdere må vi ikke gjøre uansett hvem vi møter. Hull er jo generelt et bedre lag, men en finale er en finale og vi har alt å tape. Våre motstandere har ikke noe press på seg og kan gjøre som Wigan. Satse på kontringer og dødball med 10 mann bak ballen. Dette er en spillestil vi generelt sliter sterkt mot. Tror i så måte at Sheffield er farligere enn Hull.

 

Nå skal vi jo også møte Hull i ligaen snart, så vi får se på styrkeforholdet.

 

Vi får se, det er uansett en stund til finalen og vi må fokusere på ligaen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Nydelig angrep av Hull. Da er de i finalen. Får håpe du har rett.

 

Kampen spilles klokken fire.

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar

Nydelig angrep av Hull. Da er de i finalen. Får håpe du har rett.

 

Kampen spilles klokken fire.

 

Jeg og :p Spennende og jevnt blir det uansett. Tviler på at det blir overkjøring. Spesielt siden det er en finale, spillerene er under et enormt press og vi ikke akkurat ser farlige ut fremover om dagen.

Lenke til kommentar

Jeg tror han vet at Keane ikke spilte, men bare at Utd feirer etter vi slo et Championship lag. La oss bare alle være enige at Keane er en idiot nå for tiden og sier masse dumt og droppe hele denne greien. Selvfølgelig feirer man uansett hvem man slår når man vinner en FA cup semifinale/finale osv.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Nei, men hvorfor kritiserer han Arsenal for å slå et Championship lag når også hans gamle klubb gjør det samme?

Fordi... han er en idiot, var jo det jeg sa. Han driter langt i at Utd er en gamleklubb hos han! Kunne like godt sagt det samme om oss som han sa om Arsenal i går, er så ille når det gjelder han....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...