Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Jeg skal ikke ha dere til å kritisere egne supportere, men jeg har litt lyst til å vite hva som har skapt det forholdet. Hva er det som er grunnlaget her.

Det er svært mange grunner til hatet, og det går begge veier. Unitedsupporterene er selvfølgelig værst ;)

Regner ikke med at du er gamle karen, og at du har fått med deg hva som har skjedd siden 1990.

McClair sparker Winterburn mens han ligger nede: http://www.youtube.com/watch?v=oEy1wx_Uukk

Så var det rasehetsen fra Schmeichel rettet mot Wright noen år etter.

Keane- Vieira hendelsene var også med på å skape et litt anstrengt forhold mellom Arsenal og slasken fra nord.

Så var det Fabregas som kastet Pizza (eller var det suppe?) på Ferguson.

Bare nevner noen hendelser. Det er svært mange andre også.

Hele grunnlaget siden ca. 1990 har jo vært at storlaget fra sør har møtt storlaget fra nord. To lag med mye suksess skaper gjerne litt sånn stemning.

Har ikke lest innleggene i db.no i denne saken, men vanligvis så mener jeg de er hysterisk morsomme. Helt off topic, og ofte svært sarkastiske. Priceless.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært uten internett i hele helga, så fikk ikke kommet inn hit før nå.

Jeg er så sinnssykt fornøyd, en seier over United var akkurat det vi trengte. Det holdt på å klikke helt for meg når Rafael scora på slutten, de 6 minuttene overtid var noe av det verste jeg har vært med på. Men vi slo faen meg United, og følelsen når dommern blåste av var helt ubeskrivelig deilig. Nå må vi surfe på den bølgen mot Chelsea og City.

Banens beste var selvfølgelig Nasri, han har heltestatus hos meg etter denne kampen. Men jeg må si jeg irriterte meg som faen over Bendtner, som jeg synes ikke fikk til noe som helst. Han trekker alt for mye ut til siden, og når han bommet på de to gigasjansene på hodet i løpet av to minutter, ble jeg ganske frustrert. Hadde mye heller kjørt Theo fram som spiss, ihvertfall i andreomgang, og satt innpå Song istedet for Bendtner.

En annen ting som jeg ikke skjønner, er at Wenger kontinuerlig tar ut Theo når vi leder, og det andre laget står høyt. Jeg ser bare ikke logikken. Hadde vi ikke slurvet så jævlig med stikkerne, hadde Theo scoret ihvertfall ett mål, han hadde lynsjet Rio og Vidic i løpsduellene. Jeg kan ikke huske å ha sett verdens beste stopperpar så dårlig før, forresten.

Men jeg skal ikke bitche, for vi slo United uten Ade og van Persie, og det er rett og slett knallsterkt! :D Proud to be a Gooner!

Lenke til kommentar
http://dagbladet.jumpmediagroup.no/default...;CID=33&vd=

Endelig får jeg bekreftet på det! Nu kan jeg si til mine venner: «hva sa jeg»

Veldig interresant. Vi er kanskje det mest puslete laget i PL, så den statistikken er merkelig.

Håper forresten at Jack Wilshere slippes til utover vintern. Har enorm tro på han. Fra Arsenal.com: "He joined Arsenal in 2001 as a nine-year-old and has turned into a creative midfield player who can operate on either flank. He also scores his fair share of goals." Den nye Bobby Pires, anyone?

Lenke til kommentar
http://dagbladet.jumpmediagroup.no/default...;CID=33&vd=

Endelig får jeg bekreftet på det! Nu kan jeg si til mine venner: «hva sa jeg»

Er jo ikke ukjent at både Arsenal og United blir snytt for store mengder straffespark, i tillegg til at man får uhyre billige gule kort som regel rett etter at samme forseelse har skjedd rett før fra motsatt lag ustraffet. Nå skal det sies at hvertfall vi får mange straffespark som vi ikke skal ha, å det skaper balluba. Dermed får vi aldri de vi skal ha. Forøvrig var ikke nedrivningen av Nasri straffe men et soleklart frispark, Vidic slapp jo når han kom inn i feltet. Å Nasri hev seg.

Forøvrig er vel Arsenal et av de lagene jeg har minst imot å tape mot, hvor teit det enn høres ut. Håper dere banker Chelsea. Liverpool og Chelsea har ingenting i toppen å gjøre.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Nasri: "In France we consider Arsenal as the 21st team in our league."

It seems like a French team. The manager is French, we have African players who speak French and there is a lot of French talking everywhere.

Hahaha. Ahhh, selvironi. :grin2:

Creds til Hyrlen btw. Må innrømme at United faktisk er det laget jeg har minst i mot av top 4 lagene, selv om det hadde vært veldig surt å tape.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...