Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Diskrimimering er forskjellsbehandling, så det du mener er at han behandler deg annerledes? Vil si at du går mer til angrep på ham, enn han gjør mot deg. Det sier seg vel selv slik som du skrev før du redigerte det bort.

 

Nå må se på det større bildet enn den kommentaren som kanskje sto i 5 minutter. ( innlegget ble redigert flere ganger for å si det slik, klok av skade skal man ikke skrive innlegg når man er forbannet)

 

Selvsagt kan du ta opp ting. Men setninger som: Eg hater fyren så mye at eg kunne tenkt meg å møte han, er ikke så veldig akseptert vil eg tro.... Det skrives hvertfall ting mellom linjene som gjør at eg plasserer deg i en bås lagt under båsen til mr brightside. Og hvis du vil så kan eg fortelle hvem sin bås eg plasserer de største idiotene i....

Du kan plassere meg hvor du vil. Jeg vet at jeg har oppført meg som en drittunge også, men ønsker å få en slutt på dette fra begge parter. og da hjelper det ikke at dere to henger dere opp og angriper meg for en kommentar jeg skrev idag. Kontra det å se på situasjonen en måned tilbake, to måneder, halvt år...

 

Oppfordring til alle og inkludert meg selv er at vi forholder oss voksent til hverandre og slutte å oppføre oss som noen drittunger!

 

Endret av infinety
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Begge to burde ta grep og skjerpe seg. Infinety prøver, men hva med deg Mr. Brightside? Du fortsetter jo bare i samme spor.

 

Nå var det han som tok opp hele dette dritet igjen til å begynne med.

 

 

Drmic skrytevideo. Hadde vært fint som en nummer to etter Costa:

 

https://www.youtube.com/watch?v=EnS9QcXASIc

 

Nedtaket på det siste målet er verdensklasse, og avslutningen er fenomenal. Håper han kommer hit.

Lenke til kommentar

Drmic skrytevideo. Hadde vært fint som en nummer to etter Costa:

 

Spennende spiller, hadde ikke sagt nei takk. Det viktigste er at han er hurtig. Giroud på topp fungerer bare hvis han har løp fra Walcott, Ramsey, Ozil, Ox osv. rundt seg, så han er veldig avhengig av de andre på laget. En hurtig spiss kan være en trussel i seg selv.

 

Men tviler på at han kommer. Når hentet vi sist noen vi var linket til i lang tid? :p

Lenke til kommentar

Har samlet tankene etter kampen igår og funnet ut at jeg ikke har lyst på ny manager. Det kommer aldri i livet til å være noen bedre managere enn Wenger tilgjengelig.

 

Er kanskje fordi jeg er litt sentimental ettersom jeg aldri har opplevd Arsenal uten Wenger og har så stor respekt for fyren, men jeg vil virkelig ikke at han skal dra. Føler at hvis han reiser tar han med seg en stor del av Arsenal, og det ville ikke føles det samme. Er ikke klar for å ta farvell med han enda. Har fortsatt troen på at vi har noen gode år i vente med han som manager.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

Tror man skal passe seg litt for "alt nytt er bedre"

 

Mange av disse spillerne har enorm tiltro til Wenger, og mange av signeringene vi har hatt, inkludert Özil har nevnt Wenger som en stor grunn til overgangen. Wenger er også mannen som har løftet talenter til verdensklasse. Hvis vi ikke får inn en manager av ypperste kvalitet med stor autoritet og respekt og ikke minst taktisk kompetanse, frykter jeg spillerflukt og en sportslig nedtur.

 

Jeg vil se et at vi bygger videre på den stammen vi har, og med noen signeringer og en ny kvalitetsmanager tror jeg vi for alvor kan kjempe om ligatrofeet igjen.

 

Jeg tror Klopp ville vært en perfekt erstatter.

Lenke til kommentar

Har samlet tankene etter kampen igår og funnet ut at jeg ikke har lyst på ny manager. Det kommer aldri i livet til å være noen bedre managere enn Wenger tilgjengelig.

 

Blir slettes ikke lei meg om han fortsetter, men jeg frykter at det må noe så drastisk som et managerskifte til for at ting skal forandre seg. Det er det samme som går igjen år etter år; skadeproblemer og taktiske ydmykelser mot andre topplag. Wengers filosofi er å gi spillerne sine en enorm kreativ frihet. Fabregas fikk nærmest et lite kultursjokk da han reiste hjem til Barcelona og fikk klare instruksjoner om hvordan han skulle spille, da han i Arsenal kunne gjøre omtrent akkurat det han ville med stor suksess. Det fungerte også aldeles utmerket med genier som Bergkamp, Henry, Pires og Vieira på banen, mens folk som Giroud, Podolski og Flamini ser helt clueless ut og ikke vet hvor de skal gjøre av seg.

 

Özil, Ramsey og Walcott er tre høyst intelligente spillere som har blomstret under sine frie tøyler. Så fort vi mistet alle disse, falt vi rett ut av gullkampen. Hvis Wenger forlenger og virkelig går inn for å forsterke stallen i sommer med både bredde og talent, tror jeg vi er gullkandidater neste sesong, men med det begrensede spillermaterialet vi har til rådighet for øyeblikket, tror jeg det er mange som kunne gjort en bedre jobb.

 

Dette ble kanskje en smule selvmotsigende, men poenget mitt er at Wenger gjerne kan bli for min del om han forsterker stallen drastisk. Uten verdensklassespillere fungerer ikke spillestilen optimalt, og uten bredde får vi de samme gamle skadeproblemene. En ny manager kan muligens gjøre underverker, men det er også en stor risk å ta. Når det er sagt, kan ikke Wenger fortsette for alltid, og nå er kanskje det perfekte tidspunktet for et managerskifte. Vi har tydelige mangler i stallen, og en eventuell ny manager vil ha nok av ressurser til rådighet til å hente inn sine selvvalgte spillertyper i disse posisjonene.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...