Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Svært viktig at vi får CL-plass for å tiltrekke oss gode spillere i sommer.

 

Hva jeg vil ha i overgangsvinduet:

 

Spiss: Vil ha en god spiss som har vist at han fungerer på toppnivå. Costa tror jeg er lost case. Mandzukic er mulig, men det ideelle for meg hadde vært hvis Suarez dro til RM og vi kunne fått Benzema. Vi må ihvertfall punge ut på en god spiss. Har også lyst på et ungt å lovende talent ala Drmic som gjerne kan være backup og rotasjonspiller. Giroud kan være backup, men blir ikke veldig trist om han drar.

 

Venstrekant: Vil ha en ren, rask og god venstrekant som gjør løp. Griezmann er min favoritt, men sier ikke nei til Draxler.

 

Defansiv midtbanespiller: Vil ha en solid defansiv midtbanespiller som leser spillet god og som passer bra med Ramsey. En Vieira-type. Lars Bender hadde passet perfekt men han har akkurat signert ny kontrakt. Vet ikke hvem som hadde vært best å hente her.

 

Erstattere: Vermaelen kommer nok til å dra så vi trenger enten 1 eller 2 midtstoppere. Har lyst på en bedre backup for Gibbs ettersom jeg mener Monreal er ganske ræva. Gjerne et ungt talent. Hvis Sagna drar trenger vi også ny høyreback. Coleman eller Aurier er mine favoritter. Hadde vært herlig om Fabianski ikke dro ettersom han er den beste backupkeeperen i ligaen, men han kommer nok til å dra så vi trenger en ny keeper. Martinez er ikke god nok til å være andrevalg.

 

Vil også se stor økonomisk innvestering i å løse de helvetes skadeproblemene. Enten det måtte være å invistere i nye treningsmetoder, personell eller apparater... bare fiks det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I hvilket univers er det du lever i egentlig? når kommer wenger til å hente inn 5-6 spillere i et og samme overgangsvindu.

 

Samtidig kan jeg kommentere at navnene du nevner kommer til å koste mer enn wenger har i planer å bruke. Draxler og benzema er over 65 mill.

 

Vel, noen av oss kan drømme, mens for deg er alt dritt og helvete. Kanskje du burde prøve å male på deg et smil en gang i blant. Jeg har full tro på at vi ihvertfall kommer til å hente én av de klassespillerne jeg nevner i løpet av sommeren. Tror på ingen måte at vi henter alle, det hadde sikkert stridet imot FFP også. Lighten up, chap.

Lenke til kommentar

 

I hvilket univers er det du lever i egentlig? når kommer wenger til å hente inn 5-6 spillere i et og samme overgangsvindu.

 

Samtidig kan jeg kommentere at navnene du nevner kommer til å koste mer enn wenger har i planer å bruke. Draxler og benzema er over 65 mill.

 

Vel, noen av oss kan drømme, mens for deg er alt dritt og helvete. Kanskje du burde prøve å male på deg et smil en gang i blant. Jeg har full tro på at vi ihvertfall kommer til å hente én av de klassespillerne jeg nevner i løpet av sommeren. Tror på ingen måte at vi henter alle, det hadde sikkert stridet imot FFP også. Lighten up, chap.

 

 

Vi må nok se til mindre navn enn de du nevner. Hvorfor skal de ta et steg ned i karrieren? Alle, minus muligens Griezmann spiller i bedre klubber og har CL.

 

Vårt største problem i sommer vil være å skaffe ny manager og beholde de spillerene vi har. Deretter får vi se på forsterkninger / erstattere for de som forsvinner. Se lett for meg at vi får en sommer ala United og vår nye mann kjøper en spiller vi kanskje ikke trenger. Selv om jeg håper at alle managere i verden ser at vi trenger en spiss. Problemet er at jeg ikke kan komme på et eneste navn som er tilgjengelig og umiddelbart ville forterke oss. Husk at Chelsea også er ute etter en spiss eller to og er foran oss i køen.

 

Likevel, på dette tidspunktet er jeg så lei Giroud at enhver spiller vil jeg være fornøyd med.

Lenke til kommentar

Før du hamrer løs på noen, les hva de skriver.

"Hva jeg vil ha". Dette kalles et ønske.

Men, det er ganske tydelig at hva du synes om diverse forumbrukere, overskygger hva de skriver.

Greit nok å vaere uenig med supportere av samme lag, men helvete så mye tyn noen få får.

lettjente likes det her, gratulere.

 

 

Hvis du kan kritisere meg fordi jeg svarer på innlegget, som jeg ikke misstolket btw. Har jeg lov til å kritisere han fordi han ikke forholder seg realistisk til overgangsvinduet. Skrivningen hans er naturlig irriterende og diskriminerende. Jeg synes han er en liten drittunge, fordi alt vi skriver vender og vrir han på slik at han skal ha rett. fakta? nei det viser han ikke til og er bare antagelser fra han drømmeunivers. Det er flere forumbrukere som begynner å bli pisslei av dette. Jeg synes også det senker nivået til arsenal forumet som er en fuckings disgrace egentlig.

Endret av infinety
Lenke til kommentar

 

 

Før du hamrer løs på noen, les hva de skriver.

"Hva jeg vil ha". Dette kalles et ønske.

Men, det er ganske tydelig at hva du synes om diverse forumbrukere, overskygger hva de skriver.

Greit nok å vaere uenig med supportere av samme lag, men helvete så mye tyn noen få får.

lettjente likes det her, gratulere.

 

 

Hvis du kan kritisere meg fordi jeg svarer på innlegget, som jeg ikke misstolket btw. Har jeg lov til å kritisere han fordi han ikke forholder seg realistisk til overgangsvinduet. Skrivningen hans er naturlig irriterende og diskriminerende. Jeg synes han er en liten drittunge, fordi alt vi skriver vender og vrir han på slik at han skal ha rett. fakta? nei det viser han ikke til og er bare antagelser fra han drømmeunivers. Det er flere forumbrukere som begynner å bli pisslei av dette. Jeg synes også det senker nivået til arsenal forumet som er en fuckings disgrace egentlig.

Tok du bort det rare innlegget der du skulle møte dama til kverulantus?
Lenke til kommentar

Gir Wenger seg synker Arsenal som en stein.

Men etter å ha sett han i går så kan man trygt konkludere med at han ikke gidder dårlige supportere og slappe spillere lenger.

Tja ikke nødvendigvis. Vi har en god og ung stamme i troppen. Henter vi inn noen som kan jobbe med disse og samtidig hente inn spillere som kan tette hullene i troppen er vi fremdeles en topp 4 klubb. Mulig vi får noen mellomsesonger utenfor, men det gjør vi jo neste sesong også uansett om Wenger blir eller ikke.

Lenke til kommentar

 

 

Før du hamrer løs på noen, les hva de skriver.

"Hva jeg vil ha". Dette kalles et ønske.

Men, det er ganske tydelig at hva du synes om diverse forumbrukere, overskygger hva de skriver.

Greit nok å vaere uenig med supportere av samme lag, men helvete så mye tyn noen få får.

lettjente likes det her, gratulere.

 

 

Hvis du kan kritisere meg fordi jeg svarer på innlegget, som jeg ikke misstolket btw. Har jeg lov til å kritisere han fordi han ikke forholder seg realistisk til overgangsvinduet. Skrivningen hans er naturlig irriterende og diskriminerende. Jeg synes han er en liten drittunge, fordi alt vi skriver vender og vrir han på slik at han skal ha rett. fakta? nei det viser han ikke til og er bare antagelser fra han drømmeunivers. Det er flere forumbrukere som begynner å bli pisslei av dette. Jeg synes også det senker nivået til arsenal forumet som er en fuckings disgrace egentlig.

Tok du bort det rare innlegget der du skulle møte dama til kverulantus?

 

Jeg skrev at kverulantus og mr.bullshit var kjærester men valgte å ta det bort når det var 100% unødvendig

Lenke til kommentar

 

Skrivningen hans er naturlig irriterende og diskriminerende.

Nå ble jeg interessert. Hvordan er skrivingen hans diskriminerende om jeg får spørre?

 

Diskrimerende i forhold til at han må rette på alt jeg skriver "det er ikke slik, men slik, og slik er det fordi jeg sier det."

 

Det er et forbanna forum infinety. Herregud mann!

sant det. men, hvis jeg ikke liker noe må jeg vel få lov til å ta det opp? det er jo et diskusjonsforum tross alt. Vi skal dog snakke om Arsenal, men når vi får en slik oppførsel sier jeg ifra slik at kanskje noe blir endret? istedet for å være irritert på hverandre. Det er intensjonen iallefall

 

Hvis dette ikke blir respektert er spørsmålet om man skal bare ta avstand fra hele tråden i en periode. Jeg kjenner jeg får helt avsmak av å være her pga av situasjonen.

Endret av infinety
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Diskrimimering er forskjellsbehandling, så det du mener er at han behandler deg annerledes? Vil si at du går mer til angrep på ham, enn han gjør mot deg. Det sier seg vel selv slik som du skrev før du redigerte det bort.

Endret av Skjj
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selvsagt kan du ta opp ting. Men setninger som: Eg hater fyren så mye at eg kunne tenkt meg å møte han, er ikke så veldig akseptert vil eg tro.... Det skrives hvertfall ting mellom linjene som gjør at eg plasserer deg i en bås lagt under båsen til mr brightside. Og hvis du vil så kan eg fortelle hvem sin bås eg plasserer de største idiotene i....

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Gir Wenger seg synker Arsenal som en stein.

Men etter å ha sett han i går så kan man trygt konkludere med at han ikke gidder dårlige supportere og slappe spillere lenger.

Ingen er større enn klubben. Ikke engang Arsène Wenger. Hvis jeg er en dårlig supporter for at jeg vil at Arsenal skal lykkes, så er jeg en stolt dårlig supporter i tilfelle.

 

Wenger out.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...