Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Tror fortsatt vi klarer både FAC og topp 4. Everton skal møte både City og United, og har i tillegg tøffe bortekamper mot

 

Tror også vi klarer 4 (vi har ligget verre an før), men det som er dumt er at det ikke lenger er opp til oss. Vinner Everton resten av kampene sine får de CL. Det vi ihvertfall ikke kan gjøre er å gå på nok en smell. Er litt skeptisk til FA-cupen. Tror vi kommer til å gå på en flause der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trist at Sanogo ble nektet sitt første Arsenal-mål av en inkompetent linjedommer.

 

 

Var ikke bare linjedommer som var inkompetent.

 

 

 

INB4 Professoren kommer med en preken om hvor gudommelig Wenger er.

 

Wenger er gudommelig, og skal hylles for alt han har gjort for klubben. Men han har tapt seg de siste årene, og har problemer med å håndtere motgang.

 

Er ingen vits å si det, Folk regner bare med hva som har skjedd siden siste trofè.

Lenke til kommentar

 

Trist at Sanogo ble nektet sitt første Arsenal-mål av en inkompetent linjedommer.

 

 

Var ikke bare linjedommer som var inkompetent.

 

 

Det har jeg heller ikke sagt, men et mål kunne gitt Sanogo en enorm boost. Får vi gang på ham nå, kan han bli en nøkkelspiller i innspurten. Giroud har tydeligvis gitt opp livet.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Det har jeg heller ikke sagt, men et mål kunne gitt Sanogo en enorm boost. Får vi gang på ham nå, kan han bli en nøkkelspiller i innspurten. Giroud har tydeligvis gitt opp livet.

 

Min post var ikke ment negativt ift din post, og jeg er veldig enig i at målet ville gitt Sanogo en boost.

Skulle virkelig sett Wenger sette han opp i start-ellever og vise Giroud at han ikke lenger er et førstevalg.

Forhåpentligvis kan Giroud komme til å se at han er mulig å byttes vekk fra start.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Fatter ikke at Wenger ikke blir forbanna på å se dette drittet! Alle vet at han så godt som aldri blir sint på spillerne i garderoben, helt ubegripelig. Er jo ingen utpå banen som virker bittelitt redd for å underprestere, de springer jo bare rundt som en umotivert gjeng med drittunger, helvete! Hvorfor gidder han å la Giroud spille?! Helt seriøst, haha? Han gir jo blanke F utpå der. Jævla tranny dipper, jeg FATTER det ikke. Hiv innpå Sanogo i det minste! jeezes

 

FA-cupen kommer til å gå i dass viss vi møter opp slik som dette. Samme faen hvem vi møter. Taper garantert mot et lag som faktisk har LYST til å vinne, å ikke løper rundt med en fuck it holdning i 90 min. Er så møkkalei av å se kamper hvor vi ikke engang møter opp! Hele laget har vært søppel i lang tid nå. Få fingen ut av ræva Wenger.

Lenke til kommentar

Jeg mener ordet 'hat' kan graderes.

Jeg hater han i den forstand at han gang på gang er for sen på løp. Han hadde en gyllen mulighet i dag.

Men neida. For sen.

Igjen.

Aller helst vil jeg ikke se han i en start-ellever igjen før han skjerper seg.

 

Jeg har sagt det før og jeg sier et igjen uten å bry meg om hva majoriteten synes om han-

Selv Bendtner ville vært bedre.

Endret av Kverulantus
Lenke til kommentar

 

This means that the fitness work is specifically geared to football, and not separate from it. Martinez defines fitness as maintaining his playing style for 90 minutes, Verheijen explained. So you cannot start running around the pitch, you have to start playing the playing style for more minutes in training. If you say fitness is aerobic capacity, then all of a sudden fitness becomes non-contextual and you end up in non-football exercises like running around a pitch or running uphill, and fitness becomes isolated from football.

 

This is what Verheijen believes happens at other clubs, and he ascribed Arsenals problems to such outdated methods of conditioning. There is a pattern at Arsenal, and it repeats itself every year, it is a no-brainer. - http://www.independent.co.uk/sport/football/premier-league/leading-physio-raymond-verheijen-says-theres-a-reason-for-arsenal-injuries-9239876.html

For ikke å glemme "freshness", altså viktigheten av å ikke overbelaste eller ha for mange tyngre treninger på kort tid.

 

Verheijen kan kanskje virke arrogant, men han har peiling på hva han snakker om.

Vet du om @raymondverheije kontoen på Twitter er ekte? Går skikkelig løs på Arsenal nå ihvertfall.
Lenke til kommentar

 

 

This means that the fitness work is specifically geared to football, and not separate from it. Martinez defines fitness as maintaining his playing style for 90 minutes, Verheijen explained. So you cannot start running around the pitch, you have to start playing the playing style for more minutes in training. If you say fitness is aerobic capacity, then all of a sudden fitness becomes non-contextual and you end up in non-football exercises like running around a pitch or running uphill, and fitness becomes isolated from football.

 

This is what Verheijen believes happens at other clubs, and he ascribed Arsenals problems to such outdated methods of conditioning. There is a pattern at Arsenal, and it repeats itself every year, it is a no-brainer. - http://www.independent.co.uk/sport/football/premier-league/leading-physio-raymond-verheijen-says-theres-a-reason-for-arsenal-injuries-9239876.html

For ikke å glemme "freshness", altså viktigheten av å ikke overbelaste eller ha for mange tyngre treninger på kort tid.

 

Verheijen kan kanskje virke arrogant, men han har peiling på hva han snakker om.

Vet du om @raymondverheije kontoen på Twitter er ekte? Går skikkelig løs på Arsenal nå ihvertfall.
Han er kjent for å si akkurat hva han mener på Twitter ja, slaktet United etter RvP ble skadet igjen f.eks. Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...