Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

 

bullshit fra mr.bullshit

 

Kom med noen argumenter imot det han sier istedenfor å være idiot. Tror du virkelig de ikke vil prøve å løse problemet hvis de finner det? Sitter du med fasiten fordi du har lest en artikkel på nettet?

 

Tror selv det er en kombinasjon av ting. Som Stefan sier, rusher spillere tilbake og dårlig på å rotere. Ferguson var jo konge på dette med rotasjon av laget. Henger nok sammen med at vi mangler en del dybde i stallen.

 

En annen faktor kan være spillestil. Mulig vi er mer utsatt for skader pga. hvordan motstanderen takler spillestilen vår. Også er det nok noe som gjøres galt på treningsfeltet, men det er ikke nødvendigvis hele fasiten.

Endret av jlf
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

bullshit fra mr.bullshit

 

Kom med noen argumenter imot det han sier istedenfor å være idiot. Tror du virkelig de ikke vil prøve å løse problemet hvis de finner det? Sitter du med fasiten fordi du har lest en artikkel på nettet?

 

Tror selv det er en kombinasjon av ting. Som Stefan sier, rusher spillere tilbake og dårlig på å rotere. Ferguson var jo konge på dette med rotasjon av laget. Henger nok sammen med at vi mangler en del dybde i stallen.

 

En annen faktor kan være spillestil. Mulig vi er mer utsatt for skader pga. hvordan motstanderen takler spillestilen vår. Også er det nok noe som gjøres galt på treningsfeltet, men det er ikke nødvendigvis hele fasiten.

 

Ingen av oss her har nok innsikt til å bedømme hva vi gjør galt mtp behandling eller sikre oss mot skader, men jeg synes dere er søt som kommer med deres antagelser.

 

Når det gjelder han jeg sendte bildet. Svarte jeg han på en slik måte fordi jeg synes han er en usmaklig karakter her på forumet som er full av dobbelt moral.

 

Han sier at benjobo er en spåkone. jeg kan poste flere argumenter der han oppfører seg likedan.

Lenke til kommentar

Verdt å nevne det ja jlf: Vi er det laget som klart mest blir taklet i ligaen f.eks.

 

Har du noen kilde på dette med taklinger? Arsenal gjør definitivt noe feil treningsmessig når spillerne blir såpass skadd som de blir. Kanskje det skyldes at noen spillere også er disponert for skader mtp muskulatur osv?

Lenke til kommentar

 

Verdt å nevne det ja jlf: Vi er det laget som klart mest blir taklet i ligaen f.eks.

 

Har du noen kilde på dette med taklinger? Arsenal gjør definitivt noe feil treningsmessig når spillerne blir såpass skadd som de blir. Kanskje det skyldes at noen spillere også er disponert for skader mtp muskulatur osv?

 

Nei har ikke det. Ganske sikker på at jeg leste det via Orbinho på twitter (Arsenal fyr som samler statistikk som Opta) for en måneds tid tilbake omtrent.

 

Vi lå hvertfall i toppen med over 1400 taklinger imot eller noe slikt så langt denne sesongen. Chelsea tror jeg lå på andreplass med 1100 taklinger mener jeg å huske.

Lenke til kommentar

 

 

Verdt å nevne det ja jlf: Vi er det laget som klart mest blir taklet i ligaen f.eks.

 

Har du noen kilde på dette med taklinger? Arsenal gjør definitivt noe feil treningsmessig når spillerne blir såpass skadd som de blir. Kanskje det skyldes at noen spillere også er disponert for skader mtp muskulatur osv?

 

Nei har ikke det. Ganske sikker på at jeg leste det via Orbinho på twitter (Arsenal fyr som samler statistikk som Opta) for en måneds tid tilbake omtrent.

 

Vi lå hvertfall i toppen med over 1400 taklinger imot eller noe slikt så langt denne sesongen. Chelsea tror jeg lå på andreplass med 1100 taklinger mener jeg å huske.

 

Finner ingenting på nette angående dette :hm:

Lenke til kommentar

This means that the fitness work is specifically geared to football, and not separate from it. Martinez defines fitness as maintaining his playing style for 90 minutes, Verheijen explained. So you cannot start running around the pitch, you have to start playing the playing style for more minutes in training. If you say fitness is aerobic capacity, then all of a sudden fitness becomes non-contextual and you end up in non-football exercises like running around a pitch or running uphill, and fitness becomes isolated from football.

 

This is what Verheijen believes happens at other clubs, and he ascribed Arsenals problems to such outdated methods of conditioning. There is a pattern at Arsenal, and it repeats itself every year, it is a no-brainer. - http://www.independent.co.uk/sport/football/premier-league/leading-physio-raymond-verheijen-says-theres-a-reason-for-arsenal-injuries-9239876.html

For ikke å glemme "freshness", altså viktigheten av å ikke overbelaste eller ha for mange tyngre treninger på kort tid.

 

Verheijen kan kanskje virke arrogant, men han har peiling på hva han snakker om.

Lenke til kommentar

Vi har blitt linket til Alvaro Morata igjen i det siste og han har retweetet en aritkkel som snakker om en sommerovergang til Arsenal. Men det er en hake; Real Madrid har mulighet for å kjøpe han tilbake til rabattpris 2 år seinere. Hva synes dere om det? Personlig vil jeg heller da at vi går for en spiller som Drmic som vi gjerne kan ha en stund, fremfor Morata som bare ser på oss som spilletid og har planer om å returnere til Real Madrid.

Lenke til kommentar

Begredelig opptreden. Forsvaret vårt ser latterlig svakt ut uten Koscielny, og vi har absolutt ingen plan offensivt. "Kantspillerne" står alt for sentralt og vi ender opp med å stå i en klynge foran en vegg av Everton-spillere. Podolski bidro ikke med noe som helst.

 

Tror fortsatt vi klarer både FAC og topp 4. Everton skal møte både City og United, og har i tillegg tøffe bortekamper mot Southampton og Hull. Vi har endelig Ramsey tilbake, Koscielny er sannsynligvis klar til neste helg og etter det kommer Özil. Her er laget som må starte mot Wigan:

 

Valgfri polakk

Sagna - Mertesacker - Koscielny - Gibbs

Arteta - Ramsey

Chambo - Rosicky - Cazorla

Sanogo

 

Trist at Sanogo ble nektet sitt første Arsenal-mål av en inkompetent linjedommer.


INB4 Professoren kommer med en preken om hvor gudommelig Wenger er.

 

Håper du får like mange plusser som du håpte på, moroklumpen.

 

Ingen er fredet. Ei heller Wenger. Hvis Klopp, Simone eller Martinez er tilgjengelige i sommer, bør vi gripe sjansen.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...