Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Siden slutten av 07/08-sesongen? I følge Wikipedia spilte han totalt 28 kamper denne sesongen, 36 den neste og 40 etter den. En stigende kurve, med andre ord, og du preiket gjennom hele denne tiden om at han var for skjør?

 

Må igjen si meg uenig angående Ramsey og Wilshere, men du har helt rett i at begge ble satt under et enormt press til å prestere fra dag én etter sine respektive skader (edit: hvis dette var noe av poenget ditt med at de har blitt hypet). Ramsey ser ut til å ha blitt sterkere av det, men Wilsheres selvtillit har ikke vært den samme siden debutsesongen hans. Får håpe han får et gjennombrudd neste sesong.

 

Vanskelig å finne troverdige kilder når det gjelder våre spilleres lønn, men de fleste sidene jeg klarte å søke meg frem til hevder at han er på £50k.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener å ha lest et sted at de siste sesongene så har ikke Diaby mottat lønn fra Arsenal! Han har frasagt seg lønn fordi han er så mye skadet.

 

Så her er det ingen penger som blir sløst.

 

Kilde: https://m.facebook.com/ArsenalTransfersAnalysis/posts/349788941823709

 

http://www.thefootballnetwork.net/boards/read/s378.htm?721,14314468

Endret av Nyrili
Lenke til kommentar

Siden slutten av 07/08-sesongen? I følge Wikipedia spilte han totalt 28 kamper denne sesongen, 36 den neste og 40 etter den. En stigende kurve, med andre ord, og du preiket gjennom hele denne tiden om at han var for skjør?

 

Må igjen si meg uenig angående Ramsey og Wilshere, men du har helt rett i at begge ble satt under et enormt press til å prestere fra dag én etter sine respektive skader (edit: hvis dette var noe av poenget ditt med at de har blitt hypet). Ramsey ser ut til å ha blitt sterkere av det, men Wilsheres selvtillit har ikke vært den samme siden debutsesongen hans. Får håpe han får et gjennombrudd neste sesong.

 

Vanskelig å finne troverdige kilder når det gjelder våre spilleres lønn, men de fleste sidene jeg klarte å søke meg frem til hevder at han er på £50k.

 

Jepp. Han var inn og ut av troppen rimelig ofte fordi han hadde småskader jevnt og trutt. Samme inntrykket var også neste sesong på tross av de 37 nevnte kampene. Bitcha litt mindre om det i 09/10 da han var rimelig frisk (til Diaby å være), men fant fort tilbake til samme ruta når 10/11 sesongen ble sparket i gang for å si det slik. Har også ønsket å se en erstatter for Diaby siden sommeren 2009 fordi jeg mente han var for ustabil og på tross av talentet sitt syntes jeg han var rimelig giddalaus.

 

Det var en del av poenget, men samtidig at det de gjorde ble veldig "fantastisk" fordi de supporterene hadde store forventninger av de og håpet at de skulle være den nye "Cesc". Litt som det United supporterene gjorde med Cleverley og Januzaj nå denne sesongen.

 

Jeg finner både £60k og £50k, men uansett så ligger han på £50k eller mer. Og ganske mye penger har blitt kastet bort på han gjennom årene for å si det slik.

Lenke til kommentar

Og det var jo litt bullshit og husker jeg. Finnes ikke større drittsekk enn Joey Barton.

 

Barton gikk inn meg en drit stygg takling som lett kunne tatt kneet til Diaby. Deretter oppførte han seg som om han ikke hadde gjort noe galt i det hele tatt selvfølgelig. Dog mistet Diaby hodet noe han ikke burde ha gjort og fikk et korrekt dømt rødt kort, men burde vært 2 røde kort den dagen.

 

Er dog ikke verre enn når Gervinho ble felt innenfor 16-meteren til Newcastle i debuten sin og Barton kom bort og rev han opp etter nakken og skrek på han for at han "filmet" på tross av at det var kontakt. Deretter falt han som en skutt fugl når han fikk en finger på kinnet i etterkant.

 

Lenke til kommentar

Joey Barton er og forblir en av de største drittsekkene i fotball. Krysser fingrene for at QPR ikke rykker opp.

 

Moro med han i PL vel. Så lenge ingen store skader oppstår, så hadde det vært underholdene med han i PL igjen. Flere spillere som ikke hadde tolerert oppførselen hans

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...