Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elsker den hvite! Akkurst så clean som jeg liker dem.

 

Som landslagsdrakt er den helt grei. De skal være litt "kjedelige", men de krever visstnok 95 pund for den eller noe i butikken har jeg hørt. Er jo helt latterlig dyrt.

 

Snakker om "rene" drakter så syntes jeg forøvrig disse to draktene er de flotteste hjemmedraktene vi har hatt siden vi flyttet til Emirates.

 

06-08 hjemmedrakten

2rc1ugw.jpg

10-11 hjemmedrakten

Arsenal_5F00_0910_5F00_home_5F00_m2.jpg

 

De nye fra Puma som bla. ble "leaket" i går så ikke like flotte ut. Så ganske "billige" ut i stoffet og virket nærmest gjennomsiktige ut. Dog ser de nok adskillig mye bedre ut når man faktisk har de på enn når de ligger på et gulv/bord.

 

Arsenal new Puma home and away shirts leaked on Twitter
Lenke til kommentar

 

Elsker den hvite! Akkurst så clean som jeg liker dem.

Som landslagsdrakt er den helt grei. De skal være litt "kjedelige", men de krever visstnok 95 pund for den eller noe i butikken har jeg hørt. Er jo helt latterlig dyrt.

 

Snakker om "rene" drakter så syntes jeg forøvrig disse to draktene er de flotteste hjemmedraktene vi har hatt siden vi flyttet til Emirates.

 

|..] 10-11 hjemmedrakten

 

10-11 hjemmedrakten er den siste røde Arsenal-trøyen jeg har kjøpt faktisk. Elsker den også. Veldig rene linjer, ikke noe gimmick ræl som gjør den rotete. :p

 

Rasist. Gibbs er da ikke mer skitten enn Wilshere?

Tæhæ! :p

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Er ikke stor fan av bortedrakten. Har egentlig aldri vært noen stor fan av fargen gul generelt.

Blasfemi. :ohmy: Jeg foretrekker nesten bortedrakten vi har i år, fordi den er så nydelig. Kombinasjonen blå og gul tar seg ekstremt godt ut på spillerne våre.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

 

Er ikke stor fan av bortedrakten. Har egentlig aldri vært noen stor fan av fargen gul generelt.

Blasfemi. :ohmy: Jeg foretrekker nesten bortedrakten vi har i år, fordi den er så nydelig. Kombinasjonen blå og gul tar seg ekstremt godt ut på spillerne våre.

 

Bortedrakten er fantastisk ja. Kjøpte meg faktisk hjemmedrakten i dag (første siden 06/08 drakta når det gjelder hjemmedrakter) siden den var på tilbud til 299,-.

Ellers syntes jeg bortedrakta som vi hadde i 07/08 også var veldig flott (den med hyllesten til Herbert Chapman).

Lenke til kommentar

 

Old news. Det var det som var kilden til ryktet.

 

Spilleren selv har gått ut og sagt at det er vissvass. Dog, kan det være at han har fått beskjed om å ikke si noe før avtalen er offentlig.

 

Også påfallende at Mätthaus påstår at Drmic er gift (21 år!), mens spilleren selv sier han er singel.

 

I call bullshit på dette for nå

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Nå aner jeg ikke selv, men på r/soccer mener de at Lothar Mätthaus er like god på å komme med bullshit som han var som fotballspiller. Med andre ord, han har kommet med masse, masse bullshit når det gjelder rykter. Kan for all del være sant nå, men nå har jo også selv de største tabloidene rett nå og da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...