stizzen Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Jeg så for meg Tottenscum kampen i reprise da de scora i det 89 min og det ble lagt til 6 min Meeeen, vi vant, og det er DIGG!! Vi kan jo ikke glemme Almunia da.. Håper det går bra med han, for han var god i dag! (se bort i fra tilbakespillet ) Endret 8. november 2008 av stizzen Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Herlig å se på Bendtner idag, han vant flere ganger duell mot Vidic og Rio... De mistet balanse hver gang Bendtner hoppet og vant duellene... Han ble helt utslitt på slutten ja, 4 forsvar mot 1 spiss... I løpet av kampen hadde han skapet rom for midtbane, det var helt fantatisk! Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Tror nok det går bra med Almunia, så ikke så veldig alvorlig ut. Han kom seg jo opp på beina ganske raskt og spilte over 10 min før han ble bytta ut. Bra at vi også kan vinne selv om vi har noen skader og utviste spillere Endret 8. november 2008 av Gersh L Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Fikk bare sett den siste halvtimen, men var utrolig spennende! Synes Bendtner ble litt vel egoistisk i enkelte situasjoner på slutten, og angående straffen er det en sånn "tja"-situasjon. Arsenal får ikke straffer på "tja"-situasjoner, i motsetning til andre lag. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Fantastisk bra kamp av flere spillere i dag. Almunia vokter buret med autoritet og ro. Stopperne er til en forandring utrolig dyktige, spesielt Gallas var veldig reliable. Hva har du å si nå, Fox? :-p Denílson gjorde en veldig god usynlig jobb, syns han har vært veldig god de siste kampene. Diaby var også enorm, irriterende at han ikke fikk det soleklare frisparket i den ene situasjonen. Og så har vi matchvinner Nasty Nas. Nye Ljungberg? Manuel Almunia 8 Bacary Sagna 6.5 Gaël Clichy 6.5 William Gallas 8 Mikaël Silvestre 7.5 Theo Walcott 6 Samir Nasri 8.5 Denílson 8 Cesc 7 Abou Diaby 7.5 Nicklas Bendtner 7 Lukasz Fabianski 6.5 Alex Song 6.5 Kolo Touré 6 Eneste jeg ikke likte var byttene, fryktet det verste da Kolo kom inn for Diaby, og det ble enda verre da Rafael reduserte. Men vi vant, og det er det eneste som teller. Herlig dag. Lenke til kommentar
lilwaynejr Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Dere vant på at United er ubrukelig forran mål. Burde ha scoret 2 før Nasri skkøyt via Neville. Helt utrolig at kampen bare endte 2-1. Begge lag viser igjen hvor latterlig ueffektive de er. I dag hadde Unied dobbelt så mange avsluttnigner som Arsenal, det sier jo litt om hvor ræva de er forran mål. Rooney er tidenes bøsse om dagen. At han og Ronaldo ikke scoret i dag er lite annet en et under. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Velkommen til vår verden. Slik føler vi det i de fleste kampene. Lenke til kommentar
lilwaynejr Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 I know, derfor skriver jeg "de er" Men i dag var United værst. De er vanligvis bortimot minst like ueffektive som Arsenal. Hull nå sist i liagen og mot Celtic. Vi hadde 26 avsluttniger mot Celtic's 7 elns. Lenke til kommentar
NT84 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Dere vant på at United er ubrukelig forran mål. Burde ha scoret 2 før Nasri skkøyt via Neville. Helt utrolig at kampen bare endte 2-1. Begge lag viser igjen hvor latterlig ueffektive de er. I dag hadde Unied dobbelt så mange avsluttnigner som Arsenal, det sier jo litt om hvor ræva de er forran mål. Rooney er tidenes bøsse om dagen. At han og Ronaldo ikke scoret i dag er lite annet en et under. Denne kampen var fyllt med sjanser til begge lag. Klart United presser på mot slutten, det hadde Arsenal gjort også om de lå under. Men det er utrolig morro å se lagmoralen til Arsenal idag, de viste seg fra en helt annen side enn det jeg har sett i de siste kampene. Enda de har 6-7 viktige spillere ute, så greier de å skape sjanser, spille godt defensivt og ikke minst vinne mot United! Dette var en HERLIG og VIKTIG seier! Gleder meg allerede til neste lørdag når vi tar imot Carew og Villa på Emirates! Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Dere vant på at United er ubrukelig forran mål. Burde ha scoret 2 før Nasri skkøyt via Neville. Helt utrolig at kampen bare endte 2-1. Begge lag viser igjen hvor latterlig ueffektive de er. I dag hadde Unied dobbelt så mange avsluttnigner som Arsenal, det sier jo litt om hvor ræva de er forran mål. Rooney er tidenes bøsse om dagen. At han og Ronaldo ikke scoret i dag er lite annet en et under. Denne kampen var fyllt med sjanser til begge lag. Klart United presser på mot slutten, det hadde Arsenal gjort også om de lå under. Men det er utrolig morro å se lagmoralen til Arsenal idag, de viste seg fra en helt annen side enn det jeg har sett i de siste kampene. Enda de har 6-7 viktige spillere ute, så greier de å skape sjanser, spille godt defensivt og ikke minst vinne mot United! Dette var en HERLIG og VIKTIG seier! Gleder meg allerede til neste lørdag når vi tar imot Carew og Villa på Emirates! Det hadde vært fantastisk og sett spillerne gi slik innsats i hver eneseste kamp. Mange vil si spillerne ikke har krefter, men det er jo bare å se på clichy! Denilson var BB idag Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Å! Jeg er så glad! Tenk at vi slo united.. Jeg blir rørt til tårer Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Først av alt. Gratulerer med seieren. Jeg skal prøve å ikke virke for hyklersk siden jeg har sagt diverse om personer som dytter moral på andre personer. men.... Jeg leste litt i komentarfeltene på dagbladet.no sin artikkel om kampen i dag, og jeg vet ikke helt hvor stort hatet av Manchester United og demmes supportere er i Arsenal leiren. Det er ting som blir sagt som er over hva jeg kan ville ha sagt til et annet menneske. Jeg skal ikke ha dere til å kritisere egne supportere, men jeg har litt lyst til å vite hva som har skapt det forholdet. Hva er det som er grunnlaget her. Endret 8. november 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg ville ikke tatt noe av det som står i kommentarfeltene på db.no seriøst for å si det sånn. Det er helt havoc og kaos der inne, alle får skrive hva de vil uten at det blir moderert. Det at man er anonym og ikke kan få straff for kommentarene motiverer mange til å skrive høyst unødvendige og stygge innlegg. Dessuten må gjennomsnittsalderen på debattantene være ganske lav. Og det er ikke bare United-hat, jeg har også lest mange innlegg mot Liverpool og Arsenal også. Rart at kommentarfeltene ikke har blitt lagt ned ennå, de fører ikke til noe bra uansett. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Du har nok mye rett. Dagbladet tjener vel på dem og da er de nok kommet for å bli..... Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 db.no bør enhver fotballsupporter overse, dagbladet er latterlig Alle supportere er like ille der, uansett hvilket lag i PL de heier på. Jeg skammer meg nesten å være nordmann når jeg leser innlegg der. Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 En ting til irriterer meg ganske, det er da Carrick sparket Almunia og skjønte ingen ting etterpå. HALLO!!! Vær fair og innrømm at det var galt, han skulle aldri ha prøvd en gang... Lett å se at Almunia hadde ballen uansett... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Almunia kastet seg, og Carrick var nesten først på ballen. Almunia kom kjapt, og det er håreisende å gi GULT kort på det der. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Han gikk etter ballen da. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Fox, hva er vits i å klage ?? Vi har trossalt slått Manutd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå