Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen bør gå etter sesongen. Må det være Wenger, medic-staffet, Giroud/Arteta eller Gazidis. Faen hvor lei jeg er samme dritten år etter år.

 

Jeg er stor fan av Wenger, men jeg tror det er dessverre er han som må gå til sommeren. Tror klubben har godt av å få inn en ny manager med nye og friske tanker.

 

Jeg støtter også til dels det Wenger har gjort / ikke gjort i overgangsvinduet. Han har tenkt smart mtp nedbetaling av ny stadion osv. I fjor sommer så skrek Arsenal supportere etter en storsignering, det fikk vi i Özil, men kanskje litt for sent. I januarvinduet, så skek vi etter en ny spiss, men det eneste han gjør det er å hente en skadet backup spiller.

 

Så jeg tror at hvis Wenger gir seg til sommeren, og vi får inn en ny og rutinert manager, henter noen spillere etter VM. Så tror jeg at vi får en ny og frisk start til høsten.

Lenke til kommentar

Wenger planlegger nok å gi seg. Det er en grunn til at han ikke har skrevet under ny kontrakt. Hvis han trodde han var rett mann til å lede laget videre ville han signert.

 

Håper vi får inn Martinez som ryktene sier. Alternativt Pochettino. Begge står for feiende flott fotball.

Lenke til kommentar

Wenger planlegger nok å gi seg. Det er en grunn til at han ikke har skrevet under ny kontrakt. Hvis han trodde han var rett mann til å lede laget videre ville han signert.

 

Håper vi får inn Martinez som ryktene sier. Alternativt Pochettino. Begge står for feiende flott fotball.

 

Kan ikke skjønne noe annet enn at Wenger planlegger å gi seg, nei. Martinez hadde vært ekstremt spennende. Ønsker han over Pochettino da han har flere år som manager bak seg, i England og PL. Hvilke andre realistiske alternativer har vi egentlig? Klopp hadde jo vært fantastisk, men klarer ikke helt se for meg at klubben prøver seg på han.

Lenke til kommentar

Martinez og Pochettino? Aldri i verden. Skal Wenger gå, vil jeg ha inn verdensklasse. Jeg orker ikke en Moyes-situasjon i Arsenal.

 

Vel, blir ikke overrasket. Kom med forslag til hva du mener er realistisk.

 

Diego Simeone. Utrolig undervurdert.

 

Har gjort det bra i Atletico, ja. Europa League og en Copa del Rey. Har kanskje sett en eller to Atletico-kamper de siste årene, så kan ikke uttale meg om hvordan de spiller.

Lenke til kommentar

 

Martinez og Pochettino? Aldri i verden. Skal Wenger gå, vil jeg ha inn verdensklasse. Jeg orker ikke en Moyes-situasjon i Arsenal.

 

Vel, blir ikke overrasket. Kom med forslag til hva du mener er realistisk.

 

Det er ikke jeg som roper på Wengers hode. Hvis de eneste realistiske alternativene er Martinez og Pochettino, bør styret bønnfalle Wenger om å forlenge.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hvorfor skulle Martinez hoppe over fra Everton(etter en sesong) til Arsenal i sommer? Makes no sense.
Spesielt om Everton tar 4.plassen(ref:Benjo).

Lenke til kommentar

 

 

Martinez og Pochettino? Aldri i verden. Skal Wenger gå, vil jeg ha inn verdensklasse. Jeg orker ikke en Moyes-situasjon i Arsenal.

 

Vel, blir ikke overrasket. Kom med forslag til hva du mener er realistisk.

 

Det er ikke jeg som roper på Wengers hode. Hvis de eneste realistiske alternativene er Martinez og Pochettino, bør styret bønnfalle Wenger om å forlenge.

 

 

Er du seriøs nå? Mulig det er noen som roper på Wengers hode, men det er jo ikke det vi diskuterer her. Kontrakten hans går ut til sommeren, og han har ikke signert noe ny deal så vidt jeg vet. Dermed er det en sannsynlighet for at han tar hatten og går til sommeren. Da trenger vi en ny manager. Enig? Og det går rykter om Martinez. Forventer du at klubben skal hente Pep? Ancelotti? Mourinho?

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle Martinez hoppe over fra Everton(etter en sesong) til Arsenal i sommer? Makes no sense.

Spesielt om Everton tar 4.plassen(ref:Benjo).

 

Enig. Ulogisk å ta steg ned / til siden. Martinez kan gjøre store ting med Everton. Har kanskje ikke midlene som han ville fått i Arsenal, men for tiden spiller han mye, mye bedre fotball med dårligere spillere enn det Wenger får til med Arsenal.

 

Taktisk er Martinez > Wenger

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Martinez og Pochettino? Aldri i verden. Skal Wenger gå, vil jeg ha inn verdensklasse. Jeg orker ikke en Moyes-situasjon i Arsenal.

 

Vel, blir ikke overrasket. Kom med forslag til hva du mener er realistisk.

 

Det er ikke jeg som roper på Wengers hode. Hvis de eneste realistiske alternativene er Martinez og Pochettino, bør styret bønnfalle Wenger om å forlenge.

 

 

Er du seriøs nå? Mulig det er noen som roper på Wengers hode, men det er jo ikke det vi diskuterer her. Kontrakten hans går ut til sommeren, og han har ikke signert noe ny deal så vidt jeg vet. Dermed er det en sannsynlighet for at han tar hatten og går til sommeren. Da trenger vi en ny manager. Enig? Og det går rykter om Martinez. Forventer du at klubben skal hente Pep? Ancelotti? Mourinho?

 

 

Ingen grunn til å hisse seg opp. Jeg har aldri påstått at du roper etter Wengers hode. Og ja, de managerne du nevner er på det nivået vi bør etterlyse i en eventuell managerjakt. Klopp og Simeone er godt innafor.

Lenke til kommentar

 

 

Har problemer med å se for meg klubben lande en manager av det kaliberet. Pep og Ancelotti flytter ikke på seg med det første. Mourinho er selvsagt utelukket. Klopp er jo en mulighet, men hvorfor skulle han dratt til Arsenal? Måtte isåfall bli for å prøve noe nytt, er jo ikke akkurat et steg opp. Simeone er vel det nærmeste vi kommer sannsynlig av den gjengen der. Vi ansetter nok ikke en gammel manager heller, så det utelukker jo noen.

 

Synes det hadde vært typisk Arsenal å gå for Martinez. Ikke det at det bare er negativt. Trenger ikke bli Moyes-tilstander, har jo gått bra i Liverpool.

 

Hvorfor skulle Martinez hoppe over fra Everton(etter en sesong) til Arsenal i sommer? Makes no sense.

Spesielt om Everton tar 4.plassen(ref:Benjo).

 

Penger, ambisjoner, bedre spillere, større klubb, et steg opp. Men ja, at han kun har vært der en sesong taler jo imot at han skulle bytte.

Endret av jlf
Lenke til kommentar

Det som faktisk ikke hadde overrasket meg er om Wenger hadde funnet sin erstatter i fransk 2 eller 3 divisjon :p

 

Håper for all del det ikke er Wenger som velger erstatter når han drar. Fare for at det blir en med klin lik filosofi, og det er vel akkurat det vi ikke trenger. Har jo nevnt Dragan Stojkovic før, som trener Wengers forrige klubb Grampus Eight.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

 

 

Hvorfor skulle Martinez hoppe over fra Everton(etter en sesong) til Arsenal i sommer? Makes no sense.

Spesielt om Everton tar 4.plassen(ref:Benjo).

 

Penger, ambisjoner, bedre spillere, større klubb, et steg opp. Men ja, at han kun har vært der en sesong taler jo imot at han skulle bytte.

 

Jo større klubb, jo større fallhøyde(case in point= Moyes\United). Spesielt Arsenal, der det har gått så lenge siden siste opptur. Tror aldri i verden Martinez ville bytte sin nåværende rolle i Everton til Arsenal ila sommeren. Virker heller ikke som en type som ''går etter pengene''. Ambisjoner hans nå er å ta Everton forbi de usuall suspects som er på toppen. DET er en seriøs utfordring. Slik som Everton har spilt denne sesongen kommer han til å få Carte Blanche i transfervinduet og vi har sett hva han får til med Grade C-spillere.

 

Jeg har vansker med å se han bytte Everton for Arsenal pdd.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...