Xanman Skrevet 24. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2014 Kos ute i to uker. Grusom timing. Håper han rekker semien. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 24. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2014 Ååårhh... er så forbanna lei alle skadene uke inn og uke ut Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 25. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2014 Tror ikke vi kan satse på noe mer enn FA og en 3. eller 4. plassering i PL. Skadene er for mye å takle for oss på denne tiden av sesongen. Med Kos ute også blir dette vanskeligere og vanskeligere. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 25. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2014 Kos ute i to uker. Grusom timing. Håper han rekker semien. Heldigvis er hvertfall Vermaelen tilbake. Er ekstremt flaks at Koscielny og Mertesacker har vart så lenge som de har gjort uten noe særlig med rotasjon + at vi egentlig bare har Vermaelen i cover som var skadet i omtrent 3 måneder. Håper virkelig vi har 2 midtstoppere i backup til neste sesong. Har ikke vært noe fan av 3 midtstoppere + Sagna som kriseløsning. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2014 Kos ute i to uker. Grusom timing. Håper han rekker semien. Heldigvis er hvertfall Vermaelen tilbake. Er ekstremt flaks at Koscielny og Mertesacker har vart så lenge som de har gjort uten noe særlig med rotasjon + at vi egentlig bare har Vermaelen i cover som var skadet i omtrent 3 måneder. Håper virkelig vi har 2 midtstoppere i backup til neste sesong. Har ikke vært noe fan av 3 midtstoppere + Sagna som kriseløsning. Burde ha minimum 4 etablerte stoppere, sier jo litt når vi f.eks må stille med Capoue og Sandro som stoppere til tider. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2014 (endret) Klarer vi 4. plassen? Etter siste tids prestasjoner har jeg mine tvil. Everton er meget, meget bra om dagen og er i realiteten forbi oss i og med at vi har City på søndag. City - 0p Everton - 0p West Ham - 3p Hull - 1p Newcastle - 1p West Brom - 3p Norwich - 1p = 72p Everton: Fulham - 3p Arsenal - 3p Sunderland - 3p Crystal Palace - 3p United - 1p Southampton - 1p City - 0p Hull - 3p = 74p Konklusjon - kampen på Goodison blir nøkkelen. Vi må vinne den faktisk. Tottenham er dark horse også, men de har litt lenger opp. Endret 25. mars 2014 av Benbjo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2014 Litt kjapp på sutreknappen der, Benjo. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2014 (endret) Kampen ikke ferdig + at det i så fall blir 74 - 74. Vi har 5 bedre i MF per tid, men det er nok utlignet allerede søndag Hva var det jeg sa? Endret 25. mars 2014 av Benbjo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2014 Point taken. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 25. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2014 Drittlag. Trodde aldri jeg skulle begynne å frykte for CL-plassen denne sesongen. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 25. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2014 (endret) Når spillerne ser ut som de tar morrajoggen, istedet for å spille som de burde, så er det jo ikke akkurat rart at vi taper plassen da. Skulle ikke forundre meg om vi ryker på huet og ræva ut av cupen og. Det er nesten kvalmt å se på. Endret 25. mars 2014 av Kverulantus Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 25. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2014 snip Le Prof, kom med noen visdomsord a. Det trengs. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 25. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2014 Forresten, den langpasningen Källström hadde opp mot tampen der, synes jeg var flott. Presis var den og. Kunne vært en idè å la han starte på lørdag for å være litt aggressiv. Får vi et frispark eller tre rundt 20-25 meter, er det ikke umulig for karen å treffe. Om han fortsatt behersker gamle takter riktignok. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2014 (endret) snip Le Prof, kom med noen visdomsord a. Det trengs. Neste sesong osv Endret 25. mars 2014 av Le Professeur Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2014 Blir overrasket om vi får se Ramsey igjen før sesongslutt. God natt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2014 Wenger: “We have to take this on the chin. After we got to 2-1, we were too focused on keeping the result and too conservative." #AFCvSCFC Nææææh, sier du det?! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 26. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2014 Blir overrasket om vi får se Ramsey igjen før sesongslutt. God natt. Er alltid bare doom and gloom med Arsenal. Tipper vi ikke får sett Ramsey, Özil eller Wilshere igjen denne sesongen. Fotballgudene hater oss. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2014 End opp på fjerdeplass men fortsatt gå glipp av CL, da kan dere snakke om forholdet til fotballgudene.. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 26. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars 2014 Noen bør gå etter sesongen. Må det være Wenger, medic-staffet, Giroud/Arteta eller Gazidis. Faen hvor lei jeg er samme dritten år etter år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå