Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

 

Fy faen hvor treg Arteta har blitt egentlig. Er det bare meg eller? kanskje motspillerene har blitt raskere :hmm:

 

Han har spilt mye sammen med Wilshere og Chambo i det siste. Begge disse er svært posisjoneringssvake, noe som gjør jobben veldig vanskelig for Arteta som aldri har vært noen sprinter. Jeg mener fremdeles at Arteta er et langt bedre alternativ enn Flamini, men da er han avhengig av å ha en makker som utfyller ham. Det samme gjaldt Mertesacker da han spilte sammen med Vermaelen. Sistnevnte var alt for aggressiv og hodeløs, noe som fikk Per til å fremstå som en svak spiller da han ikke klarte å rydde opp etter Vermaelens feil. Så fort vi begynte å spille ham sammen med Koscielny, ble det andre boller.

 

Edit: TLDR; Arteta savner Ramsey.

 

Men fortsatt så er det jo flamini-ramsey som er vårt beste par, så jeg kan ikke støtte den leprof.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

17 baklengs på 3 bortekamper mot de lagene vi skal kjempe mot om gullet er for dårlig.

 

Har vi ikke spillere som Walcott, Özil og Ramsey tilgjengelige så bør man stille opp med et mer deffensivt lag som heller fokuserer på å være solide bakover. Ellers ender det opp som idag: framover blir det ikke godt nok, deffensivt blir det ikke godt nok og det ender opp med masse lemping av ball opp mot en isolert Giroud som ikke greier å løpe forbi noen.

Lenke til kommentar

Hadde vi kjøpt Suarez og i tillegg kjøpt Özil så hadde vi nok scoret flere mål, men slike forestillinger vi har hatt borte mot City, Liverpool og Chelsea. Så hjelper det ikke med en god spiss dessverre..

 

Selvfølgelig ville det ha hjulpet. Vi ville trolig ha scoret først mot City og mot Chelsea. Liverpool ville også vært svekket samt at en Suarez trolig ville vunnet oss et par ekstra kamper generelt sett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...