Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sir Alex Ferguson:

"First of all congratulationsto Arsène for reaching the milestone of 1,000 games. Having been at the coalface of football along with Arsène for so long, I feel I am in a
position to assess his achievement.

No one can survive the football industry as long as Arsène has without certain attributes
and qualities. His undoubted love of the game was always apparent but his abundant energy and desire over all of those years has allowed him to survive in such an intense profession.
Of course his ability as a coach, manager and teacher have brought huge successes to Arsenal Football Club. However, it is his convictions, beliefs and philosophies that will always remind me that he is a special person. Someone who set out his way at a great football club and produced some wonderful players and teams. Well done Arsène on your remarkable achievement of 1,000 games."

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

* Venter på at Mr. Brightside kommer og forteller hvor heldig Chelsea er som møter lag som har skader *

 

Jepp, men dere ryker mot PSG uansett og United går på stortap mot Bayern, så jeg er storfornøyd med trekningen.

 

 

 

Du får rett i den ene påstanden, men det er ikke at Chelsea ryker ut.

 

Chelsea slår PSG. PSG er i mine øyne sterkt overvurdert. No offence til Chelsea.

Lenke til kommentar

 

 

* Venter på at Mr. Brightside kommer og forteller hvor heldig Chelsea er som møter lag som har skader *

 

Jepp, men dere ryker mot PSG uansett og United går på stortap mot Bayern, så jeg er storfornøyd med trekningen.

 

 

 

Du får rett i den ene påstanden, men det er ikke at Chelsea ryker ut.

 

Chelsea slår PSG. PSG er i mine øyne sterkt overvurdert. No offence til Chelsea.

 

 

Offence?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Du får rett i den ene påstanden, men det er ikke at Chelsea ryker ut.

Greit å vre optimist, men du kommer opp til nivået optimisme som du ellers klager på.

 

 

Nei, det gjør jeg så vist ikke. Det å ha troen på at vi skal klare å slå PSG er absolutt ikke å være optimistisk. De aller fleste engelske lag som deltok i CL denne sesongen (minus Man United) burde klare å slå PSG.

Lenke til kommentar

 

 

 

* Venter på at Mr. Brightside kommer og forteller hvor heldig Chelsea er som møter lag som har skader *

 

Jepp, men dere ryker mot PSG uansett og United går på stortap mot Bayern, så jeg er storfornøyd med trekningen.

 

 

 

Du får rett i den ene påstanden, men det er ikke at Chelsea ryker ut.

 

Chelsea slår PSG. PSG er i mine øyne sterkt overvurdert. No offence til Chelsea.

 

 

Offence?

 

 

Gikk litt fort i svingene. Beklager så meget deres majestet :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...