Benbjo Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Har ingenting med svartmaling å gjøre. Slike statistikker er generelt misvisende og sier egentlig ikke så mye bare ved å se på tallene. Det hadde jeg sagt uansett hvilke navn som står på listen. Ikke et eneste sted skriver jeg at Kos har vært dårlig. At han har vært god, eller jeg vil egentlig si partnerskapet Mertesacker og Koscielny har vært bra, er det liten tvil om. Kjemi mellom stoppere har vel så mye om ikke mer å si enn individuelle ferdigheter. Tallene hadde nok sett annerledes ut om det var Vermaelen og Koscielny vi hadde bak der, men det er spekulasjoner i grunn. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Har vært på fylla i kveld, og Le Prof sier at dersom Arsenal ikke vinner, så håper han på Liverpool! Tenk på det, dere. Le Prof håper at Liverpool tar tittelen! EDIT: (Jeg og Le Prof går i samme klasse på skolen) Endret 18. mars 2014 av Knewt 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 19. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2014 Har vært på fylla i kveld, og Le Prof sier at dersom Arsenal ikke vinner, så håper han på Liverpool! Tenk på det, dere. Le Prof håper at Liverpool tar tittelen! EDIT: (Jeg og Le Prof går i samme klasse på skolen) Unner faktisk liverpool å ta den hvis vi ikke tar den selv. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2014 Skole? Gymnas eller husmorskolen? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 19. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2014 Da er auksjonen i gang for Mertesacker sin veledighetsorganisasjon:http://www.ebay.de/sch/permertesackerstiftung/m.html?_nkw&_armrs=1&_from&_ipg&_trksid=p3686Signerte drakter for en god slant penger, dog har jeg hatt råd så Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 19. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2014 http://news.arseblog.com/2014/03/arsene-wengers-best-bargain-xi/ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2014 http://www.vgtv.no/#!id=78918&index=5 Så.... Hvem av dere er det? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 20. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2014 Liker han her fyren: http://www.standard.co.uk/sport/football/i-would-sign-arsenal-contract-to-the-end-of-my-career-without-hesitating--wojciech-szczesny-keen-to-commit-future-to-gunners-9204778.html 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2014 Alan Smith picks Arsene Wenger's best Arsenal XI Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 21. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2014 Van Persie over Bergkamp? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2014 Ingen nevner Gilles Grimandi Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2014 Van Persie over Bergkamp? Ingen Adams heller. Siden to av de største legendene i klubbhistorien er utelatt, regner jeg med at han kun har inkludert spillere som ikke var her før Wenger ankom klubben. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2014 Eller så ser han på toppnivå i forsvaret. RvP foran Bergkamp er uansett snodig.... Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 21. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2014 Alan Smith picks Arsene Wenger's best Arsenal XI *Bilde* Bergkamp over rvp any day! Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 21. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2014 Fornøyd med CL trekningen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2014 Hvem er det dere fikk da? Fikk ikke med meg hele trekningen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2014 Fornøyd med CL trekningen? Det burde dere, om arsenal hadde avansert så hadde det blitt United. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2014 Hvem er det dere fikk da? Fikk ikke med meg hele trekningen. Det er bare Fredag i Nord-London. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2014 Hvem er det dere fikk da? Fikk ikke med meg hele trekningen. Ouch, that one hurt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå