Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Tabloidene kunne skrevet: "Bendtner sier at han ble bortført av Maradonna som barn og fikk private fotballtimer med han, Pele og Zidane før alle injiserte litt av sitt DNA inn i Bendtner's stamceller, derfor er han nå blant verdens beste." Og alle ville trodd på det.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvom det er meget fjernt. Hvordan vet dere at det ikke er sant? :hmm:

 

Ingen her innpå forumet som vet om det er sant eller ikke. Men må innrømme at jeg ser ikke på det som usansynlig at Zenit hadde gitt han en altfor høy lønn. Uansett så er han en klovn...

Lenke til kommentar

 

 

 

Arsenal have confirmed that Santi Cazorla and Aaron Ramsey have signed new deals at the Emirates while 17-year-old midfielder Gedion Zelalem has penned his first professional contract.

 

 

 

Bra!

 

Men skrev Ramsey ikke langtidskontrakt ifjor?

 

 

Tror det var i forfjor, men grunnet den nye formen hans kan det være lurt å øke lønnen hans og gjøre han glad før interessen fra andre klubber kommer.

Lenke til kommentar

Missvisende fordi:

 

1. Kos har spilt mest av alle der. 10% mer enn den nærmeste i antall min.

2. Vi får mer spill i mot oss og forsvaret vårt enn de andre lagene til de andre spillerene. Det er ikke rent få ganger denne sesongen vi har parkert bussen. Da får man naturligvis flere taklinger, klareringer osv.

Lenke til kommentar

Missvisende fordi:

 

1. Kos har spilt mest av alle der. 10% mer enn den nærmeste i antall min.

2. Vi får mer spill i mot oss og forsvaret vårt enn de andre lagene til de andre spillerene. Det er ikke rent få ganger denne sesongen vi har parkert bussen. Da får man naturligvis flere taklinger, klareringer osv.

1: Hvis du har noen matematiske evner klarer du vel å legge godviljen til å se på forskjellene mellom antall kamper spilt og forskjellen mellom antall taklinger, interceptions, etc. ville gått i favør Koscielny uansett om du ser på prosentdifferansene. Og de to siste postene, som gjelder gult kort og tabber går jo bare i favør Kos som har spilt flest kamper.

 

Til tider blir det vel mye svartmaling Benbjo. Som du sier, så har han spilt 7,7% mer enn den nærmeste spilleren Ramos: Allikevel, går statistikken favør Kos skjønner du :)

 

Regnet om med like mange kamper som kos (Ser nå at antall minutter kanskje hadde vært enda mer nøyaktig, men allikevel, poenget står).

 

Taklinger: Kos: 41, Ramos: 45

Interceptions: Kos: 74, Ramos: 56

Klareringer: Kos: 202, Ramos: 119

 

Og de to siste punktene er jo bare i favør de som har spilt lengst.

 

2: Her har du et poeng, men jeg tror allikevel ikke forskjellen er så stor. Og hvis dette poenget er reelt, så er det enda mer i favør Koscielny på gule kort og tabber.

 

Endret av -Lasse
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...