#Kroenkeout Skrevet 17. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) Greit for meg. Lei av middelmåligheten hans. Hele toppen(spissene altså) til Arsenal må oppgraderes. Giroud er mer enn god nok til å være en super-sub for oss. Han har scoret 12 mål i ligaen i år. Flere enn Rooney, RvP, Benteke, Lukaku, Negredo etc. Han scorer mål. Problemet er at han scorer ikke NOK og "på bestilling" slik Aguero og Suarez gjør fks. Jeg håper virkelig vi beholder han, samtidig som vi sprenger banken for en rask, teknisk god spiss som scorer masse mål når vi trenger det. Med Giroud i troppen kan vi også evt. spille med to på topp i kamper om vi sliter med å få mål. Giroud må bli i London! "... skal en kilde ha sagt til The Sun." Kildekritikk, kildekritikk, kildekritikk. For øvrig helt enig med Martin her. Giroud er et strålende alternativ å ha på benken når vi jager et mål. En stor og sterk spiss mot et slitent forsvar kan gjøre underverker, som vi så mot Everton i cupen. Dessuten har han vært vår mest produktive spiller denne sesongen med 12 mål og 7 assists i ligaen. Hadde vært idiotisk å selge ham. Thumbs up til deg for å rette på leifen Le prof. Når det er sagt er oversikten slik: PL 2014: sturridge 9 mål Suarez 6 mål Adebayor 6 mål Benteke 5 mål Bony 5 mål RvP 4 mål Dzeko 4 mål Giroud 4 mål Eto'o 4 mål Rodriguez 4 mål Remy 3 mål Lambert 3 mål Crouch 3 mål Rooney 2 mål Aguero 2 mål Torres 2 mål Lukaku 1 mål Negredo 1 mål Soldado 1 mål Podolski 0 mål PL 2013/2014: Suarez 25 mål og 10 assists Sturridge 18 mål og 6 assists Aguero 15 mål og 5 assists Remy 13 mål og 3 assists Giroud 12 mål og 7 assists Rodriguez 12 mål og 3 assists Rooney 11 mål og 10 assists RvP 11 mål og 3 assists Podolski 11 mål og 3 assists Lukaku 10 mål og 5 assists Lambert 9 mål og 8 assists Benteke 9 mål og 3 assists Negredo 9 mål og 3 assists Eto'o 9 mål og 2 assists Bony 9 mål og 2 assists Adebayor 8 mål og 3 assists Dzeko 8 mål og 1 assist Crouch 6 mål og 5 assist Soldado 6 mål og 4 assists Torres 4 mål og 3 assists Endret 17. mars 2014 av infinety Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2014 i år = denne sesongen i mitt hode... Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 17. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2014 Ser poengene deres. Men om han forsvinner er det helt greit. inn med Cavani og Hernandez altså spillere med fart. Sa han virkelig cavani . Selv om det aldri kommer til å skje er jeg så jævlig lei av sirup ræva til giroud. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 17. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2014 Arsenal have all but conceded defeat ever since Bayern entered the mix for Draxler Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2014 http://www.livesoccertv.com/news/9306/vine-arsenal-s-tomas-rosicky-gives-his-shirt-to-a-fan-in-a-wheelchair/ Class. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 17. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2014 Unner han så jævlig et trofé i år. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 17. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) http://www.livesoccertv.com/news/9306/vine-arsenal-s-tomas-rosicky-gives-his-shirt-to-a-fan-in-a-wheelchair/ Class. Props til han for det! Jeg syns dog han var bedre i Borussia Dortmund enn han har vært i Arsenal. Mulig det er hukommelsen som spiller meg et puss. Endret 17. mars 2014 av oOF Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2014 http://www.livesoccertv.com/news/9306/vine-arsenal-s-tomas-rosicky-gives-his-shirt-to-a-fan-in-a-wheelchair/ Class. Det er sånt jeg liker å se. Respekt! Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Og du kaller deg supporter? Du må jo skjønne at det finnes to typer supportere. Medgangssupportere og supportere. Dessverre overflod av førstnevnte hos Arsenal fansen her inne. Maler huset svart ved første anledning, eller ved det minste tegn til svakhet.Hva med å være litt mer realister, i stedet for pessimister? Hva med å støtte sitt lag? I både tykt å tynt? Kall meg gjerne medgangssupporter når jeg har 1000vis drakter og ting av Arsenal, fulgt godt med siden da jeg ble født og har aldri kuttet ut en kamp bare fordi jeg ikke gidder. 7års tørke kun pga Wengers stahet og idiotiske valg. Alle kan med letthet se at Arsenal mangler spiss og/eller ving med fart, men nei. Det skal vi ikke ha! Vi skal ha heller ha kun offensive midtbanespillere som blir tvunget til å spille kant og defensiv midtbane. Det å si at trofé-tørken vår er på grunn av Wenger's stahet og idiotiske valg vitner om at du ikke har skjønt hva vi har brukt penger på de siste årene. Vi kjøpte en ny stadion, som vi nå nylig har betalt ned gjelden vår på. Dette var for å gjøre klubben enda mer bærekraftig, slik at vi kunne fortsette som en av Europas mest veldrevne klubber, både økonomisk og resultatmessig(tatt i betraktning). Edit: Fortsettelse fra diskusjon i kamptråd. Endret 18. mars 2014 av Skjj 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 http://www.livesoccertv.com/news/9306/vine-arsenal-s-tomas-rosicky-gives-his-shirt-to-a-fan-in-a-wheelchair/ Class. Det er sånt jeg liker å se. Respekt! At ikke flere gjør slike ting har eg lurt på i lange tider. Det er fullstendig effortless og veldig bra gratis reklame. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Sant! Det er god reklame som varmer alle lags fans. Desverre er det få som gjør det, men på den positive siden blir jeg desto mer glad når jeg ser noen gjøre det Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10146278 Fyren er komplett idiot! Det samme vil en evt klubb som vil signere han til sommeren være... Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Dette er jo sagt mange ganger før, og jeg vet ikke hvilken kilde han har. Men dette kan bli et meget interessant transfervindu. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10146278 Fyren er komplett idiot! Det samme vil en evt klubb som vil signere han til sommeren være... He he Iallfall kjekt å se hvem han sammenligner seg med. Den klubben som vil ha Bendtner, må belage seg på å betale i dyre dommer. Ifølge den danske avisen krever Bendtner 40 millioner danske kroner (cirka 44 millioner norske) i årslønn, noe som er nesten dobbelt så mye som det han får i Arsenal i dag, hvor han hever 23-24 millioner danske kroner i året. Dermed plasserer han seg i samme lønnsklasse som blant andre Karim Benzema i Real Madrid, og Gonzalo Higuain i Napoli. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Han burde nok finpusse på russisk-talen sin før sommeren. Og kjøpe varmepumpe. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Dette er jo sagt mange ganger før, og jeg vet ikke hvilken kilde han har. Men dette kan bli et meget interessant transfervindu. Vår nye draktsponsor Puma har jo også sagt at de kommer til å spytte inn 80 mill pund øremerket overganger Endret 18. mars 2014 av Nyrili Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Og du kaller deg supporter?Du må jo skjønne at det finnes to typer supportere. Medgangssupportere og supportere. Dessverre overflod av førstnevnte hos Arsenal fansen her inne. Maler huset svart ved første anledning, eller ved det minste tegn til svakhet.Hva med å være litt mer realister, i stedet for pessimister? Hva med å støtte sitt lag? I både tykt å tynt? Kall meg gjerne medgangssupporter når jeg har 1000vis drakter og ting av Arsenal, fulgt godt med siden da jeg ble født og har aldri kuttet ut en kamp bare fordi jeg ikke gidder. 7års tørke kun pga Wengers stahet og idiotiske valg. Alle kan med letthet se at Arsenal mangler spiss og/eller ving med fart, men nei. Det skal vi ikke ha! Vi skal ha heller ha kun offensive midtbanespillere som blir tvunget til å spille kant og defensiv midtbane. Det å si at trofé-tørken vår er på grunn av Wenger's stahet og idiotiske valg vitner om at du ikke har skjønt hva vi har brukt penger på de siste årene. Vi kjøpte en ny stadion, som vi nå nylig har betalt ned gjelden vår på. Dette var for å gjøre klubben enda mer bærekraftig, slik at vi kunne fortsette som en av Europas mest veldrevne klubber, både økonomisk og resultatmessig(tatt i betraktning). Edit: Fortsettelse fra diskusjon i kamptråd. En supporter kan godt være en som stiller seg kritisk til hvordan klubben og laget blir styrt. For meg er dette en ekte supporter, fordi det viser en stor forkjærlighet for klubben. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Det er en passelig tullete diskusjon dette. En supporter av en fotballklubb er en som heier på et lag under en kamp og iløpet av en sesong. Ekte supportere my ass. Bedre/dårligere supportere finnes ikke. Bare mer eller mindre interesserte supportere. Min påstand. 1 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10146278 Fyren er komplett idiot! Det samme vil en evt klubb som vil signere han til sommeren være... Haha, han er jo helt fjern i topplokket. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Tabloidene må virkelig elske Bendtner. De kan skrive akkurat hva de vil, og alle tror på det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå