Dapper Chap Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Nå har vi all mulighet til å ta gull i år. Resultatet på Allianz kommer til å gi oss en boost slik som i fjor. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 https://www.youtube.com/watch?v=kYgIrruOw2o 4 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Definitivt sesongens beste midtstopper i PL. Har en trist tendens til å lage straffespark, men det er ofte ikke hans feil. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Helt, helt forferdelig kamp av oss idag. Spillet satt virkelig ikke idag, men svært viktig at vi klarer å vinne stygt! Mertesacker MOTM for min del. Vi kan ikke spille slik neste uke. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Ifølge Opta er dette det raskeste Arsenal-målet i et møte med erkerivalen fra Nord-London. Kult! Lenke til kommentar
Populært innlegg 3ises Skrevet 16. mars 2014 Populært innlegg Del Skrevet 16. mars 2014 Fantastisk! 12 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Til og med konkurrentene skjønner hvor god Koscielny har vært i år: 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 16. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2014 Fin lesning: http://bloggar.expressen.se/talangbloggen/2014/03/16/spelarportratt-kristoffer-olsson-mitt-bland-alla-varldsstjarnorna/ Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Å lese på svensk er aldri fin lesning Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Pent å høre på svenske jenter da. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Ikke vondt å se på de heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Szczesny er så jævlig fet! Herlig selfie. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Szcz begynner virkelig å nærme seg toppen av mancrush-listen min nå. 144 kamper for førstelaget i en alder av 23 år. Kanskje ligaens beste keeper, og i tillegg en fantastisk showman. Håper virkelig han blir her ut karrièren. I så fall tror jeg han kommer til å bli en keeperlegende på lik linje med Bob Wilson og David Seaman. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Kona til Giroud har stilt han et ultimatum... http://www.dagbladet.no/2014/03/17/sport/olivier_giroud/premier_league/arsenal/32345928/ Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Greit for meg. Lei av middelmåligheten hans. Hele toppen(spissene altså) til Arsenal må oppgraderes. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Problemet er at dersom han forsvinner så trenger vi faktisk 2 spisser. Mulig at Campbell kan fylle en rolle, men synes fortsatt det er for tynt med *ny*, Campbell, Sanogo. Ikke breddemessig, men kvalitetsmessig. Ser også gjerne at de to nevnte får seg et utlån i PL først. Ser heller ikke akkurat nå hvem som er tilgjengelige og innenfor rekkevidde. Suarez kan vi glemme så klart. Costa også mest sannsynlig. Mandzukic er kanskje tilgjengelig ettersom Lewandowski drar til Bayern. Domenico Berardi, Griezman og Adrian Ramos er andre spennende navn, men for det første ikke rene spisser (bortsett fra Ramos) og er gambling. Griezman kanskje det mest sannsynlige alternativet, men er jo kant. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Greit for meg. Lei av middelmåligheten hans. Hele toppen(spissene altså) til Arsenal må oppgraderes. Giroud er mer enn god nok til å være en super-sub for oss. Han har scoret 12 mål i ligaen i år. Flere enn Rooney, RvP, Benteke, Lukaku, Negredo etc. Han scorer mål. Problemet er at han scorer ikke NOK og "på bestilling" slik Aguero og Suarez gjør fks. Jeg håper virkelig vi beholder han, samtidig som vi sprenger banken for en rask, teknisk god spiss som scorer masse mål når vi trenger det. Med Giroud i troppen kan vi også evt. spille med to på topp i kamper om vi sliter med å få mål. Giroud må bli i London! 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 "... skal en kilde ha sagt til The Sun." Kildekritikk, kildekritikk, kildekritikk. For øvrig helt enig med Martin her. Giroud er et strålende alternativ å ha på benken når vi jager et mål. En stor og sterk spiss mot et slitent forsvar kan gjøre underverker, som vi så mot Everton i cupen. Dessuten har han vært vår mest produktive spiller denne sesongen med 12 mål og 7 assists i ligaen. Hadde vært idiotisk å selge ham. 2 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Tidlig kamptråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1572889 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Ser poengene deres. Men om han forsvinner er det helt greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå