Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi begrenset også Bayern til svært få store sjanser. Når man møter et lag som Bayern på deres hjemmebane blir man automatisk litt på hælene, og det var naturlig å ha en litt defensiv tilnærming og heller vente til spillerne ble litt slitne. Noe annet ville bare vært dumdristig og mest sannsynlig bare gjort jobben vanskeligere for oss med flere baklengsmål. Synes Wenger gjorde det riktige i kampen. Det var en god kamp av oss selv selv om vi burde tatt bedre vare på sjansene våres. Å være ubeseiret på Allianz, hvor Bayern vanligvis knuser all motstand, andre året på rad er absolutt akseptablet. Å måtte vinne der med 3 mål ville vært nærmest en umulig oppgave for de aller, aller fleste lag.

Lenke til kommentar

Respekt at Ozil spilte videre til pausen og ikke klagde på skaden etter det skjedde i 2. min liksom. Og allikevel løp en del.

 

Morsomt at media i ettertid har sagt "han hadde en god kamp mot Everton også var han usynlig blabla drittspiller" i ettertid også. Lol, han spilte 1.5-2 min skadefritt etter Everton-kampen. Herregud, media er så dritt.

Endret av tc47
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Respekt at Ozil spilte videre til pausen og ikke klagde på skaden etter det skjedde i 2. min liksom. Og allikevel løp en del.

 

Morsomt at media i ettertid har sagt "han hadde en god kamp mot Everton også var han usynlig blabla drittspiller" i ettertid også. Lol, han spilte 1.5-2 min skadefritt etter Everton-kampen. Herregud, media er så dritt.

Ikke uvanlig at media har en barnementalitet der antall scoringer, assist og redninger definerer kvaliteten på spillere. Alt i mellom blir gjerne glemt, ignorert eller dratt frem for å lage overskrifter. Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar

Om Tottenham spiller som de gjør nå, kommer vi til å få en enkel match på søndag.

Virker litt tafatte der de løper omkring.

 

Er veldig farlig å tenke sånn. Sist "alle" trodde vi skulle vinne gikk det til helvette. Å tro at det blir kalasseier er bare tåpelig. Med de spillerene vi har tilgjengelige er vi ikke i stand til å putte 3-4-5 mål mot PL motstand. Vi er heldige om vi scorer mer enn 1 mål på søndag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...