Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor kan vi ikke spille sånn i alle kampene? :D Vi skaper sjanser på sjanser!

Fordi United kommer til Emirates for å spille underholdende og offensiv fotball. Utrolig morsom fotballkamp, men jeg kjenner at jeg får mini heart attacks når United kommer på angrep. Spesielt den ene sjansen til Rooney, det skal ikke være mulig å sette den over.

Ellers syns jeg at de fleste gjør en kjempejobb, men små feil må lukes bort som stizzen sier. Ble forbanna da Walcott mista ballen til Anderson mot slutten av omgangen. Der skal ballen mæles langt ut i helvete!

Lenke til kommentar

hoved grunnen er vel at manu er et lag som kan og vil angripe, di ligger ikke å venter på en lang pasning skal gå hele veien, men spiller mer likt arsenal. skaper rom for arsenal. manu sin angreps fotball gjør dette til en av di beste kampene jeg har sett i år

Lenke til kommentar
Spille sånn i hver kamp?

Dere blir overkjørt hvis dere spiller sånn defensivt. Det er bare spissene våre som ikke har utnyttet sjansene sine...

Det er derfor jeg skreiv at vi må bli sikkrere bak og luke bort feil som feilpasninger, og ikke minst, sentre ballen til riktig person! Husker ikke hvem som sentra da, men jeg tror det var Diaby som sentra ut mot dansken som hadde to menn på seg, når Walcott kom på løp på høyre med kun en mann på seg.

Men, men, nå starter snart 2. omgang :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...