invalid_user Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Som vanlig, er ALLE klare. Til og med Sagna. No surprise. Haha, jævlig bitter undertone da Teecy. Bra lag, gleder meg til å se Diaby i offensiv midtbane-rollen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hadde det ikke vært bedre med 4-4-2 (Vela på topp)? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hadde det ikke vært bedre med 4-4-2 (Vela på topp)? Perhaps, men Wenger stiller tydeligvis litt defensivt i denne kampen. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Nå merker jeg nervene skikkelig! Jeg gruer meg til kampen, men samtidig gleder jeg meg noe sykt. Håper det går veien for oss i dag, men jeg har en dårlig følelse for denne kampen Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Kvifor ikkje Djourou istadenfor Silvestre? Silvestre har ikkje overbevist stort endå, og Djourou gjorde ein veldig bra kamp mot Fenerbache. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Enig. I tillegg er Djourou frisk i motsetning til Gallas og Silvestre som begge var tvilsomme til kampen. Virkelig skuffende at Djourou ikke får tillit i dag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Silvestre spiller nok fordi han vil møte gamleklubben. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Vi er igang !!! Lenke til kommentar
NT84 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 NASRI!!! 1-0 Herlig start av oss! Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Helt herlig!! Hvorfor kan vi ikke spille sånn i alle kampene? Vi skaper sjanser på sjanser! Hvis spillerene greier å ta vekk småfeil, og bli litt sikkrere bak, så kan dette gå veien Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Spille sånn i hver kamp? Dere blir overkjørt hvis dere spiller sånn defensivt. Det er bare spissene våre som ikke har utnyttet sjansene sine... Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hvorfor kan vi ikke spille sånn i alle kampene? Vi skaper sjanser på sjanser! Fordi United kommer til Emirates for å spille underholdende og offensiv fotball. Utrolig morsom fotballkamp, men jeg kjenner at jeg får mini heart attacks når United kommer på angrep. Spesielt den ene sjansen til Rooney, det skal ikke være mulig å sette den over. Ellers syns jeg at de fleste gjør en kjempejobb, men små feil må lukes bort som stizzen sier. Ble forbanna da Walcott mista ballen til Anderson mot slutten av omgangen. Der skal ballen mæles langt ut i helvete! Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Noen som har en bra stream? Lenke til kommentar
JRL Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 hoved grunnen er vel at manu er et lag som kan og vil angripe, di ligger ikke å venter på en lang pasning skal gå hele veien, men spiller mer likt arsenal. skaper rom for arsenal. manu sin angreps fotball gjør dette til en av di beste kampene jeg har sett i år Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Spille sånn i hver kamp?Dere blir overkjørt hvis dere spiller sånn defensivt. Det er bare spissene våre som ikke har utnyttet sjansene sine... Det er derfor jeg skreiv at vi må bli sikkrere bak og luke bort feil som feilpasninger, og ikke minst, sentre ballen til riktig person! Husker ikke hvem som sentra da, men jeg tror det var Diaby som sentra ut mot dansken som hadde to menn på seg, når Walcott kom på løp på høyre med kun en mann på seg. Men, men, nå starter snart 2. omgang Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 NASRI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Å i helvete for et mål! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) JA DA Endret 8. november 2008 av archongamer Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 NOEN SOM HAR STREAM, DØØØR ETTER Å SE KAMPEN!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå