Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Nå har du sjansen Wenger. Blir så jævlig forbanna viss vi ikke tar trofé denne gangen. 17.mai skal bli full fest i Nord-London bunad. Alt annet er katastrofe.

Lenke til kommentar

Nå har du sjansen Wenger. Blir så jævlig forbanna viss vi ikke tar trofé denne gangen. 17.mai skal bli full fest i Nord-London bunad. Alt annet er katastrofe.

 

Tilgir aldri Wenger om vi ikke tar hjem trofeet denne gangen. Jeg mener, det sterkeste laget igjen på papiret er Hull... Jada, Wigan slo City på Etihad, men Wigan er et lag man skal slå 9/10 ganger. Nå må spillerene bare klare å holde nervene i sjakk. Vinner vi ikke nå så gjør vi det aldri.

 

Det samme sa vi før Birmingham-kampen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Mertesacker bør være vår kaptein neste sesong. Det har han gjort seg fortjent til.

 

Forresten, noen som har et rimelig hotell i London til anbefaling? Skal ta turen bort å se kampen mot Swansea.

Lenke til kommentar

Arsenal er litt av et lag, meget bra spill nå sist, men alikevel tror jeg at dere snubler så det holder den neste måneden. Terminlista ser stygg ut.

 

Samtidig kan Wenger trylle, jeg føler Arsenal kan ta FA Cup'en og ligaen samtidig hvis han trekker kaninene opp av hatten...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

 

Mertesacker bør være vår kaptein neste sesong. Det har han gjort seg fortjent til.

 

Forresten, noen som har et rimelig hotell i London til anbefaling? Skal ta turen bort å se kampen mot Swansea.

 

Prisklasse pr natt? Område?

 

 

Området rundt Hyde Park hvis ikke litt lenger øst. Ganske sentralt i London var egentlig planen. Har bodd på litt forskjellige hoteller når jeg har vært på kamper, så tenkte egentlig bare å høre om neon andre hadde erfaring.

 

500-600 per natt.

 

Anbefaler forresten YHA London St. Pancras (vandrerhjem) for dem som vil ha det billig. Halvtime gåing fra Emirates.

Lenke til kommentar

Enten Flamini, eller Sagna med Jenks på høyreback. Vermaelen er helt clueless på backen. Grøsser ved tanken på at han skal ha ansvar for Robben. Dessuten har han ikke kondisjonen til å kunne løpe frem og tilbake langs venstrekanten, så vi mister et viktig offensivt våpen i en kamp hvor vi må frem og score.

 

Edit: Gibbs har for øvrig en sjanse til å bli klar til søndag, i følge le boss.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...