Xanman Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Herre min hatt, vi må da få lov til å glede oss over at vi møter klart enklere motstand i semien. Det er ikke vits i å henge seg opp i absolutt alt Brightside skriver. Det ender alltid i tre sider med tåpelig krangling. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Herre min hatt, vi må da få lov til å glede oss over at vi møter klart enklere motstand i semien. Det er ikke vits i å henge seg opp i absolutt alt Brightside skriver. Det ender alltid i tre sider med tåpelig krangling. De må jo få de grønne poengene deres på et eller annet vis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Nå har du sjansen Wenger. Blir så jævlig forbanna viss vi ikke tar trofé denne gangen. 17.mai skal bli full fest i Nord-London bunad. Alt annet er katastrofe. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Nå har du sjansen Wenger. Blir så jævlig forbanna viss vi ikke tar trofé denne gangen. 17.mai skal bli full fest i Nord-London bunad. Alt annet er katastrofe. Tilgir aldri Wenger om vi ikke tar hjem trofeet denne gangen. Jeg mener, det sterkeste laget igjen på papiret er Hull... Jada, Wigan slo City på Etihad, men Wigan er et lag man skal slå 9/10 ganger. Nå må spillerene bare klare å holde nervene i sjakk. Vinner vi ikke nå så gjør vi det aldri. Det samme sa vi før Birmingham-kampen Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Fantastisk bilde av Per etter 3-1-målet på lørdag: Blir sjokkert om denne mannen ikke er kaptein neste sesong. Endret 10. mars 2014 av Le Professeur 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Virker som en herlig type. Så at han til og med hadde svart på en artikkel om seg selv fra en arsenalblog på facebook eller noe. Endret 10. mars 2014 av Aleks Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Mertesacker bør være vår kaptein neste sesong. Det har han gjort seg fortjent til. Forresten, noen som har et rimelig hotell i London til anbefaling? Skal ta turen bort å se kampen mot Swansea. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Wenger vraker neppe Verm. Hvis han forsvinner så er Arteta neste i køen. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Mertesacker bør være vår kaptein neste sesong. Det har han gjort seg fortjent til. Forresten, noen som har et rimelig hotell i London til anbefaling? Skal ta turen bort å se kampen mot Swansea. Prisklasse pr natt? Område? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Gibbs skadet igjen. Mannen må være laget av glass... Vermaelen på backene i overskuelig fremtid. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Eller så er jo alltids Jenkinson på høyre og Sagna på venstre en mulighet. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Arsenal er litt av et lag, meget bra spill nå sist, men alikevel tror jeg at dere snubler så det holder den neste måneden. Terminlista ser stygg ut. Samtidig kan Wenger trylle, jeg føler Arsenal kan ta FA Cup'en og ligaen samtidig hvis han trekker kaninene opp av hatten... 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Mertesacker bør være vår kaptein neste sesong. Det har han gjort seg fortjent til. Forresten, noen som har et rimelig hotell i London til anbefaling? Skal ta turen bort å se kampen mot Swansea. Prisklasse pr natt? Område? Området rundt Hyde Park hvis ikke litt lenger øst. Ganske sentralt i London var egentlig planen. Har bodd på litt forskjellige hoteller når jeg har vært på kamper, så tenkte egentlig bare å høre om neon andre hadde erfaring. 500-600 per natt. Anbefaler forresten YHA London St. Pancras (vandrerhjem) for dem som vil ha det billig. Halvtime gåing fra Emirates. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Forhåpentligvis ikke alvorlig med Gibbs. Monreal er vel uansett snart tilbake. Håper virkelig ikke Verm starter på back mot Bayern. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Forhåpentligvis ikke alvorlig med Gibbs. Monreal er vel uansett snart tilbake. Håper virkelig ikke Verm starter på back mot Bayern. Hvem skal starte da mener du? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Enten Flamini, eller Sagna med Jenks på høyreback. Vermaelen er helt clueless på backen. Grøsser ved tanken på at han skal ha ansvar for Robben. Dessuten har han ikke kondisjonen til å kunne løpe frem og tilbake langs venstrekanten, så vi mister et viktig offensivt våpen i en kamp hvor vi må frem og score. Edit: Gibbs har for øvrig en sjanse til å bli klar til søndag, i følge le boss. Endret 10. mars 2014 av Le Professeur Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Wenger vraker neppe Verm. Hvis han forsvinner så er Arteta neste i køen. Da syns jeg Mertesacker er et bedre valg enn Arteta, han er etter min mening naturligvis ikke noe kapteinsemne. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) For de interesserte vant vi 3-1 mot Everton i u-18 cupen i dag. Jack Jebb x2 og Akpom med målene. Møter enten Chelsea eller Newcastle i semifinalen. Målene til Chuks Aneke for Crewe i helgen for øvrig: Endret 10. mars 2014 av cfthompson Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Bergkamp-esque av Aneke. Han har en utrolig evne til å score pene mål på en jevnlig basis. Kan han omskoleres til spiss, tro? Han har i hvert fall fysikken til det. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Aneke er jo faen i fyr og flamme. Spennende talent. Minner meg litt om Yaya Toure. Endret 10. mars 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå