Dapper Chap Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Jeg mener vi har all mulighet til å vinne PL. Håper vi får samme boost nå i innløpet som vi fikk ifjor. Tottenham borte har jeg stor tro på at vi vinner. Chelsea på SB er overhodet ikke umulig å få med seg poeng fra. De sliter voldsomt med å score, så om vi holder oss kompakte og unngår feil kan vi fort få med oss poeng. City på hjemmebane har jeg også stor tro på at vi kan vinne. Inkludert Everton. Spiller vi som vi gjorde igår ut sesongen så tror jeg vi vinner tittelen. City tipper jeg kommer til å gå på noen smeller pga det røffe kampprogrammet. Jeg tror også vi kommer til å vinne FA-cupen. CL er jeg derimot ikke så optimistisk og tror vi ryker mot Bayern i kommende kamp. Chelsea har scoret 33 mål på hjemmebane og har sluppet inn omlag 7-8 mål. Da tror jeg nok ikke man skal si at de sliter voldsomt med å score på hjemmebane. Ta igår for eksempel. Det måtte 3 grove forsvarsfeil og 1 dive til for at de skulle score 4 mål. Spissene deres er til og med dårligere enn våres. Vil påstså at en stor prosent av målene deres har vært mål som er blitt servert til de på sølvfat. De klarer sjelden å score på åpent spill. Frykter virkelig ikke det offensive spillet deres med tanke på hvor god vi er defensivt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Nå har det her bare gått over til å bli latterlig dumt. Det burde du også snart klare å innse. Kan umulig være noe morsomt lenger. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Bortsett ifra i går får vi ikke mange mål servert, men vi sliter med å score ja. Spesielt når vi skal drepe kamper helt. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Som er poenget mitt. Skjønner ikke hva Emils babler om. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Du har tydeligvis ikke peiling på hva du selv babler om, men setter det på de 30% som du tar feil. 4 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Jeg babler om at Chelsea sliter med å score, og det kan vi dra nytte av på Stamford Buss. Det er alt. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2014 Vi møter Hull i semifinalen i FA cupen. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 God trekning. Den bør vi vinne. Krysser fingrene for at City går på en smell enten idag eller i semien. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Vent. Trekningen er ikke blitt gjort enda. Det var bare en test. Nå skjer trekningen. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2014 Faen. Leste nok for fort der. Sjokk det... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Dere måtte jo ha slått City uannsett, så like greit å sikre gullet i semi'n. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2014 Dere måtte jo ha slått City uannsett, så like greit å sikre gullet i semi'n. Hvor typisk hadde det ikke vært om vi slår City i finalen og taper mot Shef Utd i finalen??? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Dere ryker nok mot City ja.. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Tottenham, Liverpool og nå City. Vi får i det minste overkommelig motstand i finalen om vi klarer å vinne. Det er heller ikke umulig at Wigan klarer å få til noe i dag. City er ikke i toppform, mens Wigan har blitt et helt nytt lag etter at Rösler tok over. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Slutt å ta noe på forhånd da. Alt kan skje. Hvem vet om Wigan kommer til å tape? Vi har sett blemmer før, skal ikke se bort ifra at det kommer en ny en nå. Cup er cup... Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 (endret) Demichels og Lescott som midtstoppere, ikke umulig for Wigan dette, men igjen så har dem Aguero og Negredo på topp.. Endret 9. mars 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Problemet med at det er i semien er at den kommer midt i helvetesprogrammet, gjør den ikke? Hadde det vært finalen hadde det vært i mai og da har vi bare enkle kamper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Tottenham, Liverpool og nå City. Vi får i det minste overkommelig motstand i finalen om vi klarer å vinne. Det er heller ikke umulig at Wigan klarer å få til noe i dag. City er ikke i toppform, mens Wigan har blitt et helt nytt lag etter at Rösler tok over. Første kamp som dere ikke får hjemmebanefordel da. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Såklart trekker vi City. Det står i stjernene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå