Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

 

 

Jeg mener vi har all mulighet til å vinne PL. Håper vi får samme boost nå i innløpet som vi fikk ifjor. Tottenham borte har jeg stor tro på at vi vinner. Chelsea på SB er overhodet ikke umulig å få med seg poeng fra. De sliter voldsomt med å score, så om vi holder oss kompakte og unngår feil kan vi fort få med oss poeng. City på hjemmebane har jeg også stor tro på at vi kan vinne. Inkludert Everton. Spiller vi som vi gjorde igår ut sesongen så tror jeg vi vinner tittelen. City tipper jeg kommer til å gå på noen smeller pga det røffe kampprogrammet.

 

Jeg tror også vi kommer til å vinne FA-cupen.

 

CL er jeg derimot ikke så optimistisk og tror vi ryker mot Bayern i kommende kamp.

 

 

Chelsea har scoret 33 mål på hjemmebane og har sluppet inn omlag 7-8 mål. Da tror jeg nok ikke man skal si at de sliter voldsomt med å score på hjemmebane.

 

Ta igår for eksempel. Det måtte 3 grove forsvarsfeil og 1 dive til for at de skulle score 4 mål. Spissene deres er til og med dårligere enn våres. Vil påstså at en stor prosent av målene deres har vært mål som er blitt servert til de på sølvfat. De klarer sjelden å score på åpent spill. Frykter virkelig ikke det offensive spillet deres med tanke på hvor god vi er defensivt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tottenham, Liverpool og nå City. Vi får i det minste overkommelig motstand i finalen om vi klarer å vinne. Det er heller ikke umulig at Wigan klarer å få til noe i dag. City er ikke i toppform, mens Wigan har blitt et helt nytt lag etter at Rösler tok over.

Lenke til kommentar

Tottenham, Liverpool og nå City. Vi får i det minste overkommelig motstand i finalen om vi klarer å vinne. Det er heller ikke umulig at Wigan klarer å få til noe i dag. City er ikke i toppform, mens Wigan har blitt et helt nytt lag etter at Rösler tok over.

Første kamp som dere ikke får hjemmebanefordel da. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...