Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

On a brighter note; Chamberlain har vært et beist siden han kom tilbake fra skade. Lett å glemme at han bare er 20 år gammel. Nesten litt skummelt å tenke på hvor god han kan bli om noen år.

 

Håper bare han fortsetter å få spille på kanten. Der han er best i mine øyne. Ser noen av ankepunktene til at han kunne blitt en sentralmidtbanespiller, men jeg ser mer som taler for at han blir en kantspiller av høy klasse.

Lenke til kommentar

Tror vi trygt kan glede oss til NLD neste helg. Tottenham er helt katastrofe.

 

Håper bare han fortsetter å få spille på kanten. Der han er best i mine øyne. Ser noen av ankepunktene til at han kunne blitt en sentralmidtbanespiller, men jeg ser mer som taler for at han blir en kantspiller av høy klasse.

 

 

Enig der. Tror han har potensialet til å bli klasse både sentralt og på kant, men vi trenger kvalitetene hans på kanten. Dessuten er han for offensiv til å noen gang kunne danne en bra duo med Ramsey.

Lenke til kommentar

Hva tenker folk om vår posisjon i PL? Er tittelen utenfor rekkevidde?

 

Håper kampen idag gir oss en syk boost som gjør at vi kommer godt ut av mars. Noen store kamper, men er mulig. Chelsea var ikke kjempeimponerende idag. Man City får et helvetes kampprogram. Håper Wenger sender utpå et b-preget lag mot Bayern, og hviler til Spurs-kampen. Hvertfall ikke ta noen unødvendige sjanser. Ramsey tilbake kan også være med på å gi oss en boost. Faen har trua på at vi kan få noen gode resultater i mars og da kan mye være gjort.

Endret av jlf
Lenke til kommentar

Hva tenker folk om vår posisjon i PL? Er tittelen utenfor rekkevidde?

 

Håper kampen idag gir oss en syk boost som gjør at vi kommer godt ut av mars. Noen store kamper, men er mulig. Chelsea var ikke kjempeimponerende idag. Man City får et helvetes kampprogram. Håper Wenger sender utpå et b-preget lag mot Bayern, og hviler til Spurs-kampen. Hvertfall ikke ta noen unødvendige sjanser. Ramsey tilbake kan også være med på å gi oss en boost. Faen har trua på at vi kan få noen gode resultater i mars og da kan mye være gjort.

 

Jeg mener vi har all mulighet til å vinne PL. Håper vi får samme boost nå i innløpet som vi fikk ifjor. Tottenham borte har jeg stor tro på at vi vinner. Chelsea på SB er overhodet ikke umulig å få med seg poeng fra. De sliter voldsomt med å score, så om vi holder oss kompakte og unngår feil kan vi fort få med oss poeng. City på hjemmebane har jeg også stor tro på at vi kan vinne. Inkludert Everton. Spiller vi som vi gjorde igår ut sesongen så tror jeg vi vinner tittelen. City tipper jeg kommer til å gå på noen smeller pga det røffe kampprogrammet.

 

Jeg tror også vi kommer til å vinne FA-cupen.

 

CL er jeg derimot ikke så optimistisk og tror vi ryker mot Bayern i kommende kamp.

Lenke til kommentar

 

Hva tenker folk om vår posisjon i PL? Er tittelen utenfor rekkevidde?

 

Håper kampen idag gir oss en syk boost som gjør at vi kommer godt ut av mars. Noen store kamper, men er mulig. Chelsea var ikke kjempeimponerende idag. Man City får et helvetes kampprogram. Håper Wenger sender utpå et b-preget lag mot Bayern, og hviler til Spurs-kampen. Hvertfall ikke ta noen unødvendige sjanser. Ramsey tilbake kan også være med på å gi oss en boost. Faen har trua på at vi kan få noen gode resultater i mars og da kan mye være gjort.

 

Jeg mener vi har all mulighet til å vinne PL. Håper vi får samme boost nå i innløpet som vi fikk ifjor. Tottenham borte har jeg stor tro på at vi vinner. Chelsea på SB er overhodet ikke umulig å få med seg poeng fra. De sliter voldsomt med å score, så om vi holder oss kompakte og unngår feil kan vi fort få med oss poeng. City på hjemmebane har jeg også stor tro på at vi kan vinne. Inkludert Everton. Spiller vi som vi gjorde igår ut sesongen så tror jeg vi vinner tittelen. City tipper jeg kommer til å gå på noen smeller pga det røffe kampprogrammet.

 

Jeg tror også vi kommer til å vinne FA-cupen.

 

CL er jeg derimot ikke så optimistisk og tror vi ryker mot Bayern i kommende kamp.

 

 

De sliter med å score, men de har 4 mål mer enn oss. Det betyr jo også at vi sliter med å score.

 

De kampene du nevner tror jeg vil gi oss et sted mellom 0 og 4 poeng.

 

Tror vi skal være edruelige og ha som mål å klare å kvalifisere oss til CL. De tre lagene foran oss er såpass mye bedre og vi har det vanskeligste programmet igjen av de, så tror ikke vi klarer noe bedre enn 4.plassen.

 

FA-cupen har vi muligheter i. Om vi møter City i en finale så har vi muligheter, men jeg er redd spillerene kommer til å bukke under for presset slik som mot Birmingham for noen år siden.

 

Skjønner forøvrig ikke skrytet etter gårsdagens kamp. Vi hadde en del flaks. Everton skulle hatt straffe, de styrte kampen i store deler, hadde flere enorme sjanser og vi avgjorde på at par overganger. U hadde nok muligens vært det riktige resultatet utifra kampbildet. En knepen seier til et av lagene hadde nok også vært greit, men 4-1 lyver så til de grader. Det var mer jevnspilt enn det.

Lenke til kommentar

 

Jeg mener vi har all mulighet til å vinne PL. Håper vi får samme boost nå i innløpet som vi fikk ifjor. Tottenham borte har jeg stor tro på at vi vinner. Chelsea på SB er overhodet ikke umulig å få med seg poeng fra. De sliter voldsomt med å score, så om vi holder oss kompakte og unngår feil kan vi fort få med oss poeng. City på hjemmebane har jeg også stor tro på at vi kan vinne. Inkludert Everton. Spiller vi som vi gjorde igår ut sesongen så tror jeg vi vinner tittelen. City tipper jeg kommer til å gå på noen smeller pga det røffe kampprogrammet.

 

Jeg tror også vi kommer til å vinne FA-cupen.

 

CL er jeg derimot ikke så optimistisk og tror vi ryker mot Bayern i kommende kamp.

 

 

Chelsea har scoret 33 mål på hjemmebane og har sluppet inn omlag 7-8 mål. Da tror jeg nok ikke man skal si at de sliter voldsomt med å score på hjemmebane.

 

http://www.soccerpunter.com/soccer-statistics/England/Premier-League-2013-2014/team_info_overall/661_Chelsea_FC

 

/forbehold om at jeg lest riktig naturligvis :D/

Endret av oOF
Lenke til kommentar

 

 

Chelsea på SB er overhodet ikke umulig å få med seg poeng fra. De sliter voldsomt med å score,

 

Mener du dette på grunnlaget at Chelsea spilte 0-0 mot West ham alene? Ikke meningen å ''henge på'' her, men jeg er genuint nysgjerrig.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...