Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At man ikke kan hente spillere i januar. Ref. Matic, Sturridge, Vidic, Suarez, Carroll osv.

 

Arsenal trengte en spiss i januar. Vi fikk en skadet svenske som spiller sentral midt.

 

Fortell gjerne hvilken spiss som var tilgjengelig i januar som ville hjelpet oss i tittelkampen.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

At man ikke kan hente spillere i januar. Ref. Matic, Sturridge, Vidic, Suarez, Carroll osv.

 

Arsenal trengte en spiss i januar. Vi fikk en skadet svenske som spiller sentral midt.

 

Carroll ble jo hentet fordi ledelsen i Liverpool skrev på en null for mye foran kommaet og Newcastle takket veldig ja :D

Lenke til kommentar

 

At man ikke kan hente spillere i januar. Ref. Matic, Sturridge, Vidic, Suarez, Carroll osv.

 

Arsenal trengte en spiss i januar. Vi fikk en skadet svenske som spiller sentral midt.

 

Hvor mange av disse du nevner ble hentet i januar noen mnd før et vm sluttspill?

 

 

Også morsomt at av disse fem ble én hentet for åtte år siden, og en annen er blant de største floppene i fotballhistorien.

 

Edit: Kan også gjenta til det kjedsommelige at heller ikke Chelsea klarte å finne en tilgjengelig spiss, selv om deres behov var like stort som vårt.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Edit: Kan også gjenta til det kjedsommelige at heller ikke Chelsea klarte å finne en tilgjengelig spiss, selv om deres behov var like stort som vårt.

 

 

Det er jo fordi Mourinho er helt kake. Låne ut Lukaku i august? Uansett; jeg hadde tatt Eto’o in a heartbeat, selv om han er oldis. Han er fortsatt milevis bedre enn alle våre spisser tilsammen.

Lenke til kommentar

 

Edit: Kan også gjenta til det kjedsommelige at heller ikke Chelsea klarte å finne en tilgjengelig spiss, selv om deres behov var like stort som vårt.

 

 

Det er jo fordi Mourinho er helt kake. Låne ut Lukaku i august? Uansett; jeg hadde tatt Eto’o in a heartbeat, selv om han er oldis. Han er fortsatt milevis bedre enn alle våre spisser tilsammen.

 

 

Så Mourinho er kake, Wenger er en gammel og senil tulling, men du sitter på fasiten?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Edit: Kan også gjenta til det kjedsommelige at heller ikke Chelsea klarte å finne en tilgjengelig spiss, selv om deres behov var like stort som vårt.

 

Han er fortsatt milevis bedre enn alle våre spisser tilsammen.

Der er jeg uenig, gitt.

Er du desperat nok og betaler blodpris er det nok noe som lar seg lett gjøre.

Endret av Tkse
Lenke til kommentar

Sterkt resultat i dag. Giroud viser at han er vår beste spiss. Sanogo er lovende, men trenger nok et utlån. Rosicky bør også starte fremover i stedet for enten Arteta eller Flamini. Pre-assist på våre to siste mål. Også godt å se at Özil har hatt godt av en pause. Assist for Tyskland i midtuka, og mål og assist for oss i dag. Når Ramsey kommer tilbake, blir dette riktig så bra.

 

 

Så Mourinho er kake, Wenger er en gammel og senil tulling, men du sitter på fasiten?


Hvor skrev jeg det?

 

 

At Mourinho er kake skrev du på denne siden, at Wenger er senil (og ymse annet) har du sagt med jevne mellomrom de siste årene, og jeg får inntrykket av at du tror du vet bedre enn begge basert på hva du har skrevet her inne. Det er selvsagt lov å stille spørsmål rundt Wengers avgjørelser, men jeg sliter med å se hvem vi skulle hentet i januar. At vi ikke hentet en ny spiss i sommer er derimot en annen sak.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har vært tydelig på at Wenger ikke har peiling på transfermarkedet lenger, og det står jeg for. At han klarte å få inn Özil i fjor høst forandrer ingenting på det.

 

At vi ikke hentet en ny spiss i sommer er derimot en annen sak.

 

Det samme sa vi alle i fjor på denne tiden også. Da kom det ingen. Har ikke noe særlig tro på at det kommer en klassespiss i sommer heller. Jeg håper selvfølgelig en eller annen tulling i administrasjonen klarer å overtale Wenger til å faktisk hente en spiss, men som sagt; Jeg tviler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gi deg mens leken er god, MartinF. Wenger vet at vi trenger ny spiss, og kommer til å hente en god en i sommer. Som Le Prof sier prøvde han seg bla. på Higuain og Suarez i fjor. At han er sta med hvor mye han vil punge ut er en annen sak, men tror vi kommer til å se en Wenger som er løsere i lommeboken, som vi så med Ozil signeringen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...