Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg begynner så smått å bli nervøs allerede, kommer til å være totalvrak når jeg våkner på lørdag.

Da er vi to. Blir ikke søvn på meg i morgen natt.

Er det så ille gutter? At dere ikke får sove om nettene? :p Jeg er spent før kampen jeg også, men får sove om nettene fordi ja :D

Lenke til kommentar
Som regel ikke, men United hjemme er toppen av faenskap for meg. Blir nok til at jeg sitter oppe til langt på natt på forumet, og så tør jeg ikke legge meg i frykt for å sove bort kampen.

Skjedde med meg før Emirates kampen i fjor og. Var oppe til en god 4-5 om natten, og vurderte å legge meg men var redd for at jeg sov for lenge. Så jeg var oppe hele natten, og så kampen helt alene hjemme i stuen. Men denne gangen blir det ikke det samme med store Arsenal supporteren, broren min som lander her i Bergen 12.45, en time før kampen og skal sees sammen med. Dette kan ikke gå bra for en av oss.

Lenke til kommentar

På tide å våkne folkens! Snart er det kamp, og jeg er sinnsykt spent! Fryktelig nyskjerrig på startoppstillingen, frykter egentlig det værste med tanke på alle skadene. Men det skal bli interessant å se.

Vi får håpe på det beste! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...