JRL Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 skuffende andre omgang. Syns kanskje det blir litt for mye kort pasninger. virker veldig tam på kantene. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Arsenal har jo ikke kantspillere som kan drible. Bortsett fra Walcott. Arsenal har jo ikke spillere som går i bakrom, ikke rart det blir trangt og frustrerende å spille/se på. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Fy faen som jeg har lyst til å torturere dommern!!! Makan til elendig dommer har jeg ikke sett siden Liverpool-kampen. Enig med iRoman at det er dritt at spillere som Clichy osv sliter seg ut. Faen!!! Vi kunne avansert(?) nå Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jaja gutter. To dager til den viktigste kampen i året. Det hadde vært så jæævlig deilig å grisebanka United. Jeg begynner så smått å bli nervøs allerede, kommer til å være totalvrak når jeg våkner på lørdag. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg begynner så smått å bli nervøs allerede, kommer til å være totalvrak når jeg våkner på lørdag. Da er vi to. Blir ikke søvn på meg i morgen natt. Lenke til kommentar
NT84 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg begynner så smått å bli nervøs allerede, kommer til å være totalvrak når jeg våkner på lørdag. Da er vi to. Blir ikke søvn på meg i morgen natt. Er det så ille gutter? At dere ikke får sove om nettene? Jeg er spent før kampen jeg også, men får sove om nettene fordi ja Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Da er vi to. Blir ikke søvn på meg i morgen natt. Hehe, ikke uvanlig for deg Endret 6. november 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Som regel ikke, men United hjemme er toppen av faenskap for meg. Blir nok til at jeg sitter oppe til langt på natt på forumet, og så tør jeg ikke legge meg i frykt for å sove bort kampen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Som regel ikke, men United hjemme er toppen av faenskap for meg. Blir nok til at jeg sitter oppe til langt på natt på forumet, og så tør jeg ikke legge meg i frykt for å sove bort kampen. Skjedde med meg før Emirates kampen i fjor og. Var oppe til en god 4-5 om natten, og vurderte å legge meg men var redd for at jeg sov for lenge. Så jeg var oppe hele natten, og så kampen helt alene hjemme i stuen. Men denne gangen blir det ikke det samme med store Arsenal supporteren, broren min som lander her i Bergen 12.45, en time før kampen og skal sees sammen med. Dette kan ikke gå bra for en av oss. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Gruer meg.. gruer meg.. Å tenk om vi slår United! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hihi, håper ikke det skjer altså Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hihi, håper ikke det skjer altså Det var en overraskelse Lenke til kommentar
Teds Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Grugleder meg noe forferdelig, bare tenk hvor fantastisk det hadde vært om Arsenal vant etter de tunge kampene. Håper på en fair kamp der lagene bestemmer hvem som vinner og ikke dommeren, eller juks! Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Vi gruser United, vinner resten av årets kamper og tar The Treble! Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Vi gruser United, vinner resten av årets kamper og tar The Treble! Hadde vært for godt til å være sant. Men det er håp Lenke til kommentar
NT84 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 På tide å våkne folkens! Snart er det kamp, og jeg er sinnsykt spent! Fryktelig nyskjerrig på startoppstillingen, frykter egentlig det værste med tanke på alle skadene. Men det skal bli interessant å se. Vi får håpe på det beste! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Noen nyhet om Gallas, Walcott eller Silvestre er klare til kampen? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Fabregas til Barcelona? http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle2376704.ece Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Noen nyhet om Gallas, Walcott eller Silvestre er klare til kampen? Som vanlig, er ALLE klare. Til og med Sagna. No surprise. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Laget deres er: Almunia Clichy - Gallas - Silvestre - Sagna Nasri - Denislon - Fabregas - Walcott Diaby Bendtner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå