Dapper Chap Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Liverpool ble rævkjørt store deler av 1. omgang. Får se hvor vi ligger på tabellen etter kampslutt, men utifra første omgang burde Southampton ledet med et par mål minst.Mener å huske arsenal ble kjørt temmelig hardt borte mot Soton jeg, hvordan endte det? Vi vant 3-0 og holdt nullen Ingen som mener at Arsenal er et bedre lag enn Liverpool pdd. Jo. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Ingen som mener at Arsenal er et bedre lag enn Liverpool pdd. Jo. Per dags dato er det vel ingen tvil om at Liverpool er eit betre lag enn Arsenal formmessig. Vi har tatt inn 8 poeng på 6 siste runder. Arsenal lever opp til kollapsen alle spådde, og Mr. Brightside sin påstand om at tittelkampen står mellom Arsenal og City vert meir og meir latterleg for kvar runde. 1 Lenke til kommentar
atwater Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Noen som vet når Ramsey er tilbake? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2014 Mest sannsynlig til NLD om 2 uker. Mest sannsynlig til NLD om 2 uker. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Flotte greier, savner han på laget.. Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Liverpool ble rævkjørt store deler av 1. omgang. Får se hvor vi ligger på tabellen etter kampslutt, men utifra første omgang burde Southampton ledet med et par mål minst. Mener å huske arsenal ble kjørt temmelig hardt borte mot Soton jeg, hvordan endte det? Vi vant 3-0 og holdt nullenHva er poenget ditt? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Arsenal: Built to fail Spot on. 3 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Utifra tittelen ser jeg at det der er noe sprøyt som jeg ikke gidder å lese. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 (endret) Hadde ikke forventet at du skulle lese uansett. Edit: Leif. Endret 2. mars 2014 av MartinF Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Sitter og ser på Hoffenheim-Wolfsburg. Utrolig irriterende at vi ikke klarte å sikre oss Luiz Gustavo. Helt utrolig å se på han Plukker opp alt som er å plukke opp, vinner alle taklingene og dominerer midtbanen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Utifra tittelen ser jeg at det der er noe sprøyt som jeg ikke gidder å lese. Du bør ta 5 minutter og lese artikkelen. Noe av det mest fornuftige jeg har lest på lenge. Fjasete av deg å anta at det er oppgulp Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 The Liverpool owner John Henry has reportedly admitted that Luis Suárez did have a £40m buyout clause but that the club simply refused to sell the player when Arsenal made their £40m plus one pound offer last summer.At the time Liverpool were adamant that the Gunners' bid would not trigger the release of their striker, but Henry, speaking at the MIT Sloan Sports Analytics Conference, appears to have suggested that the Reds simply took a hard line because "apparently these contracts don't seem to hold".Jeeeeeez!Hvorfor gikk vi ikke videre med dette? latterlig.http://www.theguardian.com/sport/2014/mar/02/liverpool-john-henry-luis-suarez-clause?CMP=twt_gu Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Da kan man jo skjønne hvor Suarez reagerte som han gjorde også! Med alt dette snakket om at spillere burde respektere kontraktene, så bør da klubbene være såpass at de gjør det samme! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Var det ikke det samme som skjedde med Liverpool forrige deadline day, som en del lfc fans her inne ble så sure for, og? Han midtstopperen hvor selgende klubb nektet å signere papirene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Var det ikke det samme som skjedde med Liverpool forrige deadline day, som en del lfc fans her inne ble så sure for, og? Han midtstopperen hvor selgende klubb nektet å signere papirene. Konoplyanka? Han er vel venstreving. Men det var så vidt jeg har fått med meg eieren som nektet å selge ham. Det strider ikke imot regelverket. Det blir noe annet enn saken om Liverpool der et bud som matcher utkjøpsklausulen automatisk blir akseptert. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 http://www.arsenal.com/news/news-archive/20140304/new-deals-for-mertesacker-and-rosicky Boom! Viktig at klubben fikk nye avtaler for BFG og Rosicky! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) Fantastisk! Wenger og Sagna neste, takk. Håper virkelig Rosicky kan få et trofé med klubben. Endret 4. mars 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Synes synd i han da jeg hører det her: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå