Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Liverpool ble rævkjørt store deler av 1. omgang. Får se hvor vi ligger på tabellen etter kampslutt, men utifra første omgang burde Southampton ledet med et par mål minst.

Mener å huske arsenal ble kjørt temmelig hardt borte mot Soton jeg, hvordan endte det? Vi vant 3-0 og holdt nullen

Ingen som mener at Arsenal er et bedre lag enn Liverpool pdd.

Jo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen som mener at Arsenal er et bedre lag enn Liverpool pdd.

Jo.

Per dags dato er det vel ingen tvil om at Liverpool er eit betre lag enn Arsenal formmessig. Vi har tatt inn 8 poeng på 6 siste runder. Arsenal lever opp til kollapsen alle spådde, og Mr. Brightside sin påstand om at tittelkampen står mellom Arsenal og City vert meir og meir latterleg for kvar runde.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Liverpool ble rævkjørt store deler av 1. omgang. Får se hvor vi ligger på tabellen etter kampslutt, men utifra første omgang burde Southampton ledet med et par mål minst.

Mener å huske arsenal ble kjørt temmelig hardt borte mot Soton jeg, hvordan endte det? Vi vant 3-0 og holdt nullen
Hva er poenget ditt?
Lenke til kommentar

Sitter og ser på Hoffenheim-Wolfsburg. Utrolig irriterende at vi ikke klarte å sikre oss Luiz Gustavo. Helt utrolig å se på han Plukker opp alt som er å plukke opp, vinner alle taklingene og dominerer midtbanen.

Lenke til kommentar

The Liverpool owner John Henry has reportedly admitted that Luis Suárez did have a £40m buyout clause but that the club simply refused to sell the player when Arsenal made their £40m plus one pound offer last summer.

At the time Liverpool were adamant that the Gunners' bid would not trigger the release of their striker, but Henry, speaking at the MIT Sloan Sports Analytics Conference, appears to have suggested that the Reds simply took a hard line because "apparently these contracts don't seem to hold".

Jeeeeeez!
Hvorfor gikk vi ikke videre med dette? latterlig.

http://www.theguardian.com/sport/2014/mar/02/liverpool-john-henry-luis-suarez-clause?CMP=twt_gu

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Var det ikke det samme som skjedde med Liverpool forrige deadline day, som en del lfc fans her inne ble så sure for, og? Han midtstopperen hvor selgende klubb nektet å signere papirene.

Konoplyanka? Han er vel venstreving. Men det var så vidt jeg har fått med meg eieren som nektet å selge ham. Det strider ikke imot regelverket. Det blir noe annet enn saken om Liverpool der et bud som matcher utkjøpsklausulen automatisk blir akseptert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...