atwater Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Kamptråd til i morgen: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1570075 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 6 og 8 poeng ned til Tottenham og Everton. 11 til United. De tror jeg er litt langt bak, men vi skal passe oss for de andre nevnte lag. Med det programmet vi har igjen i Mars kan vi veldig fort være bak begge når vi går inn i April. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Gi beng i å dra det FOR langt da, Benjo. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Gi beng i å dra det FOR langt da, Benjo. Helt reelt scenario. Tottenham borte, Chelsea borte, City hjemme. Er jo ikke urealstisk at vi taper alle. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Uavgjort mot Tottenham, tap mot Chelsea og uavgjort mot City. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Februar og mars er vanvittig for Arsenal og det blir neppe mange poeng. Arsenal - Crystal Palace: 3 poeng. (2 - 0) Liverpool - Arsenal: 3 poeng (2 - 3) Arsenal - Manchester United: 3 poeng (2 - 1) Arsenal - Sunderland: 3 poeng (3 - 0) Stoke - Arsenal: 3 poeng (0 - 2) Arsenal - Swansea: 3 poeng (3 - 0) Tottenham - Arsenal: 3 poeng (1 - 3) Chelsea - Arsenal: 1 poeng (1 - 1) Arsenal - Manchester City: 3 poeng (2 - 1) 25/27 poeng er ikke så ille. På tide å justere målsettingene? 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Dette var jo fakta. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Litt vell ambisiøst var det nok Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Du har en livlig fantasi, Emils. Det skal du ha. 1 Lenke til kommentar
atwater Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Da var liverpool i ledelsen og vi er nede på 3 plass... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Da var liverpool i ledelsen og vi er nede på 3 plass... I realiteten er det 4.plass. City taper ikke begge kampene sine Lenke til kommentar
atwater Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Da var liverpool i ledelsen og vi er nede på 3 plass... I realiteten er det 4.plass. City taper ikke begge kampene sine True that, men nå er vi på 3 plass! Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Liverpool ble rævkjørt store deler av 1. omgang. Får se hvor vi ligger på tabellen etter kampslutt, men utifra første omgang burde Southampton ledet med et par mål minst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Liverpool ble rævkjørt store deler av 1. omgang. Får se hvor vi ligger på tabellen etter kampslutt, men utifra første omgang burde Southampton ledet med et par mål minst. Mener å huske arsenal ble kjørt temmelig hardt borte mot Soton jeg, hvordan endte det? Vi vant 3-0 og holdt nullen Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Liverpool ble rævkjørt store deler av 1. omgang. Får se hvor vi ligger på tabellen etter kampslutt, men utifra første omgang burde Southampton ledet med et par mål minst. Mener å huske arsenal ble kjørt temmelig hardt borte mot Soton jeg, hvordan endte det? Vi vant 3-0 og holdt nullen Ingen som mener at Arsenal er et bedre lag enn Liverpool pdd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Hadde ikke forundret meg en smule at Mr. BS gjør det. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Liverpool ble rævkjørt store deler av 1. omgang. Får se hvor vi ligger på tabellen etter kampslutt, men utifra første omgang burde Southampton ledet med et par mål minst.Mener å huske arsenal ble kjørt temmelig hardt borte mot Soton jeg, hvordan endte det? Vi vant 3-0 og holdt nullen Ingen som mener at Arsenal er et bedre lag enn Liverpool pdd. Kan sies at dere skal ha et nokså bedre forsvar da. Hadde ikke forundret meg en smule at Mr. BS gjør det. Men han har jo ikke noe negativt å si om Arsenal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå