Emils. Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Se hvor klar Flamini er til å støtte Özil i dette bildet: Hadde han vært på banen hadde Ivanovic vært ille ute. Herlig type. Hadde Bayern feiret bommen til Özil hadde de fått høre det fra Flamini da også. Ivanovic ille ute? Nå overvurderer du Flamini her. Ivanovic spiste 2 stk Faminis til frokost i dag. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Flamini sklitakler to bjørner hver morgen, sløyer de og spiser de til frokost. Ivanovic hadde hatt nubbesjans. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Greit å se hjerter om sitt eget lag, men Flamini vs Ivanovic er en no-brainer. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Flamini sklitakler to bjørner hver morgen, sløyer de og spiser de til frokost. Ivanovic hadde hatt nubbesjans. Haha, Flamini er mer en rebell enn han er maskin. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Haha, Flamini er mer en rebell enn han er maskin. Feil. Han er en terrier. Flamini er en tøffing. Ingen tvil om det, men Ivanovic er nok hakket tøffere i en "fight" for å si det slik. Tror også han er typen som kjenner til flere skitne triks enn Flamini 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Ser vondt ut med den stolpen opp i ræva. 2 Lenke til kommentar
knuhuf Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 (endret) Chelsea - Everton uavgjort til pause. Håper det ender uavgjort eller med tap for Chelsea. Endret 22. februar 2014 av knuhuf Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Ser vondt ut med den stolpen opp i ræva. Den går desverre ikke opp i rompen. http://www.flickr.com/photos/priceyd101/12694675575 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 (endret) Haha, Flamini er mer en rebell enn han er maskin. Feil. Han er en terrier. Flamini er en tøffing. Ingen tvil om det, men Ivanovic er nok hakket tøffere i en "fight" for å si det slik. Tror også han er typen som kjenner til flere skitne triks enn Flamini Ivanovic er en pusekatt! Han gjorde ingenting annet enn å skrike som ei kjerring når han ble bitt av Suarez Men, når man ser på munnstellet til Suarez hadde jeg sikkert gjort det samme selv! Endret 22. februar 2014 av infinety 2 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 https://twitter.com/darrenarsenal1/status/437234268461596672 Kvalitet. 6 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 (endret) Og den kampen endte uavgjort. Karma. (å feire eget lykke er ikke det samme som å feire andres ulykke btw) Men når man scorer så er jo det motstanderens "ulykke"? Attpåtil å feire slik forran Everton personellet. Hensikten var å irritere de. Nå hadde Moyes slengt temmelig mye med leppa i forkant så den der syns jeg var helt ok. Må innrømme at jeg liker Flamini også. Endret 22. februar 2014 av oOF Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Kos og Monreal klare til neste kamp. Takk gud. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Kos og Monreal klare til neste kamp. Takk gud. Fantastiske nyheter! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 (endret) Ren nysgjerrighet mtp Bergkamp sin statue, hvem troner dere høyest av Bergkamp og Henry? Som annen supporter på sidelinjen så har jeg mer sansen for Bergkamp. Endret 22. februar 2014 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Ren nysgjerrighet mtp Bergkamp sin statue, hvem troner dere høyest av Bergkamp og Henry? Som annen supporter på sidelinjen så har jeg mer sansen for Bergkamp. Jevnt og trutt, men personlig troner Henry øverst som min favorittspiller i Arsenal gjennom tidene, tett etterfulgt av Bergkamp. Mimret tilbake til denne kampen da jeg så Bergkamp idag: Herregud som jeg savner det laget. Stakkers Arteta som måtte føle å være på andre siden av det i den kampen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Bergkamps mål mot Newcastle er nok mitt favorittmål igjennom tidene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå