Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Fysj. Nå ble jeg glad Bayer'n vant 2-0. Bra for Flamini. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 (endret) Fysj. Nå ble jeg glad Bayer'n vant 2-0. Bra for Flamini. Mener dere også har en spiller som vet å erte på seg motstanderen: Er jo bare morro. Endret 22. februar 2014 av Mr. Brightside 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Greit at han kan være glad for at han bommet, men å løpe opp i ansiktet til Alaba og peive med armene er lavmål. 100% enig 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Og den kampen endte uavgjort. Karma. (å feire eget lykke er ikke det samme som å feire andres ulykke btw) Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Og den kampen endte uavgjort. Karma. (å feire eget lykke er ikke det samme som å feire andres ulykke btw) Men når man scorer så er jo det motstanderens "ulykke"? Attpåtil å feire slik forran Everton personellet. Hensikten var å irritere de. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Hensikten der var jo satire. Så mye kommentarer om Suarez sin diving før den kampen. Det der er humor, værre da med Evra sin feiring mot Suarez den gangen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Og den kampen endte uavgjort. Karma. (å feire eget lykke er ikke det samme som å feire andres ulykke btw) Men når man scorer så er jo det motstanderens "ulykke"? Attpåtil å feire slik forran Everton personellet. Hensikten var å irritere de. Jeg tror du skjønner forskjellen sånn innerst inne. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Hensikten der var jo satire. Så mye kommentarer om Suarez sin diving før den kampen. Det der er humor, værre da med Evra sin feiring mot Suarez den gangen Er jo det jeg sier. Synes det bare er morro med spillere med "in your face" holdning. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Statuen blir straks vist Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Det Flamini gjorde er bare noe som skjer ca. hvert tiende år det: 3 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Det Flamini gjorde er bare noe som skjer ca. hvert tiende år det: Akkurat det jeg tenkte på også når jeg så Flamini der. Såpass får man faen meg tåle! Særlig når det var en rimelig drøy avgjørelse og i en såpass viktig kamp. Dette er en "ikke-sak". Helt latterlig at folk sitter på sin høye hest og mener at man burde holde seg for god til sånt. Blør man for drakta og virkelig elsker klubben så er slike reaksjoner noe av det herligste som finnes. 6 Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Såpass får man faen meg tåle! Særlig når det var en rimelig drøy avgjørelse og i en såpass viktig kamp. Hva var det som var en drøy avgjørelse? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 (endret) Straffen var jo klar som et egg, så det er ingen unnskyldning til å hoverer ovenfor Alaba som ikke var innvolvert i situasjonen i det hele tatt bortsett fra å ta straffer når Müller ikke er på banen. Skulle likt å sett hylekoret fra dere om Bayern gjorde det samme når Özil bommet eller ved fulltid. Endret 22. februar 2014 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Dobbeltmoral + fotballsupportere= sant. Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Straffen var klar som et egg og det røde kortet likeså. Kjipt med røde kort når et lag får straffe, men regler er regler og det er ingenting drøyt ved en dommer som velger å følge reglene. Det er faktisk helt topp. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Hehe. Var det manglende profesjonalitet og klasse dere kritiserte Mourinho for? 9 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Såpass får man faen meg tåle! Særlig når det var en rimelig drøy avgjørelse og i en såpass viktig kamp. Hva var det som var en drøy avgjørelse? Selv om Szczesny ikke hadde felt Robben så ville han måtte trekt langt ut til siden for å få kontrollen på ballen igjen. Straffen er grei, men rødt kort er helt håpløst. Selv om dette er "regelen" for å frarøve en spiller en klar målsjanse. Til sammenligning fikk Boateng gult kort for sin klønete felling av Özil som var i bedre posisjon enn Robben. Straffen var klar som et egg og det røde kortet likeså. Kjipt med røde kort når et lag får straffe, men regler er regler og det er ingenting drøyt ved en dommer som velger å følge reglene. Det er faktisk helt topp. Hvis regelen er slik at man fratar en spiller en klar målsjanse. Hvorfor fikk da ikke Boateng rødt kort etter 7 minutter? Hehe. Var det manglende profesjonalitet og klasse dere kritiserte Mourinho for? I kampens hete er det litt annerledes er det ikke? Man ser ikke at Flamini kommer ut flere timer senere og oppfører seg som en idiot. I motsetning til Mourinho. 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Det kan jeg ikke svare på da jeg ikke har sett den situasjonen. Gikk glipp av store deler av kampen og har kun sett situasjonen med Szczesny og Robben i etterkant. Men uansett om dommeren har gjort en, to eller ti feil før i kampen, var både straffen og det røde kortet korrekt sånn som jeg ser det. Og det er fullt mulig Boateng burde vært utvist au, men det vet jeg ikke noe om. Da betyr jo det i såfall at dommeren har gjort en feil osv. Men sånt skjer. Det er surt, men det skjer. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Se hvor klar Flamini er til å støtte Özil i dette bildet: Hadde han vært på banen hadde Ivanovic vært ille ute. Herlig type. Hadde Bayern feiret bommen til Özil hadde de fått høre det fra Flamini da også. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Uavhengig av hva som skjedde med Boateng var ikke avgjørelsen i situasjonen med Szczesny og Robben drøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå