Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Enig med Lasse ang. straffen til Özil.

 

Synd å se utviklingen hans de siste ukene. Er fortsatt en av mine favorittspillere, men delvis trist å se han de siste kampene. Har en 10 sekunders film på mobilen av en "duell" mellom han og Coutinho fra FAC-kampen som er helt krise i mine øyne. Om noen tipser meg om enkleste sted å slenge den ut, så kan jeg dele den her.

YouTube eller imgur er et fint sted å starte :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mathieu Flamini says Mesut Ozil is one of his closet team mates:

 

When you're a journalist or you're a fan seeing it from the outside, it's difficult to interpret it. But Mesut is one of my closest team-mates and we were on the pitch."

 

It was not about arguing it was just about communication. Mesut is a winner, I'm a winner; we were both fighting because we just wanted to give everything to the team to make sure we defended properly."

 

It was about communication, but at the end of the day it proves to everyone that we really wanted to win and we're winners. It's important, as you want a team with character, not a team who doesn't react.

 

He is one of the players who ran the most [in that game], he said. He's a very offensive player and he's not used to doing so much dirty work but he did it and I'm very proud of him because he gave everything until the last minute."

 

Everyone is behind him and, like I said before, he's one of my closest team-mates. We do everything together here and I feel close to him. On the pitch and outside the pitch.

Everyone is very happy to have him here because he's such a talented player and I don't understand why people are hard on him.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Flamini er jo kjent for det. Synes det er vel så bra at han er sånn. Viktig med spillere på banen som er tøff nok til å si ifra om akkurat hva de mener. Det blir akkurat som to kapteiner på banen. Han er en vinner og leder, og gir alt han har!

 

Herlig fyr! :)

 

Enig. Elsker å ha spillere som Wilshere og Flamini på laget. Gir virkelig alt for å vinne, tar ikke imot dritt fra noen og er generelt "cunts" mot andre lag. Selv om det av og til får utslag i kort og temperament, så er det herlig med slike spillere som står opp for hele laget og motiverer det.

 

Flamini sin reaksjon på Alaba sin miss her er fantastisk:

 

https://vine.co/v/MZdFO9gLbvO

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Greit at han kan være glad for at han bommet, men å løpe opp i ansiktet til Alaba og peive med armene er lavmål.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...