Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som jeg har sagt så mangler Sanogo litt på generell teknikk/ballkontroll (som sett på enkelte tidspunkt og da særlig i et par av avslutningsøyeblikkene), men jeg tror at så lenge han holder seg skadefri vil han bli bedre på det området.

 

Mer bevegelig enn Giroud er han helt klart. Og teknikken + farta hans er også betydelig bedre enn Giroud. Han evner faktisk å møte ballen og vende opp på et touch og spille ut på kanten. Noe som Giroud rett og slett ikke er i stand til.

 

Ønsker meg fortsatt Balotelli dog, men Sanogo kan bli et meget godt alernativ hvis han kommer seg over skademarerittene han har opplevd de siste 2-3 årene.

Lenke til kommentar

Interessant at Sanogo har sneket seg foran Bendtner i køen bak Giroud. Det var også han som ble valgt ut til å varme opp mot United på onsdag. Har visstnok imponert på trening i det siste.

 

Har også noe med å gjøre at Bendtner definitivt er på vei ut til sommeren tenker jeg. :p

Syntes personlig at de gangene Bendtner har fått lov til å prøve seg fra start denne sesongen at han generelt sett har vært på et høyere nivå enn Giroud spillemessig, men det har vel rimelig tydelig at han aldri kom til å bli satset på (på tross av Wenger sine ord tidligere i sesongen) og at han kun er der i nødstilfeller.

 

Når det gjelder Sanogo i dag så er jeg usikker på om han overpresterte eller ikke. Så han i U20 VM i sommer og han så ikke ut som det "kjempetalentet" som folk snakket om. Scoret dog allikevel rikelig med mål på tross av dette, men i dag syntes jeg han var veldig imponerende. Pasningen til Chambo tidlig i førsteomgang (mellom beina på Agger) var artig å se på. Måten han også prellet av begge midtstopperene til Liverpool når de gikk ut for å "blokke" han var også ekstremt moro å se på.

 

Ble en "umiddelbar"-fan av den utgaven jeg så av Sanogo i dag hvertfall. Spennende!

Lenke til kommentar

Personlig ble jeg veldig imponert i sommer. Puttet jevnt og trutt, intelligent bevegelse, stor og sterk. Eneste er, som du sier, at han har litt dårlig ballkontroll, men det kommer seg nok. Spillertypemessig er han akkurat det vi savner. Håper han holder seg skadefri og viser oss hvorfor Wenger hentet ham nå i sesonginnspurten.

Lenke til kommentar

Nå har det kommet frem at The Sun sendte hun dama til hotellet for å leke luremus å "fange" Giroud. Ikke det at jeg synes synd på han for at han gjør det, men er helt idiotisk at man slipper unna med slikt.

 

Trodde prostitusjon var ulovlig i England?

Hun har i realiteten fått penger for å hatt sex med en mann, og The Sun har fungert som en hallik.

 

Bør han få reaksjon fra Arsenal for å ha brutt reglene? Ja.

Bør konen reagere? Mener det, men er opp til hun.

Burde "modellen" blitt anmeldt ? Ja

Burde "The Sun" blitt anmeldt for halikkvirksomhet? Definitivt.

Endret av AllFather
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Haha, seriøst? Hvem melder dette?

 

Leste i en norsk nettavis og en engelsk en. Finner selvsagt ikke igjen nå.

Men The Sun tok vist bilde av både hotellrommet, hun på vei inn på badet med rumpen så godt som bar, og smilende til kamera på vei inn og ut av hotellet.

 

Se om jeg finner igjen senere :)

 

 

Hvertfall en sak på DB: http://www.dagbladet.no/2014/02/17/sport/olivier_giroud/arsenal/sex-skandale/31855910/

 

De har ikke lagt ut disse bildene, men vet ikke om noen av mediene har lagt de ut..

Lenke til kommentar

 

Haha, seriøst? Hvem melder dette?

 

Leste i en norsk nettavis og en engelsk en. Finner selvsagt ikke igjen nå.

Men The Sun tok vist bilde av både hotellrommet, hun på vei inn på badet med rumpen så godt som bar, og smilende til kamera på vei inn og ut av hotellet.

 

Se om jeg finner igjen senere :)

 

Samt at modellen selv tok bilde av Giroud i undertøy inne på rommet som deretter "tydeligvis" fant seg veien til The Sun og som dermed kunne bekrefte at hun hadde vært inne på rommet.

Lenke til kommentar

 

Haha, seriøst? Hvem melder dette?

 

Leste i en norsk nettavis og en engelsk en. Finner selvsagt ikke igjen nå.

Men The Sun tok vist bilde av både hotellrommet, hun på vei inn på badet med rumpen så godt som bar, og smilende til kamera på vei inn og ut av hotellet.

 

Se om jeg finner igjen senere :)

 

 

Om dette er tilfellet forventer håper jeg det betyr slutten for The Sun. Helt tåpelig journalistikk og holde på på denne måten. Tenker ikke akkurat på at mannen har en familie, og at dem med vilje nesten ønsker å ødelegge Giroud og sette hele livet hans på kanten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...