Xanman Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Denne påstanden kommer fra mannen som forsvinner med engang Arsenal får motgang og kommer tilbake som et "svar på alt" den gangen det går bra. Du elsker å bruke dette som et "get out of jail free card" hver gang du sliter med å komme med et bedre svar, men hvis du faktisk har lest svarene mine, vet du at dette ikke er sant. Dessuten er det latterlig at jeg i det hele tatt trenger å komme med noen begrunnelse til deg dersom jeg velger å ta en pause fra et fotballforum. Angående Giroud, så sier jeg som Arseblog: Hans privatliv er hans privatliv, uansett om han spiller for oss eller ikke. Brydde meg ikke om da Wenger var utro for noen år siden, og jeg bryr meg heller ikke nå, så lenge det ikke går utover spillet hans. Han hadde sannsynligvis blitt hvilt i dag uansett. 4 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Når han banger henne til klokken 3 om natten rett før en storkamp så går det jo utover klubben. 3 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Når han banger henne til klokken 3 om natten rett før en storkamp så går det jo utover klubben. Kilde? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Husker ikke hvor jeg leste det. Gikk bare ut i fra at det og stemte når det med utroskapet stemte. Noe som selvfølgelig ikke trenger å være tilfellet. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Sanogo fra start... LOL! Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Om det går utover hans prestasjoner ute på fotballbanen gjenstår jo å se. Hvem vet, kanskje litt hanky panky gir han en boost. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 (endret) Den irske versjonen av the sun var det visst ja. https://twitter.com/MatiasGooner/status/432285492415959040 Endret 16. februar 2014 av Aleks 1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 At least he "scored"... 1 Lenke til kommentar
3ises Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 (endret) At least he "scored"... Eh... Kan ikke akkurat si det når han har betalt en hore. Trenger forresten nytt profilbilde... Endret 16. februar 2014 av 3ises Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 (endret) Pult er pult. Og så var det nå mer en morsomhet enn en fakta Endret 16. februar 2014 av TheGooner Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Det kunne vært kona di han hadde seg med. Endrer du mening da? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Har ingen mening om det. Var bare en kommentar. Ta den som du vil. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Den var egentlig til le prof men gjaldt dere begge. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Da ble det seier, 2-1 til oss. Men ikke det beste kampen vi har spilt, for å si det mildt. Lenke til kommentar
3ises Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 (endret) Da ble det seier, 2-1 til oss. Men ikke det beste kampen vi har spilt, for å si det mildt. MYE bedre enn United-kampen. Skjønner ikke hvorfor alle sier det var så ufjortjent. Tullball. Fullt lovlig å være effektiv. Edit: Var ikke siktet mot deg. Endret 16. februar 2014 av 3ises 2 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Fortjent seier, ja. Herlig. Everton neste. Var vel tåpelig av meg å håpe at vi skulle for en gangs skyld være heldige med en trekning? Kunne vært verre, dog. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Sa ikke at det var ufortjent. Sa at det ikke var vår beste kamp. Veldig glad for seier! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 (endret) Utrolig synd at Fabianskis kontrakt går ut i sommer. Fantastisk back-up. Vår beste sammen med Chambo og Özil i dag. De to sistnevnte klikket bra. Tror det samspillet kan bli viktig fremover. Endret 16. februar 2014 av Le Professeur 2 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 on Jose Mourinho's comments…I am embarrassed for him, honestly. First of all I would say that I didn't speak about him at all in my press conference, and I have no more to say… I am more disappointed for Chelsea than for me. I am not interested in the subject at all, and that is really genuine. If you are interested, and you have nothing better to do in your life, you are free to do it. But honestly, I cannot force my interest in things that are not interesting for me. I love football and I'm sorry to disappoint you, but what interests me is what happens on the pitch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå