Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Denne påstanden kommer fra mannen som forsvinner med engang Arsenal får motgang og kommer tilbake som et "svar på alt" den gangen det går bra.

Du elsker å bruke dette som et "get out of jail free card" hver gang du sliter med å komme med et bedre svar, men hvis du faktisk har lest svarene mine, vet du at dette ikke er sant. Dessuten er det latterlig at jeg i det hele tatt trenger å komme med noen begrunnelse til deg dersom jeg velger å ta en pause fra et fotballforum.

Angående Giroud, så sier jeg som Arseblog:

giveafuck.gif

Hans privatliv er hans privatliv, uansett om han spiller for oss eller ikke. Brydde meg ikke om da Wenger var utro for noen år siden, og jeg bryr meg heller ikke nå, så lenge det ikke går utover spillet hans. Han hadde sannsynligvis blitt hvilt i dag uansett.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da ble det seier, 2-1 til oss. Men ikke det beste kampen vi har spilt, for å si det mildt.

MYE bedre enn United-kampen. Skjønner ikke hvorfor alle sier det var så ufjortjent. Tullball. Fullt lovlig å være effektiv.

Edit: Var ikke siktet mot deg.

Endret av 3ises
  • Liker 2
Lenke til kommentar

on Jose Mourinho's comments…
I am embarrassed for him, honestly. First of all I would say that I didn't speak about him at all in my press conference, and I have no more to say… I am more disappointed for Chelsea than for me. I am not interested in the subject at all, and that is really genuine. If you are interested, and you have nothing better to do in your life, you are free to do it. But honestly, I cannot force my interest in things that are not interesting for me. I love football and I'm sorry to disappoint you, but what interests me is what happens on the pitch.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...