#Kroenkeout Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Wenger er å blir ei sta fitte få mannen ut punktum. Sier meg enig med chelski og benbjo. Og han her Jeg kommer med kritikk. Også kan du bare glemme å sammenligne meg med den karen jeg hater her på forumet. Når du først skal sitere et av innleggene kan du få med hele konteksten. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Hater du han virkelig? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Wenger er å blir ei sta fitte få mannen ut punktum. Sier meg enig med chelski og benbjo. Og han her Jeg kommer med kritikk.Også kan du bare glemme å sammenligne meg med den karen jeg hater her på forumet. Når du først skal sitere et av innleggene kan du få med hele konteksten. My bad..Sammenligner deg ikke i det hele tatt med han andre, skulle bare få fram at det finnes kritiske fans som er lei av å ikke vinne noe som helst på en god stund..At det finnes fans som vil heller ha trofeer enn en fin stadion.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Wenger er å blir ei sta fitte få mannen ut punktum. Sier meg enig med chelski og benbjo. Og han her Jeg kommer med kritikk.Også kan du bare glemme å sammenligne meg med den karen jeg hater her på forumet. Når du først skal sitere et av innleggene kan du få med hele konteksten. Haha, seriøst? 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 (endret) Wenger er å blir ei sta fitte få mannen ut punktum. Sier meg enig med chelski og benbjo. Og han her Jeg kommer med kritikk.Også kan du bare glemme å sammenligne meg med den karen jeg hater her på forumet. Når du først skal sitere et av innleggene kan du få med hele konteksten. My bad..Sammenligner deg ikke i det hele tatt med han andre, skulle bare få fram at det finnes kritiske fans som er lei av å ikke vinne noe som helst på en god stund..At det finnes fans som vil heller ha trofeer enn en fin stadion.. Kjempeflott, beklager, siden jeg misforstod så jeg rødt et øyeblikk. For en trønder er ikke "å hate" et veldig sterkt ord. Endret 16. februar 2014 av infinety Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Greit at man er uenig med noen, men å hate noen for det? Uansett hvor mye man legger i det er det for drøyt å si. Rart det er krig i verden i grunn. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Wenger er å blir ei sta fitte få mannen ut punktum. Sier meg enig med chelski og benbjo. Og han her Jeg kommer med kritikk.Også kan du bare glemme å sammenligne meg med den karen jeg hater her på forumet. Når du først skal sitere et av innleggene kan du få med hele konteksten. My bad..Sammenligner deg ikke i det hele tatt med han andre, skulle bare få fram at det finnes kritiske fans som er lei av å ikke vinne noe som helst på en god stund..At det finnes fans som vil heller ha trofeer enn en fin stadion.. Kjempeflott, beklager, siden jeg misforstod så jeg rødt et øyeblikk. For en trønder er ikke "å hate" et veldig sterkt ord. Som trønder er jeg uenig. Du må være nord-trønder(som jeg anser som noe helt annet ^^ ) Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 (endret) *feil* Endret 16. februar 2014 av Benbjo Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Hater du meg, infinety? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Giroud bekrefter at han har vært utro mot kona. Kjempebra. Nå må han bruke krefter på alt annet enn fotball... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Hvor har det lest det!? Lenke til kommentar
3ises Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Hvor har det lest det!? Twitteren hans. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Er jo ikke sikkert det er det som er tilfellet? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Ahahahaha, you could not make this shit up Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 (endret) Flere folk som sier det er snakk om utroskap. Ikke lett å være "a ladies man". Endret 16. februar 2014 av TheGooner Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Tsk tsk tsk. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Måtte han forsvinne til sommeren 2 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 (endret) Hvorfor alltid franskmennene? Benzema, Ribery, og nå Giroud... Endret 16. februar 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Ikke tilfeldig at fransk kalles ''the language of love''. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå