Dapper Chap Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Haha me 2, GANSKE sikker på at ingen er sjalue på Arsenal..8år uten noe som helst trofeer..Ikke rart de beste spillerne deres forlater klubben.. Du sier det som om noen bryr seg. Helt greit for meg med 8 år uten trofee med tanke på hvor fin stadion vi har fått i gjengeld. Fortiden har ingenting å si, fremtiden som gjelder. Ny storhetstid på vei. Dessuten har Arsenal en langt, langt bedre historie enn Chelsea. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Tror egentlig ikke folk flest føler noe misunnelse i fotball, bare "hat". Husker jeg beundret spillet(når de trengte mål) til Barcelona for noen år tilbake, men det gikk opp i opp med hvor mye jeg mislikte Messi. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 (endret) Hva jeg bryr meg fint lite om er stadion og historien deres.. Endret 15. februar 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Hva jeg bryr meg fint lite om er stadion og historien deres.. Virkelig? Du er jo hele tiden rask med å påpeke at vi ikke har tatt trofee på 8 år, selv om det er helt irrelevant. 3 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Hva jeg bryr meg fint lite om er stadion og historien deres.. Virkelig? Du er jo hele tiden rask med å påpeke at vi ikke har tatt trofee på 8 år, selv om det er helt irrelevant. Er vel egentlig bare å ikke bry seg. Han trenger jo noe for å få dagene til å gå rundt. 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Hva jeg bryr meg fint lite om er stadion og historien deres.. Virkelig? Du er jo hele tiden rask med å påpeke at vi ikke har tatt trofee på 8 år, selv om det er helt irrelevant. Du som nevner historien, 8år er vel en del av historien.. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Nå er du på bærtur. Gi deg mens leken er god. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 (endret) Nå er du på bærtur. Gi deg mens leken er god.Jah skikkelig å..Have a nice one Endret 15. februar 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Magisk hvordan nivået på dette forumet synker for hver dag som går. Chelsea-gutta virker mer interesserte i vår klubb enn i sin egen. Det stemmer at vi ikke har vunnet et trofé siden 2005, men hvis dere tror at det skyldes en dårlig jobb av Wenger, har dere totalt misforstått situasjonen vi har vært i de siste årene. Ikke alle har et uendelig hav av rubler å forsyne seg av. Anbefalt lesestoff: http://www.arsenalvision.co.uk/articles/4383-in-defence-of-arsene-wenger-why-its-time-to-give-the-manager-the-respect-he-deserves.html 9 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Magisk hvordan nivået på dette forumet synker for hver dag som går. Chelsea-gutta virker mer interesserte i vår klubb enn i sin egen. Det stemmer at vi ikke har vunnet et trofé siden 2005, men hvis dere tror at det skyldes en dårlig jobb av Wenger, har dere totalt misforstått situasjonen vi har vært i de siste årene. Ikke alle har et uendelig hav av rubler å forsyne seg av. Anbefalt lesestoff: http://www.arsenalvision.co.uk/articles/4383-in-defence-of-arsene-wenger-why-its-time-to-give-the-manager-the-respect-he-deserves.html @Leprof: still, jeg vil vinne noe når gjør vi det? vi gjør jo samme feilene hvert år og du ser helt bort fra at vi har faktisk økonomisk dekning, men ikke gjør noe for oss. @Prettyboy: Historie har alt å si. Lenke til kommentar
Populært innlegg Aleks Skrevet 15. februar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 15. februar 2014 Det er kun en bruker som står for den drastiske nedgangen i kvalitet på forumet her for tiden, og han er ikke Chelsea supporter. 11 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 (endret) Magisk hvordan nivået på dette forumet synker for hver dag som går. Chelsea-gutta virker mer interesserte i vår klubb enn i sin egen. Det stemmer at vi ikke har vunnet et trofé siden 2005, men hvis dere tror at det skyldes en dårlig jobb av Wenger, har dere totalt misforstått situasjonen vi har vært i de siste årene. Ikke alle har et uendelig hav av rubler å forsyne seg av. Anbefalt lesestoff: http://www.arsenalvision.co.uk/articles/4383-in-defence-of-arsene-wenger-why-its-time-to-give-the-manager-the-respect-he-deserves.html Du må nok feie for egen dør først. Virker mer interesserte i dere klubb enn vår egen? Her på forumet diskuterer de fleste brukerne alle klubber. Når et lag taper er det ikke sjelden andre lags brukere kommer inn for å lage litt bråk. Det er sånn det er og det synes jeg det bør være. Det skal være litt høy temperatur og litt slenging med leppa frem og tilbake. Endret 15. februar 2014 av Dysfuncti 3 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Om ikke annet så er dette underholdene å lese hvertfall Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Jeg sier det bare seier i PL ingenting annet er godt nok for en klubb som Arsenal. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Jeg sier det bare seier i PL ingenting annet er godt nok for en klubb som Arsenal. Venter man på noe godt, venter man ikke forgjeves. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Alle som ikke heier på Arsenal og ikke liker klubben, kommer alltid opp med det samme. Arsenal har ikke vunnet nada på x antall år. Er jo absolutt riktige fakta. Jeg (og sikkert mange andre) blir ikke akkurat såret av det. Jeg er stolt over å være en supporter som heier på klubben i mitt hjerte, gjennom gode og mindre gode tider. Jeg er stolt over å heie på en klubb som opptrer med æren i behold, som spiller fair og ikke doper seg selv med gigantiske pengesummer. En dag vil det komme et trofe inn dørene på Emirates, ikke vet jeg når. Men en dag vil det komme og den dagen vil være en fantastisk dag. Den som venter på noe godt, venter lenge på det.... 8 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 (endret) Magisk hvordan nivået på dette forumet synker for hver dag som går. Chelsea-gutta virker mer interesserte i vår klubb enn i sin egen. Det stemmer at vi ikke har vunnet et trofé siden 2005, men hvis dere tror at det skyldes en dårlig jobb av Wenger, har dere totalt misforstått situasjonen vi har vært i de siste årene. Ikke alle har et uendelig hav av rubler å forsyne seg av. Anbefalt lesestoff: http://www.arsenalvision.co.uk/articles/4383-in-defence-of-arsene-wenger-why-its-time-to-give-the-manager-the-respect-he-deserves.html Denne påstanden kommer fra mannen som forsvinner med engang Arsenal får motgang og kommer tilbake som et "svar på alt" den gangen det går bra. Vi er ikke interesserte i Arsenal mer enn egen klubb, men de tåpelige påstandene og beskyldningene som mr. BS kommer med hver dag bidrar til at det er helt håpløst og komme seg unna. Endret 16. februar 2014 av Emils. 8 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Wenger er å blir ei sta fitte få mannen ut punktum. Sier meg enig med chelski og benbjo. Og han her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå