Emils. Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Det er vel få det kan jeg tenke meg i dine øyne. Det eneste vi klarer er å parkere bussen. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Det er det dere er best til. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Det er det dere er best til. Av ren nysgjerrighet spør jeg: Hvor mye fotball ser du utenom Arsenal-kamper? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Ser en del. Følger bare med på tippeligaen og Premier League. Prøver å få sett alle topplagene. Chelsea er dog som oftest gørrkjedelig å se. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Av: City, Arsenal,Liverpool, United og Chelsea så rangerer jeg United som ''kjedligst''. Om man hopper over United på listen så er jeg enig med deg. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Vanligvis er United like kjedelig, men denne sesongen har det vært en fryd å se på kampene de spiller av ulike årsaker. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Av: City, Arsenal,Liverpool, United og Chelsea så rangerer jeg United som ''kjedligst''. Om man hopper over United på listen så er jeg enig med deg.Dette er også jeg enig i, men det har ingen med spillestil å gjøre som Brightside løper rundt og roper om. Vi skaper langt flere sjanser enn feks Arsenal, men har like mange mål. Bare vi setter flere sjanser noe jeg tror vi vil gjøre etterhvert så blir dette veldig bra. 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Bare å se på Hazard spille, kan umulig være kjedelig det,. Lenke til kommentar
Populært innlegg 3ises Skrevet 15. februar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 15. februar 2014 Han skal sitte lengre enn FergieSå dere vil gå 10 år til uten trofeer.. 10 år til uten trofeer > jukse seg til titler. 10 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Fy faen hvor barnslig er det ikke å si at Chelski har jukset seg til trofeer. I CL slo de Bayern, Napoli, BarcelonaHar kanskje litt med taktikk og strategi å gjøre også når de slår gode lag på gressmatta. 7 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Han skal sitte lengre enn FergieSå dere vil gå 10 år til uten trofeer.. 10 år til uten trofeer > jukse seg til titler.Haha trøst deg med det du 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Han skal sitte lengre enn FergieSå dere vil gå 10 år til uten trofeer.. 10 år til uten trofeer > jukse seg til titler.Haha trøst deg med det du Kan ikke regelverket vettu. Han tror det sikkert er ulovlig å være rik også kjøpe opp en klubb. 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Fy faen hvor barnslig er det ikke å si at Chelski har jukset seg til trofeer. I CL slo de Bayern, Napoli, Barcelona Har kanskje litt med taktikk og strategi å gjøre også når de slår gode lag på gressmatta. Helt normalt å høre fra misunnelige Arsenal-fans. Er ikke noe nytt. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Haha, morsomt, Chelsea må jo være en av få klubber jeg ikke kan se for meg at noen er misunnelig på. Tror faktisk jeg hadde blitt litt småflau over å ha hatt Mourinho bak rattet. Anyway, skikkelig nedtur å komme hjem fra jobb å tro at Arsenal - Liverpool skulle spilles idag. Men herlig at Sunderland gikk videre og at Wigan leder. Go Latics! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Enig. Er psykisk umulig å være misunnelig på Chelsea når man ser hvordan den klubben drives. Hadde lett tatt Championship framfor Mourinho som manager. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Det her når virkelig nye høyder hver eneste dag. 4 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Det er derfor jeg må komme inn hit å lese hver dag. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Dårlig gjort av Arsenal-gutta her inne at jeg må si meg enig Chelseagutta. Det er ikke ønskelig situasjon å være i. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Haha me 2, GANSKE sikker på at ingen er sjalue på Arsenal..8år uten noe som helst trofeer..Ikke rart de beste spillerne deres forlater klubben.. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Haha me 2, GANSKE sikker på at ingen er sjalue på Arsenal..8år uten noe som helst trofeer..Ikke rart de beste spillerne deres forlater klubben.. Eneste måtte være pga den bærekraftige måten klubben drives på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå