AllFather Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Velkommen til den mørke siden unge mann ? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Må innrømme at den fikk meg til å humre i skjeggstubbene Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Haha. Chelsea og City tilbyr oss førsteplassen igjen runden etter vi mister den hver eneste gang. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 City har ikke spilt enda? Men det viste du kanskje ikke. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 De er ett poeng under oss, lille venn. Men det viste du kanskje ikke. 4 Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 City har ikke spilt enda? Men det viste du kanskje ikke. City fikk vel uavgjort forrige runde, slik at vi faktisk har sjans til å komme øverst igjen, istedetfor å ligge under de selv om vi vinner. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Godt resultat av Chelski Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 De er ett poeng under oss, lille venn. Men det viste du kanskje ikke. Selvfølgelig, for jeg ser faktisk på tabellen før jeg uttaler meg. Du er så selvsikker på seier mot United at jeg håper du får en jævlig dag i morgen. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Nok et uavgjort-resultat for Wba på Hawthorne. Fy faen ass. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 De er ett poeng under oss, lille venn. Men det viste du kanskje ikke. Selvfølgelig, for jeg ser faktisk på tabellen før jeg uttaler meg. Du er så selvsikker på seier mot United at jeg håper du får en jævlig dag i morgen. Ser du er forvirret og skremt etter uavgjort kampen. Merk at jeg skrev: TILBYR, som i at VI KAN TA OVER plassen hvis vi presterer. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Så du ordlegger deg litt annerledes og dermed mener du noe totalt annet? Du har vel antydet i lengre tid at denne kampen er walk in the park for dere. 2 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Så du ordlegger deg litt annerledes og dermed mener du noe totalt annet? Du har vel antydet i lengre tid at denne kampen er walk in the park for dere. Hva i helvete er det du snakker om? Er overhodet ikke sikker på seier. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 (endret) Samme kan det være, du skrev i alle fall i den andre tråden at "de gir oss førsteplassen", men så du reddet deg inn der også. Du får sove godt i natt slik at du er opplagt til i morgen kveld. Endret 11. februar 2014 av Emils. 2 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Alltid godt med litt diskusjon før kamp! 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 On the pitch… Arsenal lost their first game of 2014, going down 5-1 at Liverpool. The under-21s were held to a goalless draw by Southampton but the under-18s secured their second straight league victory, beating the Saints 2-1. On-loan forward Benik Afobe scored his first goal for Sheffield Wednesday in a 2-0 win over Reading. Off the pitch...A statue of Dennis Bergkamp will be unveiled before the Sunderland game on February 22. The Club announced a long-term partnership with Cooper Tire and Santi Cazorla won the Arsenal Player of the Month award for January. Dates for Arsenal Ladies' Champions League quarter-final tie against Birmingham City have been confirmed and the FA Youth Cup game against Charlton has been rescheduled to February 21. Finally, Arsenal Soccer Schools have announced a further expansion in Japan. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Sagna virker å være ferdig i klubben til sommeren. Kontraktsforhandlingene har brutt sammen, og det ryktes at han ønsker seg bort. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Hmm, håper Moyes casher ut litt å henter han da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå