Dapper Chap Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 https://www.facebook.com/wojciechszczesny1.official/posts/280342265453837?stream_ref=1 5 mål imot skal ikke han ha på sin kappe. Forsvaret var ræva. Lenke til kommentar
3ises Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Blir koselig å knuse scouserne i morgen Mente på søndag! Lenke til kommentar
atwater Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Blir revansje neste helg Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Liker ikke tankegangen at de klandrer seg selv. Hele laget var ræva. Lenke til kommentar
Populært innlegg kandinsky Skrevet 8. februar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 8. februar 2014 Hele laget var ræva. EY! På tide å få opp supporterbibelen igjen eller? 13 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 https://www.facebook.com/wojciechszczesny1.official/posts/280342265453837?stream_ref=1 5 mål imot skal ikke han ha på sin kappe. Forsvaret var ræva Det slo meg ikke en gang at det var keeperfeil på noen av målene. I dag syns jeg rett og slett at Liverpool var gode. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 https://www.facebook.com/wojciechszczesny1.official/posts/280342265453837?stream_ref=1 5 mål imot skal ikke han ha på sin kappe. Forsvaret var ræva Det slo meg ikke en gang at det var keeperfeil på noen av målene. I dag syns jeg rett og slett at Liverpool var gode. Nei var vel lite polakken kunne gjøre. Kanskje gjort det noe bedre på siste målet. Uansett Ozil skyld i to mål. Monreal i ett. Mertesacker hang ikke med på farten. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Kjekt at City snublet i det minste. Fortsatt veldig tett i toppen av tabellen, bare riste av seg denne kampen og fokusere videre! Gratulerer til Liverpool med en strålende spilt kamp! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Og jaggu tapte City poeng også! Fra 7-0 til 0-0 mot Norwich. Da var det ikke så forferdelig allikevel. Herlig at City eller Chelsea alltid taper poeng sammen med oss. Chelsea på toppen bryr jeg meg lite om; der blir de ikke lenge. City er våres eneste konkurrent om gullet. Endret 8. februar 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
atwater Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Tror ikke du skal avskrive Chelsea enda. 1 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Vi ble knust i dag, men vi henger fortsatt godt med i toppen. Veldig viktig med seier nå på onsdag. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Og jaggu tapte City poeng også! Fra 7-0 til 0-0 mot Norwich. Da var det ikke så forferdelig allikevel. Herlig at City eller Chelsea alltid taper poeng sammen med oss. Chelsea på toppen bryr jeg meg lite om; der blir de ikke lenge. City er våres eneste konkurrent om gullet. Fatter ikke hvordan du kan si det. Chelsea var fantastiske i dag igjen. Hadde full kontroll og valset over Newcastle. Tror vi skal konsentrere oss om å klare topp 4. City er favoritter, men Chelsea er ikke langt bak. Spesielt etter den siste tidens sterke resultater og spill Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Og jaggu tapte City poeng også! Fra 7-0 til 0-0 mot Norwich. Da var det ikke så forferdelig allikevel. Herlig at City eller Chelsea alltid taper poeng sammen med oss. Chelsea på toppen bryr jeg meg lite om; der blir de ikke lenge. City er våres eneste konkurrent om gullet. Fatter ikke hvordan du kan si det. Chelsea var fantastiske i dag igjen. Hadde full kontroll og valset over Newcastle. Tror vi skal konsentrere oss om å klare topp 4. City er favoritter, men Chelsea er ikke langt bak. Spesielt etter den siste tidens sterke resultater og spill Trenger ikke å ta alt for hardt i. Man skal ikke avskrive cheslki eller shitty, men vi er fortsatt oppe der og henger med. Redigert: Vi skulle dog ha gjort mer i overgangsvinduet..faen heller... Endret 8. februar 2014 av infinety Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Fatter ikke hvordan du kan si det. Chelsea var fantastiske i dag igjen. Hadde full kontroll og valset over Newcastle. Tror vi skal konsentrere oss om å klare topp 4. City er favoritter, men Chelsea er ikke langt bak. Spesielt etter den siste tidens sterke resultater og spill Chelsea har vært heldige. Hvor mange lag har de møtt med skadeproblemer nå? City, United, Newcastle. Kampene kommer alltid på akkurat rett tidspunkt på de. De sliter ofte med å score, og bunnlagene har sett fra blant annet West Ham sin kamp at man kan dra på Stamford Buss og sikre seg et poeng ved å parkere bussen. De gjør det "bra" mot topplag, men jeg er sikker på at de kommer til å gå på flere bunnlagsmeller. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Fatter ikke hvordan du kan si det. Chelsea var fantastiske i dag igjen. Hadde full kontroll og valset over Newcastle. Tror vi skal konsentrere oss om å klare topp 4. City er favoritter, men Chelsea er ikke langt bak. Spesielt etter den siste tidens sterke resultater og spill Chelsea har vært heldige. Hvor mange lag har de møtt med skadeproblemer nå? City, United, Newcastle. Kampene kommer alltid på akkurat rett tidspunkt på de. De sliter ofte med å score, og bunnlagene har sett fra blant annet West Ham sin kamp at man kan dra på Stamford Buss og sikre seg et poeng ved å parkere bussen. De gjør det "bra" mot topplag, men jeg er sikker på at de kommer til å gå på flere bunnlagsmeller. Allikevel taper vi ikke 5-1 mot et skadepreget Liverpool Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Ja faktisk, men du uttaler deg bra om dagen Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Han klarer ikke å forsvare de tåperlige unnskyldningene sine. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Han klarer ikke å forsvare de tåperlige unnskyldningene sine. Hva skal jeg forsvare mot denne usakelige setningen?: "Allikevel taper vi ikke 5-1 mot et skadepreget Liverpool " Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå