Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

https://www.facebook.com/wojciechszczesny1.official/posts/280342265453837?stream_ref=1

5 mål imot skal ikke han ha på sin kappe. Forsvaret var ræva

Det slo meg ikke en gang at det var keeperfeil på noen av målene. I dag syns jeg rett og slett at Liverpool var gode.

Nei var vel lite polakken kunne gjøre. Kanskje gjort det noe bedre på siste målet.

Uansett Ozil skyld i to mål. Monreal i ett. Mertesacker hang ikke med på farten.

Lenke til kommentar

Og jaggu tapte City poeng også! Fra 7-0 til 0-0 mot Norwich. Da var det ikke forferdelig allikevel. Herlig at City eller Chelsea alltid taper poeng sammen med oss. Chelsea på toppen bryr jeg meg lite om; der blir de ikke lenge. City er våres eneste konkurrent om gullet.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

Og jaggu tapte City poeng også! Fra 7-0 til 0-0 mot Norwich. Da var det ikke forferdelig allikevel. Herlig at City eller Chelsea alltid taper poeng sammen med oss. Chelsea på toppen bryr jeg meg lite om; der blir de ikke lenge. City er våres eneste konkurrent om gullet.

Fatter ikke hvordan du kan si det. Chelsea var fantastiske i dag igjen. Hadde full kontroll og valset over Newcastle. Tror vi skal konsentrere oss om å klare topp 4.

City er favoritter, men Chelsea er ikke langt bak.

Spesielt etter den siste tidens sterke resultater og spill

Lenke til kommentar

Fatter ikke hvordan du kan si det. Chelsea var fantastiske i dag igjen. Hadde full kontroll og valset over Newcastle. Tror vi skal konsentrere oss om å klare topp 4.

Trenger ikke å ta alt for hardt i. Man skal ikke avskrive cheslki eller shitty, men vi er fortsatt oppe der og henger med.

Redigert:

Vi skulle dog ha gjort mer i overgangsvinduet..faen heller...

Endret av infinety
Lenke til kommentar

Chelsea har vært heldige. Hvor mange lag har de møtt med skadeproblemer nå? City, United, Newcastle. Kampene kommer alltid på akkurat rett tidspunkt på de. De sliter ofte med å score, og bunnlagene har sett fra blant annet West Ham sin kamp at man kan dra på Stamford Buss og sikre seg et poeng ved å parkere bussen. De gjør det "bra" mot topplag, men jeg er sikker på at de kommer til å gå på flere bunnlagsmeller.

Lenke til kommentar

Chelsea har vært heldige. Hvor mange lag har de møtt med skadeproblemer nå? City, United, Newcastle. Kampene kommer alltid på akkurat rett tidspunkt på de. De sliter ofte med å score, og bunnlagene har sett fra blant annet West Ham sin kamp at man kan dra på Stamford Buss og sikre seg et poeng ved å parkere bussen. De gjør det "bra" mot topplag, men jeg er sikker på at de kommer til å gå på flere bunnlagsmeller.

Allikevel taper vi ikke 5-1 mot et skadepreget Liverpool

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...