Dapper Chap Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 (endret) Han prøvde seg bare på en liten morsomhet. Endret 3. februar 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 (endret) Han prøvde seg bare på en liten morsomhet. Det samme gjorde jeg Chelsea var gode idag. Endret 3. februar 2014 av Skjj Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Han prøvde seg bare på en liten morsomhet. Det samme gjorde jeg Chelsea var gode idag. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Draxler doesn't want to go to Bayern Munich says Schalke chairman There's hope in a hanging snore! Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Draxler doesn't want to go to Bayern Munich says Schalke chairman There's hope in a hanging snore! Han går nok til manu Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Draxler doesn't want to go to Bayern Munich says Schalke chairman There's hope in a hanging snore! Han går nok til manu Ja alle tegn peker dit altså. Er der han har vært på omvisning. Det er også en av de klubbene som har vist stor interesse for han og som Draxler selv har uttalt seg om. Vent.. nei.. det var Arsenal det gitt. Tror ikke vi ender opp med han selv, men jeg er bombesikker på at vi er mer attraktive for Draxler enn det United er. 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Ja alle tegn peker dit altså. Er der han har vært på omvisning. Det er også en av de klubbene som har vist stor interesse for han og som Draxler selv har uttalt seg om. Vent.. nei.. det var Arsenal det gitt. Tror ikke vi ender opp med han selv, men jeg er bombesikker på at vi er mer attraktive for Draxler enn det United er. Ok, vent og se. Money talks. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Spiser underbuksen min om han går til United... Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 http://www1.skysports.com/football/news/11670/9151460/wojciech-szczesny-tried-to-convince-robert-lewandowski-to-join-arsenal Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Vi trenger han nå. Håper han er fit for fight Lenke til kommentar
3ises Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Blir koselig å knuse scouserne i morgen Lenke til kommentar
3ises Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Det målet er så jævlig sexy. Skjønner ingen ting om det ikke blir kåret til årets mål. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Dårligste kampen jeg har sett på lenge. Jeg er så skuffet at jeg har vondt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Februar og mars er vanvittig for Arsenal og det blir neppe mange poeng. Arsenal - Crystal Palace: 3 poeng. (2 - 0) Liverpool - Arsenal: 3 poeng (2 - 3) 25/27 poeng er ikke så ille. Fant et nytt navn til deg. Endret 8. februar 2014 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Blir koselig å knuse scouserne i morgen Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Wenger må gjøre noen grep frem til onsdag. Imperativt at vi slår United nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå