Raste Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Da kan Walcott umulig ha fått armen ut av ledd. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ser ut som Walcott og Gallas rekker United-kampen, mens Adebayor er ute litt lenger.When asked who might return for the crucial weekend clash with Sir Alex Ferguson’s side, Wenger replied: “Gallas and especially Walcott.” Arsenal.com Merkelig.. But Wenger knows. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Surt, da gruer jeg mer til kampen. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 YEEEEEEEEEEEEEEEES!! Jeg ELSKER Theo! Jeg som trudde han brakk armen eller noe. HERLIGE nyheter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Slipper i det minste Adebayor da Lenke til kommentar
NT84 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Slipper i det minste Adebayor da Han har ikke imponert meg i de siste kampene, så det er egentlig greit. Men noen som vet om Van Persie må stå over helgas kamp pga karantene? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Det må han. Fikk rødt kort vet du. Arsenal blir ikke så svekket som først antatt likevel. Blir nok en gjevn batalje Sees til helga. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Deilig! Theo, Theo, Theo! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Fantastisk å lese at Theo er klar til dyst. Har lyst til å se Ferdinand forsøke å løpe opp en Walcott som stikker i bakrom. Men er fremdeles pessimist før helga. Tror vi taper 0-1. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Trur ikkje vi vinn, uansett om vi har nokon skada eller ikkje. Kan ikkje forstå noko anna enn at midtbana og forsvaret blir for svake mot eit glimrande angrepslag som ManUtd. Lenke til kommentar
NT84 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Klart vi vinner! Banker fenerbache på hjemmebane i morgen, 3-0! Så banker Bendtner, Fabregas og Walcott inn mål mot Utd, 3-1 Evig optimist. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Slenger meg på den, vi får bare håpe på det beste folkens! Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) i Neverland ja... Jeg er sur på Wenger, jeg sa før PL startet at vi hadde ikke noe valg enn å kjøpe inn en defensiv midtbanespiller og en midtstopper som har autoritet hvis vi vil vinne.Gallas suger balle. Endret 5. november 2008 av Fox Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Skjønner ikke hva alle har i mot Gallas. Kolo har sugd minst like mye "baller" som Willy i år men jeg ser ikke at noen klager på han. Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Fordi vi veit hva bor i Toure når han får en stabil, god partner Men ellers ærligtalt synes jeg at vi bør få to nye midtstoppere :/ Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Fordi vi veit hva bor i Toure når han får en stabil, god partner Men ellers ærligtalt synes jeg at vi bør få to nye midtstoppere :/ Det samme vet vi om Gallas. Men for å være ærlig har Toure vært langt i fra seg selv etter at han kom hjem fra Afrikamesterskapet i januar/feb. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Og vi vet ikke hva som bor i Gallas? Dude. Han er på sitt beste en av PLs beste stoppere. Men han begynner å bli gammel, så jeg ser heller at vi "satser" på Kolo. Men ved siden av han en litt anderledes spiller. Per Mertesacker hadde vært flott. Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Har aldri sett det beste ved Gallas, kun da han spilte for Chelsea... Det ser ut som at han har lite lyst å kjempe for oss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå